Hüppa postitusse
Postitatud
comment_16000

Teen ka lõpuks teema ära igaval talveõhtul.Autoks nagu kirjas 316 1.8 m10 mootoriga.Kolmas e30 mida oman.Esimest ei saanudki kunagi sõitma :ipb-happy-smile:.Vahepeal liikunud teiste masinatega.Pikemat aega pidasin jahti korralikule e30-le(2aastat vahelduva eduga).Et oleks kupee ning kere korras ja pre-facelift.Õnneliku leiu otsa sattusin siinsamas foorumis.Imekombel püsis müügis terve nädal ,et õnnestus aega ja raha leida.Esimene auto mille ostmisel ma proovisõitu ei teinud.Kohe kui nägin oli otsus tehtud.Auto üles tõstes oli rõõm veel suurem.Rooste puudub ka põhja alt.Piduritorud originaal tehase laki all jne.Ainuke koht kus roostet natuke on kapoti äär.Auto ajaloost.Eestis olnud 10 aastat.Eelmine omanik oli 80 nedates vanahärra.Talvel sõitnud pole.Enne seda vuras Itaalias.Talve ei hakka see auto nägema ka minu käes.

orig_21478939_kCpK.jpg

orig_21478935_Jfxp.jpg

orig_21478937_PA2g.jpg

orig_21478941_mRMu.jpg

orig_21478943_43eI.jpg

orig_21478949_ylfS.jpg

orig_21478953_1SVs.jpg

orig_21478951_4ouP.jpg

large_21953611_a8PG.jpg

  • Vastuseid 477
  • Vaatamisi 62,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu kirjutanud. Suvi möödus väga kiirelt ja väga palju sellel autol teha ei jõudnud. Suve alguses tegi GKPhoto mõned pildid, suve keskel olin ise pikalt eemal aga MZ Auto kutid hoolitsesid auto

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Mõne auto olen ära müünud, mõne huvitava asja juurde toonud aga püüan nende kõigi vanurite jaoks ikka aega leida.  Selle konkreetse masinaga suhteliselt murevaba. Kõi

  • Kuna selle autoga on väga palju vaeva juba nähtud, siis ajaloo huvides jätkaks endise omaniku lahkel loal selle sama teemaga.   Sai siis toodud teiste kõrvale järjekorras neljas sõitev E30,

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_53801

Uuena 250 kui veel üldse saab tellida. Mina aasta aega otsisin ja sain siimu käest lõpuks 75 euroga. Aga kokkuvõttes oleks võinud uue osta. Pahtledamine ja lihvimine(millegi otsa sõita ei kannata) ja värvimine + oma aeg. Et kokkuvõttes oleks tulnud odavam uus osta.

comment_53872

Siin palju veel puudu :)  Ülemisele suurele lõdvikule käib plastikklamber, aga no seal see tõstmise koht  nii koledalt kõveraks aetud, et klambrit ka panna ei saaks enam. Tühikäigumootor tundub õhus rippuvat, tulemüüri kate on ka r6 masinatel teine, nagad on teise kohapeal ja sinna käib juhtmete jaoks renn, et kultuursemalt panna saaks :) Paisupaagi ülevoolu kummivoolik ka puudu, lisaks läheb paisupaagist radikasse plastik voolik, mis ise hiuab end vormis seal kapotiall.

  • Autor
comment_53889

Kõik sulatõsi :D Kõik teeb korda va selle plastik vooliku radikasse ja tulemüüri katte ..ei näe mõtet.

 

Kõige suurem murekoht on see tõstmise koht mis kõver. Selle üks kinnitus mis ühtlasi ka jagaja korpuse kinnitus puudu. Polt seest pooleks. Puurima ei mahu. Ja märkasin ma seda siis kui mootor peal oli.

comment_53891

Selle saab kätte keevitusega, ju pikem polt pandud ja lõpuni keeratud, et puru läinud, seal tavaliselt tükib keere maha minema.

Sa ei taha et juhtmed siis korralikult läheksid jah :) Rõhuregulaatori vaakumvoolik ja ülemäära pikk ja riivab silma :)

Kust sa uued numbrid saanud oled ilma eurota või lihtsalt säilinud variant?

  • Autor
comment_53892

Säilinud hästi number ja juhtmed lähevad õigesti ja on tulemüüri küljes kinni klambritega. Vaakumvoolik uus ja a-osa. Aga rõhuregulaatori kinnitus puudu.

Tund aega juba korralikku pilti netist otsinud mootoriruumist aga ei leia.

comment_53894

Kas siis pre faceliftil ei jookse need juhtmed nii? Sinu pildil näha ainult starteri pluss ja kaitsmekarbi juhe, mootorijuhtmestik jookseb alt?

Mis vaakumvoolikut puudutab, siis paljud a osad pole enam sellised, nagu nad 25a tagasi tehasest tulles olid, see puudutab ka voolikuid, ise olen samuti saanud hoopis teistsuguseid muutunud asju. Tuleraamiteip tuli ka terve rull, mitte õige pikkus näiteks :)

 

e30-325is-32.jpg

comment_53897

Rõhuregulaator on ju ilusti pihustilati küljes, mingit eraldi kinnitust ei olegi,  klapikambrikaan  on sul  ka   kas preface  B20   või  B23 mootori  oma,  kuna see  metall kronku kinnitus õigel B25 klapikambrikaanel on kohe seal samas all, kus kinnitub kronku sisselaske külge.  ;)

Muudetud , muutis MairoG

  • Autor
comment_53909

Juhtmed tegin korda. Aeglaselt langevad pöörded said ka lahenduse. Gaasisiibri all olev anduril olid jooted lahti ja klemmid oksudeerunud. Et siis kui gaasi maha lasin pihustid lajatasid edasi? Tühikäik langes ka külmalt ja soojalt. Tihend sai ka uus ja kenasti pulkadeks ja puhtaks.. Rohkem täna ei jõudnud paar päeva tööd vaja teha ja siis edasi pikad pühad :)

  • Autor
comment_54079

Juhtmed tegin nii korda kui sain. Tuleks see kate ära vahetada kui tahan nii panna nagu originaalis käib. Pole seal kinnitus kohtasid lihtsalt.

Paak tuleb uus ja veel

esituled

küündlajuhtmete kinnitus koos muu mudruga

põhja alla kütusepumba plastik kaitse

tühikäigu mootori kinnitus ja õhulugejal peaks all ka mingi kummi junn käima.

Tulede tagused katted

kütusepumbale originaal kinnitused

Muudetud , muutis matu665

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.