Hüppa postitusse
Postitatud
comment_122280

Kaks tänavapilli valmis tehtud ja mōlemad müüdud(e30 2,7 stroker ja 1,8is) . Otsutasin, et talv tulemas ja peaks midagi ka talveks tegema. Sai ükspäev ringi sōidetud ja ops mida ma näen e30 bmw seisab. Autost välja ja kohe juttu tegema, selgus et auto kaua seisnud ja vanemal härral pole sellega aega enam tegeleda. Härra tahtmine oli pudel kallimat rummi ja cola ja et ma selle auto minema veaks. Mōeldud tehtud. Auto garaazi ja pesema. Pestud siis vaatasime üle mahlad ja kallasime sisse uued vedelikud . Prooviks aku peale, korra süüdet ja asi käis mis siis et seisnud 3a. Kuna taastada ma seda ei soovinud, sai see køik alguse siit.

 

Sisu välja, kōik puhtaks. (Mul koik sisu alles mimgi sinine vōite kysida kui midagi vaja) Kōigepealt pōhja keevitus, auke oli küllalt vähe. Siis seest valgeks, juhtmed isoleerida uuesti ja paigaldada korv istmed..Tehtud. Tellida rool ja lōigata valmis sobivad rühvel plaadid. Tehtud. Start süsteen nupule koos syyte ja asjadega. Tehtud. 

 

Sisu valmis, mōtlesin et mis nyyd et seest on ilus aga väljast värv ja rooste ei meeldi. 

Ketas kätte, rooste maha värv maha uus pahtel, mädand kohad välja ja uued tükid asemele keevitada( kohti polnud palju) 

Tagatiib vajas keevitust kuid taha panin tiiva laiendid ja lōikasin tiiva lühemaks. Krunt ja värv. Nii sai temas must auto! Nyyd on juba kleepsud peal ja väliselt auto samamoodi valmis. Veel paar pisi asja teha. (Pildid pole kōige uuemad.)  Eile sai pandud auto käima ja vaadatud et miks ta siis kohapeal ilusti ei tööta.. Avastus suur kolle on kolmest kohast lōhki, mootor nagu mahlapakk:) Ega midagi täna mootor maha ja auto külili, eemaldasin kolded ja homme tellin kōik uued tihendid ja asjad. Auto läheb pōhjaalt ka värvi ja vahetan ära kōik puskid esisillas ja asjad. Mis on minule endale imelik et auto on 316 aga Mootor on 1,8 75 kw.. 

 

 Kindlasti on palju veel tehtud mida ma ei maininud. Aga siin asjad mis veel tegemist vajavad ja kindlasti tehtud saavad.

 

Otsetoru paigaldus koos sport pütiga.

Pōhi läheb mustaks ja eemaldatakse rattakoobastes viimne kui üks auk. 

Esisillas kōik puksid vahetada. 

Tagasillad sama ja differ teha kinniseks. 

Käigud lühemaks ja kastiōli uus. 

Sisse teha puur. 

 

Eks neid asju on veel ja veel, kindlasti postitan siia palju pilte. Lume ootuses tegeleme autoga igapäev ja peas mōlgub ka mōte is Mootorile. Loodan et auto sōidab ka kaasa mōne jääraja vōistluse. 

 

Praeguseks päikest :)👌✌️️

IMG_1696.JPG

IMG_1186.JPG

IMG_1703.JPG

IMG_1704.JPG

IMG_1705.JPG

IMG_1706.JPG

IMG_1707.JPG

IMG_1709.JPG

IMG_1711.JPG

IMG_1713.JPG

IMG_1715.JPG

Muudetud , muutis mikro4001

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_122813

Tead, päevas tuleb neid küsimusi nii palju.. Ei oska kohe otsest vastust öelda. Asi vist nii et räägid ühega ja teisega ja sealt koorub :) Aga usu vōi ei asi rohken nagu hobi..Selline ärevus ja tunne tuleb kui jälle tead et ohh seal on ma pean selle saama☺️☺️See et auto pealt saad 100-200e see pole äri isegi mitte. 

Muudetud , muutis mikro4001

comment_122815

Ma kunagi tegin juttu tuttavaga kellele rääkisin oma auto huvist.Lõpuks leitsin ennast tema ämma tagaaias,kus oli üks väga vastu puud sõidetud e28.Sealt sain  obc komplekti,4x EL aknad ja muud vähelevinud e28 kraami ,olematu raha eest.

Kes otsib see leiab :)

 

 

 

 

comment_122824

Ja omanik müüa ei kavatse. Ei täna, ei homme ega lähema aasta jooksul. Ning hiljem viib olematu raha eest vanarauda, kuigi oleks saanud varem kallimalt maha müüa.
Täpselt nagu ma isegi, sierra lihtsalt mädaneb lageda taeva all puude varjus ;)

comment_122827

Eks isegi käinud erineivaid seisvaid autosi küsimas, et ehk on müüa vm. Enamik hakkavad rääkima, et pole müügiks või lajatavad kolme kordse turu hinna. Paraku seisavad paljud autod veel kolm neli aastat hiljem sama kohapeal ja pole nendega midagi tehtud.

comment_122831

Jube tüütu on ausalt öeldes kui mingid nagad tahavad sult midagi ära osta, pärast pomisevad tükk aega kui ei saa mis tahavad - kui ikka turuhinnast algul kolmandik pakutakse siis lajatadki kolmekordse hinna et hing rahule jäetaks. Ja palju neid viisakalt taastajaid on, enamasti otsitakse odava hinnaga miskit, et see juppideks teha või siis selleks, et vedrud pooleks lõigata, ühe ülevaatuse jagu linnapeal lolli mängida ja siis varuosadeks teha. Las seisavad, siis on aastate pärast ka mõni doonorauto veel alles kuskil, päris kõiki vanarauaks ei viida ka. Tõsine huviline leiab endale seda mis vaja sealt ka, kus müügihuviga inimesed leiduvad.

 

comment_122835

+1

 

Lisa sinna veel hiina BBS, mis tavaliselt alla soetatakse ja mis täiesti vales mõõdus ning koopaid äestab :D

 

Teine asi on see ka, et hoolimata, et tegu on vana keremudeliga on tavaliselt kahjuks tegu ka mingi 518 v 520-ga mis ei maksa ega hakka ka kunagi eriti midagi maksma. Isegi E12 mis palju ilusam ja vanem on ei maksa plank mudel kuskil kuuriall vedelenuna suurt kahjuks midagi..

 

 

 

Muudetud , muutis oo7

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.