Hüppa postitusse
Postitatud
comment_130619

Tervist!

Lugesin ja sirvisin teisi teemasid ja mõtlesin, et peaks ilmselt enda autost ka teema tegema.

Ostsin selle rullika 2016 aasta novembris, sest tahtsin diislit ja rullikat igapäevaseks sõiduks. Kunagi oli auto väga hea varustusega aga minu kätte jõudes oli see suhteliselt käest juba lastud, enamus varustust jalutama läinud. Eelmine omanik ütles ka, et pole mõtet korda teha, üv lõpuni sõita ja juppideks. Alguses tunduski teise rullika jaoks juppideks see hea valik, et kestab kaua kestab. Aga meeldima hakkas.

Esimene talv sellega oli lõbus, kuni lõpuks vist kaas sai paugutamisega haiget ja hakkas jahutusvedelikku nosima. Kaas maas, avastasin sellest 8 pragu. Sai uus kaas peale ja muu remont ka tehtud ning sõit võis jätkuda. 

2017 aasta suvel hakkasin 3.0 diisli mõtet peas keerutama, et prooviks järgi, mis ta rullika kerel teeb. Septembris sai mootor ära toodud ja detsembri alguses lõpuks läbis auto ametliku mootorivahetuse ja oli tänavalegaalne. Põhiline aeg kulus e38 karteri otsingutele aga lõpuks loobusin ja tegin 34 tdsi karteri sobima. Peale seda hakkasin vaatama, et kere pehme ja sai karbid, akukast ja valdav osa põhja ülekeevitatud ja tugevaks tehtud, suveks sõitis taas.

Umbes aastake sai seda 3.0d mootorit nauditud ja sõidetud aga see talv nüüd jäärada paugutades, kui turbo ära lõppes, mõtlesin, et aitab, ei viitsi selle diisliga enam majandada. Mõtted hakkasid mõlkuma v8 osas. Kuna pidurivõimendit tülikas leida, sai omale osadeks toodud 3.0 v8 e32. Sealt sai kõik põhilisemad pudinad mis vaja.

Samuti on nüüd kokku sebitud kõik 5x120 vahetuseks jupid ja nüüd eelmine nädalavahetus tõin v8 jaoks 6se manuaalkasti ka. Ilmselt jääb see 3.0 niikauaks vahele, kui Maanteeametis legaalseks saab ja siis vaatab edasi.

Mitte et v8 oleks mingi haruldane vahetus, pigem omale uus ja huvitav väljakutse.

Ette on alla keevitatud nüüd D2 Racing coiloverid, veidi kangemad kui lihtsalt tänava omad ja taha tuleb veel alla panna coili püstak, kus amort ja vedru koos.

Üldiselt tuleks tagasild ja mootoripaiknemine nüüd paika timmida ja pidurivõimendi oma uude kodusse paika seada. Ilmselt oleks viimaks aeg ka ülevärviks, sest pill on väga pikalt visuaalselt roim väljanäinud.

Tehtud on rohkem kui kirja jõuab panna.

Hetkel muud ei oska suurt lisada, kui siis ainult pilte.

 

IMG_20181018_083247.jpg

WP_20161226_09_58_09_Pro.jpg

IMG_20190110_094142.jpg

received_10211960895244002.jpeg

received_10208750695151006.jpeg

20171001_182206.jpg

Muudetud , muutis Mr M
Mootori vahetus

  • Vastuseid 136
  • Vaatamisi 13,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Väike update ka vahelduseks. Täna sai lõpuks auto ilusti aastase ülevaatuse peale ja ka enne talve kerge poleeri ja vahatamise. Nüüd paar nädalat naudin sõitmist veel, siis auto Saaremaale paarik

  • Eile sai tagumist otsa värvitud ja majandatud. Nüüd täna omast huvist riputasin terve kere detailid ka külge, et näha mis väljanägemine asjal on. Ise olen väga rahul vähemalt. Auto värvi osas ole

  • Vahepeal olnud motivatsiooni kriis ja asi suht detsembri algusest saati seisnud. Täna puhuvad jälle uued tuuled vast. Hommikul saatis sõber facebooki lingi, kus müüdi s65b40 mootorit koos dct kastiga.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_145011

Gaasitross läheb ilmselt r4 oma ja kasti tala sai jah pikenduse ja tugevduse. 2,0 diisli kuuesel kastil see patjade kinnitusosa laiem, tegin uue tagumise plaadi, kuna teine jäi tunnelile liiga lähedale ja vältimaks vastuminekut tundus lihtsam uus plaat teha.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_145042

Rida 4 oma võtsin suvalise m42 oma 36 pealt. Rida 4 mootori gaasitross on isegi veidi pikk, ilmselt tundub ka mõistlik v8 oma võtta, et vähem kaablit kapoti all oleks. Iseenesest ta töötab rida 4 omaga ja gaasi saab ilusti anda.

Rida 6 mootori tross jääb v8 jaoks lühikeseks jah.

Muudetud , muutis Mr M

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_145097

Tere!

 

Vahepeal veidi toimunud taas. Mootor tuli kollede, tihendite, veepumba, tagumise flantsi jms asjade vahetamiseks maha võetud uuesti. Samuti et uued detailid üle värvida. Mootor. Veel ise veits nõgine aga selle teeb ära kui auto jälle omal jõul liigub ja saab normaalselt auto pesu nurka ajada. 

Suures plaanis on alanud lõpp komplekteerimine, et saada auto mai lõpuks sõitma.

Eemaldatud sai ka atm juhtmestiku osa, kkkd värvitud, hoorattale tiftid.

Kuna käin taas Saaremaalt mandril tööl siis hetkel aega ainult nädalavahetustel tegeleda aga isegi kummalisel kombel hetkel moti kriisi pole.

Aga uute uuendusteni ja mõned pildid ka.

Kerge videopilt liikumisest ka. 

https://youtube.com/shorts/WAx7unOfDoU?feature=share

20220424_230303.JPG

20220423_153302.JPG

  • Autor
comment_145119

Kui sa vaatad eelmist foorumi teema lehte, seal on kinnitustest pildid, kasti koda on keevitatud v8 kasti küljest m47 kuuese manu kasti külge. Aga kasti tala on orig e30 oma, mille kinnitused pikendatud. M47 kastil taga kasti patjadele polditav plaat, mis in laiem kui e30 patjade vahe ja tundus lihtsam uus plaat ise teha. Seal pildil, mis mu viimases postituses, vasakus ääres kasti kinnitusdetailid värvitud kujul.

Aga lisan siis ka soovitud pildid eraldi ja detailidest täpsemalt.

20220430_083205.JPG

20220430_083214.JPG

20220430_083228.JPG

20220430_083235.JPG

Muudetud , muutis Mr M
Lisasin pilte

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_145271

Tere!

Jälle arengut. Sai vahepeal õlicooler tellitud, kolled valmis, wrapitud. Summutijooks sai ka lõpuks valmis ja alla. Jahutussüsteem, juhtmestik korda teha, tagasillas paar murekohta likvideerida ja võib vast öelda, et mõne nädala pärast saab ehk jälle tänavale auto.

Kuna aega ainult nädalavahetustel teha siis pole voolikud tehtud jõudnud cooleri jaoks ja pole hääli veel ära kuulnud.

Ilma pikema jututa, uute uuendusteni ja mõni klõps ka tehtust.

20220520_125224.JPG

20220521_135823.JPG

20220521_025014.JPG

20220521_025020.JPG

20220521_025039.JPG

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_149133

Tere!

Pikalt vaikus olnud ja ka põhjusega. Peale suurt motivatsioonikriisi ja elukorralduse muutust sai vastu võetud otsus sellest autost loobuda. Sai edasi müüdud sõbrale ja eks näis kas sellega ka edaspidi midagi toimub.

 

received_1205362083595012.jpeg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.