Hüppa postitusse
Postitatud
comment_23671

Eile oli siis see tore päev kus sai enda hoovi toodud esimene auto.

Autoks siis E30 318is 89-st aastast

lisasid eriti nagu pole ainult el. peeglid, katuseluuk ja mingi sportrool mis endale ei meeldi, vb midagi veel

auto tundub suhteliselt korralik 20k eest

esimese asjana oleks vaja vahetada parem tagarattalaager natuke raha koguda (koolipoisil ple raha niipalju korraga välja käija) ja mõned roostetäpid ära kaotada.

Aga mis siin ikka paneks mõned pildid kh

p1010001kk0.th.jpg

p1010004de3.th.jpg

p1010005ke4.th.jpg

p1010006ob8.th.jpg

  • Vastuseid 138
  • Vaatamisi 30,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_10974

Mnjah, originaal IS on ikka õige IS. Aga edu ikkagist, ehitatakse ikka endale. Ja see viimane järeldus enne minu postitust, et kuna kõik IS mootorit välja vahetavad, siis järelikult on halb mootor, ei oma tegelikult küll tõepõhja , see oleneb ikka väga erinevatest asjadest . Jõudu, väga kena rull :arrow: .

comment_10970

Kui s14 ja m42 mootorite hindu võrrelda, siis noo :arrow: eks igaüks saab isegi aru, et üks maksab ikka kordi rohkem kui teine. Ja enamasti pole noortel inimestel sellist raha matta mootori alla, kahjuks.

Kui s14 oleks nõnda odav ja saadav, siis ei oleks ju küsimustki kumba eelistada. Oleks ta sellisest hinnaklassist, võtaks isegi EVO variandi endale ligi :twisted: Usun et ka kasutaja mariovar teeks nii.

comment_10969

selles point ongi, tänava autol pole see kaalujaotus nii oluline.

kui sõidad rinkat või rallit vms siis kindlasti paastuksid natuke

et omale s14 moto leida. Mina siiani M50'ga sõitnud kaks aastat

ja ütlen, et linnas on ainuke vahe selles, et rool on natuke raskem.

Mitte palju aga lihtsalt väheke, mul muidugi ees 8" velg koos 215

rehviga ja 17".

Oleneb milleks autot soovid, ultimate variant linnas sõiduks on R4

võibolla natuke parem response rooliga on murutraktoril :arrow:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_10533

Nüüdseks siis mootor koos kastiga peal ja hetkel käsil juhtmestiku sobitamine, äkki keegi oskab öelda miks starteri tõmberelee plõksub aga starter ringi ei käi ning kas Küttepump peaks hakkama tööle süüte sisse keeramisel või koos starteriga

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_6837

Pole tükk aega siia midagi kirjutanud aga nüüd on põhjust seda viga parandada ning teatada et täna oli see päev kui see mootor minu käes esimest korda häält tegi homme plaanis hakkata vaikselt asju külge kruvima ja ehk õnnestub isegi mõne meetri sõita.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_5478

kahjuks vahepeal otsustas teine auto laiali minna millele pole lihtne juppe leida kui just rahakott puuga seljas pole(E34 540), seega see auto on unarusse jäänud aga kavatsen seda viga tuleval nädalavahetusel parandada

Nii palju on toimunud et vahepeal sai lastud teha paar turbo kolle jaoks vajalikku flantsi aga kardan et neid see aasta kasutama veel ei hakka.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.