Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

comment_30260

jahh aga minu mootor millegipärast ei tööta selliste pihustitega,

uputab julmalt üle kohe,äkki on nendel pihustitel mingi vahe,ots mõtlen on teine mul on mingid üheauguga ,uuemad pidavat olema kolme auguga äkki on selles vahe ei tea.

  • Autor
comment_30258

aga loe kuidas ta selle kompunni üldse tööle sai.

I started the car, set the fuel pressure to 2.5 bar and let it idle. The air/fuel ratio gauge was reading rich for a few minutes, then began reading normally. In the morning, I took the car for a quick drive, then set the pressure back to 3 bar. After a few minutes the ECU again adapted to the change and adjusted the injector cycles accordingly. I took the car for a nice long drive, and it ran great. I am not sure how to explain it, but the car just seemed to run better. It just seemed to run stronger and more smoothly.

ps! võin tõlkida kui aru ei saa :wink:

(hetkel üks asi pooleli tegelt :?: )

  • 3 kuud hiljem...
  • 3 aastat hiljem...
comment_20071
aga loe kuidas ta selle kompunni üldse tööle sai.

ps! võin tõlkida kui aru ei saa :wink:

(hetkel üks asi pooleli tegelt :D )

Kas selline teguviis kehtib ka Preface e30 325i puhul ??

sest lambda ja kat ju puudub preface e30 325i-l

Kas siis ka aju suudab, end paika sättida ?

  • 3 kuud hiljem...
comment_18319

õhulugejatest käib jutt!

mis tuleb seal ümber visata täpsemalt? ma vahetasin selle plaadi ja selle osuti nt. ?! on see õige? tema jutust lugesin et ta nagu kasutas ikka 2.5i plaati ja siis 3.5i osutit ning installis siis 3.5i korpusesse?

segane veits see teema aga minu teada on vaja 2.5i korpust, 3.5i sisu( osuti ja see el plaat). :roll:

comment_18231

Paluti, et ma siia väheke kommenteeriks.

Ma ei saa aru mida te täpselt jahute aga ainuke idee ongi selles,

et kasutada 3.5 korpust ja klappi, kuna see takistab vähem.

3.5 korpuse ja klapi külge pannakse 2.5-ese resistorplaat/elektroonika.

IMO ei tasu see nuss ennast üldse ära aga kui teil oma ajaga tõesti muud teha pole, siis laske käia.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus