Alustasin e34 530 manuaaliga. Aga kuna 3.0 v8 oli ikkagi lahja touring 5-se jaoks, siis sai mootor vahetatud 4.0 v8 vastu.
Mingil hetkel tekkis mõte kupee e30 driftimasina ehituseks. Kuna mootor, kast ja muu tehnika oli juba olemas, sai ostetud tühi kere. Alustasin projekti novembris 2011.
Mootori ja kasti vahelesaamine ei olnud suur probleem. Kuna tahtsin mootorit koos kastiga kohe sisse tõsta, lõikasin radikaava ülemise tala ära(korralikult õhukese kettaga, et pärast saaks tagasi keevitada). Õnneks on e30 inseneirid vägagi leidlikud, et kasti kinnitused liiguvad siinidel.
Mootor ja kast paigas, vajab veoskeemist tegemist veel kardaan ja differ. Kahjuks on aga vanad peerud(endised omanikud) vahele tsusanud m3 diffri ja selle jaoks mingid ebardlikud kinnitused teinud. Seega see kõik vajab tegemist. Differ saab olema 3.91 ja keevislukk, kardaan e34 originaal lühemaks tehtud ja pärnus tasakaalustatud.
Hetkel käib töö leegikate kallal. Kõige lihtsam oleks osta 4.4 v8 leegikad(4-1 erinevalt 4-2 4.0 v8 puhul), sest originaalid ei mahu ära. Aga ausalt öeldes oleks õige mõte costum torukolded teha, sest originaalid on nö duble-walled(topelt torud). Aga kuna mai alguses on juba esimene drifti etapp tartus, siis ei ole aega päris torukoldeid teha. Kuna ma siin juba olen, siis teen originaalid ümber(sisemine sein vahelt ära, hiljem katan nö sumpa riidega)
Elektrisüsteem on kah paras peavalu. Kui oleks olemas e30 originaal juhtmed, siis saaks lihtsa vaevaga ühendada mootori- ja autojuhtmestiku. Aga kuna seda ei ole, siis plaanin "lühiühendust": mootorijuhtmestikust ühendan ainult süüte ja starteri vastavate nuppude alla ja hiljem tuled jms otseühenduses aku pealt. Ei teagi, kas see toimib, aga 5-se originaal juhtmestiku peale vedamine on minu jaoks üle jõu käiv..... Kui kellegil on selles suhtes kogemusi/teadmisi, või teab kedagi, kes saaks know-how`d anda mulle, siis kirjutage PS-i.
Õnneks tuleb ainult võistlusauto, ei pea hakkama siin kemplema muu jamaga.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Räägin paar sõna enda projektist.
Alustasin e34 530 manuaaliga. Aga kuna 3.0 v8 oli ikkagi lahja touring 5-se jaoks, siis sai mootor vahetatud 4.0 v8 vastu.
Mingil hetkel tekkis mõte kupee e30 driftimasina ehituseks. Kuna mootor, kast ja muu tehnika oli juba olemas, sai ostetud tühi kere. Alustasin projekti novembris 2011.
Mootori ja kasti vahelesaamine ei olnud suur probleem. Kuna tahtsin mootorit koos kastiga kohe sisse tõsta, lõikasin radikaava ülemise tala ära(korralikult õhukese kettaga, et pärast saaks tagasi keevitada). Õnneks on e30 inseneirid vägagi leidlikud, et kasti kinnitused liiguvad siinidel.
Mootor ja kast paigas, vajab veoskeemist tegemist veel kardaan ja differ. Kahjuks on aga vanad peerud(endised omanikud) vahele tsusanud m3 diffri ja selle jaoks mingid ebardlikud kinnitused teinud. Seega see kõik vajab tegemist. Differ saab olema 3.91 ja keevislukk, kardaan e34 originaal lühemaks tehtud ja pärnus tasakaalustatud.
Hetkel käib töö leegikate kallal. Kõige lihtsam oleks osta 4.4 v8 leegikad(4-1 erinevalt 4-2 4.0 v8 puhul), sest originaalid ei mahu ära. Aga ausalt öeldes oleks õige mõte costum torukolded teha, sest originaalid on nö duble-walled(topelt torud). Aga kuna mai alguses on juba esimene drifti etapp tartus, siis ei ole aega päris torukoldeid teha. Kuna ma siin juba olen, siis teen originaalid ümber(sisemine sein vahelt ära, hiljem katan nö sumpa riidega)
Elektrisüsteem on kah paras peavalu. Kui oleks olemas e30 originaal juhtmed, siis saaks lihtsa vaevaga ühendada mootori- ja autojuhtmestiku. Aga kuna seda ei ole, siis plaanin "lühiühendust": mootorijuhtmestikust ühendan ainult süüte ja starteri vastavate nuppude alla ja hiljem tuled jms otseühenduses aku pealt. Ei teagi, kas see toimib, aga 5-se originaal juhtmestiku peale vedamine on minu jaoks üle jõu käiv..... Kui kellegil on selles suhtes kogemusi/teadmisi, või teab kedagi, kes saaks know-how`d anda mulle, siis kirjutage PS-i.
Õnneks tuleb ainult võistlusauto, ei pea hakkama siin kemplema muu jamaga.
Üks pilt ka paigaldatud mootorist