Jux Postitatud 21. märts 2006 Postitatud 21. märts 2006 ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha
Margo Postitatud 21. märts 2006 Postitatud 21. märts 2006 ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud.
ajuhiiglane Postitatud 21. märts 2006 Postitatud 21. märts 2006 sai ise kah amorte vahetatud, ja need rooliotsa mutrid tulid ikka ilusti lahti, aint koonusest ei taht eriti välja tulla. vedrusid vahetasin niimoodi et keerasin mutri ära ja vedru hüppas välja, tagasipannes, surusin vedru hüdraulilise tungiga kokku poole ja mässisin traadiga keerud omavahel kinni, ajas asja ära... 1
Margo Postitatud 21. märts 2006 Postitatud 21. märts 2006 Mul need mutrid sealt pealt nii lihtsalt lahti ei tule, et vedru välja hüppaks
lynx Postitatud 21. märts 2006 Postitatud 21. märts 2006 Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud. Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:)
pullierguti Postitatud 21. märts 2006 Postitatud 21. märts 2006 Puuklotsi asemel võib muidugi tungi ka kasutada, mille asetad munaka alla siis kui ratas alt ära ja lased auto tungi peale oma raskusega.
Jux Postitatud 21. märts 2006 Autor Postitatud 21. märts 2006 Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:) tegin ka nii kuid mul auto liiga kõrgel pakkude peal ja seda moodust ei saa eriti kasutada :?
weix2000 Postitatud 20. juuli 2007 Postitatud 20. juuli 2007 Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida?
Krst Postitatud 20. juuli 2007 Postitatud 20. juuli 2007 Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida? Kindlasti tuleks ära vahetada tolmukaitse ja selle leevendi. Mina vahetaks tugilaagri ka ära kuna need ei maksa eriti palju. Eelmine aasta ostsin Aavest 2*tugilaager,2*leevendi ja 2*tolmukaitse ning kokku läks 880.- .
M-Tech Postitatud 21. juuli 2007 Postitatud 21. juuli 2007 Leevendi all pead sa silmas läbilöögipuksi? Natuke naljakas sõna see leevendi antud juhul
Krst Postitatud 21. juuli 2007 Postitatud 21. juuli 2007 Läbilöögipuks jah. Ma teadsin ka seda selle nimega aga poes määriti leevendi pähe maha
karlerik Postitatud 10. aprill 2010 Postitatud 10. aprill 2010 Kuidas peaks vahetama tagumisi vedrusid, kas piisab amordi lahti laskmisest või tuleb veel midagi lahti teha? Stabika varrast pole.
einar Postitatud 11. aprill 2010 Postitatud 11. aprill 2010 siis piisab amordi alumise kinnituse vabastamisest
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse