Tundub, et vananedes haigused süvenevad ja muutuvad kroonilisteks...
Seekordne emotsiooniost on siis BMW 318iA aastast 1987. Mootoriks M10B18 75kw, käigukastiks automaat.
Ma isegi ei oska täpselt öelda, milleks seda vaja oli aga ta ise leidis mu sõna otseses mõttes ülesse.
Mingihetk oli plaanis, et proovin kõik e30 keremudelid kokku saada ja otsisin mõnda aega touringut või korralikumat cabriot aga läks nagu läks - praeguseks on siis kolm kupeed tekkinud ja üks sedaan. Keegi on selle punase vanakesega juba korralikult vaeva näinud aga mõned asjad on, mis häirivad. Proovin otsast kõigega tegeleda aga prioriteet on praegu valge kupee stroker mootoriga kokku saada. Teadaolevatest vigadest siis - originaal 55L kütusenäidikuga tahhomeetriga spidomeeter on ära virutatud ja kellaga 63L näidikuga isend asemele pandud. Õnneks kurikristjan aitas hädast välja ja tõi ühe 55L kütusenäidikuga VDO tahhomeetriga spidomeetri, mille proovin lähipäevil külge panna. Küljeliistud on facelifti omad pandud. Prefacelifti omad on kaasas aga pole parimas seisus. Kellelgi korralikke prefacelifti küljeliise pakkuda, siis pange palun pakkumised postkasti hinnasooviga. Tagumise istme seljatoe osa on ülevalt narmendama läinud, seda oleks ka uut vaja. Sumbuti lõpupaja sain uue kaasa ja saab samuti lähipäevil külge. Sõidu poolest on väga viisakas, keegi kõik sillad ja pidurid uute osadega üle käinud, liigub uuevääriliselt. Mootoriruum on väga pedantselt üle käidud ja tundub, et sinna nii pea panustama ei pea. Riiulist otsisin välja 370mm M-Tech I rooli, millele proovin kiiremas korras värske naha peale saada ja külge panna. Eks pean siin vaikselt remondipäevikut nagu teiste masinatega kombeks on olnud.
27.03.2020 täiendasin pildiga mootoriruumist ja värskelt külge saanud tahhomeetriga 55L paaginäiduga spidomeetrist.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tundub, et vananedes haigused süvenevad ja muutuvad kroonilisteks...
Seekordne emotsiooniost on siis BMW 318iA aastast 1987. Mootoriks M10B18 75kw, käigukastiks automaat.
Ma isegi ei oska täpselt öelda, milleks seda vaja oli aga ta ise leidis mu sõna otseses mõttes ülesse.
Mingihetk oli plaanis, et proovin kõik e30 keremudelid kokku saada ja otsisin mõnda aega touringut või korralikumat cabriot aga läks nagu läks - praeguseks on siis kolm kupeed tekkinud ja üks sedaan. Keegi on selle punase vanakesega juba korralikult vaeva näinud aga mõned asjad on, mis häirivad. Proovin otsast kõigega tegeleda aga prioriteet on praegu valge kupee stroker mootoriga kokku saada. Teadaolevatest vigadest siis - originaal 55L kütusenäidikuga tahhomeetriga spidomeeter on ära virutatud ja kellaga 63L näidikuga isend asemele pandud. Õnneks kurikristjan aitas hädast välja ja tõi ühe 55L kütusenäidikuga VDO tahhomeetriga spidomeetri, mille proovin lähipäevil külge panna. Küljeliistud on facelifti omad pandud. Prefacelifti omad on kaasas aga pole parimas seisus. Kellelgi korralikke prefacelifti küljeliise pakkuda, siis pange palun pakkumised postkasti hinnasooviga. Tagumise istme seljatoe osa on ülevalt narmendama läinud, seda oleks ka uut vaja. Sumbuti lõpupaja sain uue kaasa ja saab samuti lähipäevil külge. Sõidu poolest on väga viisakas, keegi kõik sillad ja pidurid uute osadega üle käinud, liigub uuevääriliselt. Mootoriruum on väga pedantselt üle käidud ja tundub, et sinna nii pea panustama ei pea. Riiulist otsisin välja 370mm M-Tech I rooli, millele proovin kiiremas korras värske naha peale saada ja külge panna. Eks pean siin vaikselt remondipäevikut nagu teiste masinatega kombeks on olnud.
27.03.2020 täiendasin pildiga mootoriruumist ja värskelt külge saanud tahhomeetriga 55L paaginäiduga spidomeetrist.
Muudetud , muutis siimp