Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39676

Auto:

Vl. aasta: 1989.a.

Kere: facelift coupe

Mootor: M20B25 turbo

Käigukast: 5k manual

Veermik: Jäigad vedrud ja amordid, taga ketastega sild ning kempi plokk differ

Salong: stock, lisanäidikud

Niisiis, enamus inimesi vaatab ikka uuema auto poole, aga mina liigun hoopis mudelirivis tagasi, ehk siis seekord veeres minu õuele e30 325 coupe. Mootoriks on vana hea m20b25 millel kaan porditud, suuremad klapid ning kolvid madalamaks treitud. Surveaste on hetkel kuskil 8,5 ja seda kõike, kuna peal on kkk k24 vedelik jahutusega turbo. Kere on mingi hetk värvitud, ning rooste puudub täielikult. Salong on plank, lisavidinatest on air/fuel ratio kell, kütuse rõhu kell, ning õlirõhu kell. Piilaris on ka veel koht boosti kellale. Hetke seisuga on masin töökojas, täna sai coolerile asukoht tehtud ning õhulugeja flants sai ka valmis tehtud. Homme saan lõdvikud kätte ning siis peaks asi juba boosti all sõitma hakkama.

20477177b6f981_l.jpg

Cooleri testfit

204771854b4c9a_l.jpg

Kone, kapoti all on hetkel kõik lääbakil, aga need asjad saab paika siis kui IC küljes, ning torustik paigas.

204771912350f9_l.jpg

Kellad

Ülal: kütuse rõhk

Keskel: Boost

All: air/fuel ratio

Keskkonsoolis: Õlirõhk

204771972144bb_l.jpg

Rohkem pilte pole ja enne ei tule ka, kui asi on liikvel ja vähe viisakam

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_39681

Asun Märjamaal ja rooste tõesti puudub täielikult, kuna kere on mingi hetk ära tehtud ja üle värvitud. Oke, kui pedant olla, siis varuratta põhja ühes servas on mingi 2 euro sendise suurune roostetäpp. Ja praegune rääbakas välimus ja kapotialune on kõik tehtav, hetkel lihtsalt kõik laiali, kuna käib ic paigaldus

comment_39694

Sel autol oli originaalis peal 1.6

Autoga juhtus väike õnnetus, nimelt sõideti üle katuse :(

Siis tehti autolära kerevenitus ja muud keretöid, kuid kahjuks pidi omanik finantsi pärast loobuma. :(

Peale seda panid Keila kutid sinna 2.5 turboka peale ja panid müüki kuni jõudisgi siia. :lol:

Jõudu ja jaksu ning vaata et korraliklut korda ikka teed. ;)

  • Autor
comment_39712

Hetkel puhub asi 0,6 bari nüng töötab originaal ajuga. Tulevikus on plaanis ms2 peale panna ning rõhu ajada kuskil 1,2 bari peale. Seda üle katuse käimist ma ei teadnudki, samas poogen, kere on vähemalt sirge. Esimene pilt on tõesti kummimehe hoovis tehtud, kuna töötan seal

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.