Mul on seoses kütusenäidikuga kaks probleemi. Kütusenäidiku skaala ulatub üle 60 liitri. Kas ma eksin, kui m20b20-l peaks olema 55-liitrine kütusepaak? Probleemid:
1) isegi silmini täis tankides jääb kütusenäidik 50 ja 60 liitri vahele;
2) allpool 20 liitrit hakkab kütusenäidik hüplema.
Hüpotees on, et kunagi, kui kelladeblokk välja vahetati (üle-eelmise omaniku sõnul vahetas 2000ndate lõpus selle välja ja keeras odomeetrile ette sama näidu, mis oli vanal), siis läks selline kelladeblokk, kus on 63-liitrine paak ette nähtud autole ja sellest tulenevalt on mõlemad vead.
Kas probleemi lahendaks kelladeblokis kütusenäidiku välja vahetamine 55-liitrise vastu? On see võimalik üldse, jättes muud asjad blokis puutumata?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
Tanel_P
Tere!
Mul on seoses kütusenäidikuga kaks probleemi. Kütusenäidiku skaala ulatub üle 60 liitri. Kas ma eksin, kui m20b20-l peaks olema 55-liitrine kütusepaak? Probleemid:
1) isegi silmini täis tankides jääb kütusenäidik 50 ja 60 liitri vahele;
2) allpool 20 liitrit hakkab kütusenäidik hüplema.
Hüpotees on, et kunagi, kui kelladeblokk välja vahetati (üle-eelmise omaniku sõnul vahetas 2000ndate lõpus selle välja ja keeras odomeetrile ette sama näidu, mis oli vanal), siis läks selline kelladeblokk, kus on 63-liitrine paak ette nähtud autole ja sellest tulenevalt on mõlemad vead.
Kas probleemi lahendaks kelladeblokis kütusenäidiku välja vahetamine 55-liitrise vastu? On see võimalik üldse, jättes muud asjad blokis puutumata?
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 2 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse