Hüppa postitusse
Postitatud
comment_15744

Ostsin 16.01.2010 endale järgneva auto:

Läbisõit - 381325 km

Tootmis kuupäev 1990.11.15

09745856553960.jpg

Pilt müügiteemast, enamvähem selline ongi:

0639951296df59.jpg

0639951410fef0.jpg

Ja üks vana pilt ei tea mis ajast ja kelle tehtud

0639951232cc57.jpg

Veidi parem juba

070854519a2b5b.jpg

070854603d6f8a.jpg

Hetkel (22.09.2012)

m50b25 141kw

e36 roolilatt

e36 325TDS kardaan (suure flantsiga)

e30 324td ketaspiduritega tagasild koos pooltelgedega.

differ typ 188 3.25

e32 735i pidurivõim koos piduripeasilindriga

mk motorsport r6 madaldusvedrud x4 (touring omad)

aku pagasnikus

bmw sportistmed

22.09.2012

0992886836b839.jpg

 

31.07.23 edit: pildid kaduma läinud

Muudetud , muutis RDMU

  • Vastuseid 172
  • Vaatamisi 34,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed on siis täpsemalt Rial toodang, äkki type 8513, vähemalt selline number veljel peal. Vajavad ülevärvimist, kuna väga kehvasti värvitud ja värv ka kahjustada saanud päris palju.    

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_13318

Käisin pilte veidi tegemas, velg meeldib ikka täiega mulle :twisted:

Alevikust läbi sõites oli hea vaadata kuidas enamus ikka kaela väänas ja järgi vaatasid. :D

Välimuse poole pealt tahaks veel spoilerid korda saada, või teisi, võibolla et isegi originaale.

Siis originaal ukselinkidest ei ütleks ära ja akna kroom liistud ka mustaks.

Toonklaasi võiks värskendada (ehk ka kergelt peegel tooni?).

Ja ette angel eyes tuled ja kui julgeks, siis ka 6000k HID

Ja tagatuled ka kergelt toonida uuesti, siis oleks ise välimusega rahul juba täitsa.

Reedel või laupäev ülevaatus puntki ka, ja peaks läbi ka saama, kui just heitgaasid paigast ära ei ole.

0710143059dab0.jpg

07101431545c62.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13144

Pole ammu midagi kirjutanud, et midagi kirjutada, siis teatan, et tankisin eile 6 liitrit bensiini :P

Ok, tegelt sai 25-27 juuni käia autoga leedus, palanga linnas turiste mängimas.

Auto pidas ennast viisakalt üleval 1200 kilomeetrilisele sõidule, ära ei lagunenud miskit, ainult, et lätis sai avastatud enne iklat, et leedus suutsin siiski metsa teel (või ka lamava politseiniku otsa) karteri õrnalt katki sõita ja lekkib õli nüüd.

Eemaltatud sai ka käiguhoovastiku loksud väiksemaks ja installitud short shifter, käiguvahetus kohe parem. Short shifteri paigalduse käigus leidsin külje spoilade pealt zender'i logo ja kirjad. Kas polegi tegu päris mõtetute läti plastikuga?

Need, kes käisid e30 suvealguse kruiisil, nendest osad teavad, et sees on olemas ka korralik keskkonsool, originaal käigukangi nupp koos natukene katkise kotiga ja tagumisel istmel peatoed.

Mõned pildid lisan siia postitusse siis, kui saan kiiremasse neti.

  • Autor
comment_13039

0722492910dce5.jpg

Riias rallitamas.

0722497199fc95.jpg

Leedu - Palanga, umbes kell 01.30

07225022148ea5.jpg

Peatoed ka taga istujatel.

072251219a45ff.jpg

Miks ta küll koguaeg ei läigi nii ilusasti kui peale pesemist :P

07225152562113.jpg

0722590317d7d1.jpg

Valgustusega käigukangi nupp, paljudele siin ilmselt ei meeldi, aga no õnneks ei ehita ma autot ei teile ega ka müügi jaoks, vaid ikka endale ja mulle meeldib.

Alla sai pandud ka universaal kat ja ka paar keevitus kohta üle lastud, kus enne veel veidi läbi lasi.

Hääl kohe parem ja imelik tärin ka kadunud, mida enne tühi kat vist tekkitas.

comment_13037

südant soojendav on vaatepilt kui kellegi e30 on rohkem roostes kui minu oma 8) :D

okei, tegelt ma tahtsin küsida, et kuda sa selle kanginupu tegid?

ja üleüldse oleks mul vaja tervet nuppu sest minu oma murdub kohe kohe pooleks :P

krdi e30ne tagurpidikäik :D

  • Autor
comment_13033

Käigukangi nupule valgustus oli suht lihtne teha.

Kõigepealt võtsin selle plastiku pealt ära, mille peal käigu nr on, siis kratsisin nõelaga nr kohad värvist puhtaks, et läbi paistaks.

Siis võtsin puuri (oli vist 8ne) ja puurisin käigukangi nupust augu läbi, kehv oli seda teha, aga mõlemalt poolt puurides sai auk sisse.

Siis terava kruvikeerajaga ja näpitsatega hakkasin käigukangi nuppu sest tühjaks tegema.

Siis võtsin kaks väikest valgusdioodi (koos takistitega) ja vedasin juhtme käigukangi kõrvalt alla ja siis valgustusest võtsin voolu.

Ja valmis ta oligi kui asjad kokku sai panna.

Ei kasutanud mingit hajutit ega reflektorit see kord, nagu varasemalt audil kunagi tegin.

Nupp oli mul kehvapoolne, see plastik katki ja nupp tahtis ära tulla küljest, nii et nüüd kui juhe ja teip vahel tihenduseks on, siis seisab.

Kui on korralik nupp ja veel eriti nahast, siis soovitan enne mõelda, et kas ikka tuleb see tegemine välja või mitte.

Veel õpetusi ja pilte seal, ka minu eelnev katsetus audi peal, mis ei tulnud nii hästi välja kui praegult.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=64697

  • 1 aasta hiljem...
comment_3534

Kena bemm.edu sulle! Ja käigukangi nupp ka korralikult tehtud,tahan ka :D tubli. Ja rehve sul vaja 215/40 nagu mul. Aga mul nagunii läheb koopasse sest velg 9 lai. Sellepärast vedrude vahel on kummid pandud et oleks jäigem ja saaks 4 s6ita! :lol:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_1811

Täna, peale aasta ja kahe kuust seismist siniste mehikeste juures on auto jälle minu käes ja täitsa sõitis. ;)

Hetkel küll juba kuuri all ja esimene ots laiali kõik ja esimeste amortide vahetus käsil.

Ei tea kas saan enne talve auto sõitma, sest üksjagu teha vaja ja rahadega pole kiite hetkel. Võibolla jätan talveks seisma ja proovin järgmiseks suveks sõitma saada auto.

Hetkel vaja teha, et sõita saaks:

Amordid vahetada

Differ.

paha ei teeks uued esimesed vedrud

Uus karter, sest ajutine mis all, on sajast kohast keevitatud ja ikka lekkib kuskilt (vana karteri, väikse praoga viis vend metallikokkuostu :S)

Uus mootoriõli

Uued küünlad

Talverehvid plekkvelgedele

Pilt täna peale minu kätte jõudmist ja väikest pesu:

090157679f70a6.jpg

  • Autor
comment_1789

Spoilasi metsa küll ei viska... aga prügimäele küll vist, need suht läbi omadega ei ole mõtet paikama hakkata.

asemele kunagi ei teagi kas panna originaalid või ka mingid tuunig asjad, eks seda vaatab kunagi hiljem...

Edit:

18.09.2011 lendaski esimene spoila prügimäele ;)

Ja küsimus, et kas sedaani esimene ja tagumine stange sobivad ka kupeele?

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_655

Nüüd esimesed amordid vahetatud, pidureid korrastatud ja mõned pisiasjad veel.

Küljelaiendid sai küljest ära võetud suure vaevaga, sest need olid ikka päris tugevalt ja hästi küljes.

Ja olukord seal laiendite all oli oodatust parem, ainult veidi roostet ja paari koha peal peaaegu auk.

Ülejäänud muutusteta, ootan palgapäeva, et edasi teha saaks miskit...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.