Tervist kaasfoorumlased. Minu nimi siis Priit nagu pealkirjastki võib välja lugeda. Sai alles hiljaaegu oma esimene E30 soetatud. Mõtted liikusid selles suunas juba ammu, aga tegudeni polnud jõudnud erinevatel põhjustel. Esimese hooga sai auto ostetud eelolevat talve, ehk siis jää ja lumeradu silmas pidades. Hea kerge ja tagaveoline auto mis peaks selle raha eest piisavalt sõidurõõmu pakkuma. Aga mida aeg edasi seda enam hakkab tunduma, et ei raatsi teda väga piitsutama hakatagi, kuna neid autosid ja seda mudelit konkreetselt kaunis vähe säilinud ( vähemalt müügikuulutuste põhjal võib nii väita). Kui nüüd see talv peaks üldse saabuma siis on näha mis saab, tõenäoliselt kuskil sileda jää peal mõne tiiru ikka teen, aga mõistuse piires.
Autost lähemalt. Tegemist siis 318 IS-iga. Keretüübiks kupee. Tehnilise passi järgi esmareg. 11.04.1991 ja esmareg. Eestis 02.02.2011. Värvus valge. Eelmine omanik on/oli ka selle foorumi kasutaja. Nimeks Henry, kui ma ei eksi.
Lisadest siis el. peeglid, manuaalne luuk, 14´´ kärgveljed, taga kardin, ilmselt on veel nipet-näpet mida võiks lisana käsitleda, kui meenub kirjutan juurde.
Autot ostes sai ka ühte teist müügis olevat musta is-i vaadatud, kuid see oli ikka palju nutusemas seisukorras, seega oli valik lihtne. Enne ostu sai küll auto üle vaadatud, kuid kui esimene eufooria üle läks siis hakkasid igasugu vead välja tulema, mida oli kindlasti ka varem näha, aga ju siis ei viitsind toona sellele tähelepanu pöörata . See selleks, midagi ulmelist ei ole lihtsalt natuke rohkem tööd. Hetke seisuga ära vahetatud: tagasillatala puksid, käiguhoovastiku simmer, klapikambrikaane tihend, kojamehed, vasaku sisemise rooliotsa kaitsekumm. Tegemist ootavad kõik piduritorud ja voolikud. kütusetorud ja voolikud. Lisaks vajavad keevitust tagumised rattakoopad ja bensupaagi ühe kinnituse juures ka auk sisse mädanenud pluss sumbutaja vajab remonti/vahetust alates katist. Eelnimetatud tööd on plaanis veel selle aastanumbri sees ära teha. Lisaks sai soetatud üks korralik VFTS-i alumiiniumist karterikaitse mis vaja alla aretada, kuna see karteripõhi on ikka ebanormaalselt madal ja ei ole huvi seda tükkideks sõita. Ja siis õnnestus leida ka üks hea hinnaga väikse korpusega LSD differ. See küll pärit E36 alt seega tuleb kahest difrist üks teha loodetavasti on see reaalne, vähemalt juttude põhjal vaja aint sisud ringi visata.
Pikemas perspektiivis saab auto omale uue värvkatte, uued veljed jne aga see on juba tulevikumuusika. Esimese hooga proovin auto tehniliselt heasse korda saada ja siis jõudu- ja aegamööda edasi toimetada. Piltidega on hetkel kehvasti kuna mul fotokat käepärast pole. Proovin homme telefoniga teha äkki tulevad talutavad pildid. Seniks aga jõudu ja igasugune tagasiside, soovitused ja viited on teretulnud.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist kaasfoorumlased. Minu nimi siis Priit nagu pealkirjastki võib välja lugeda. Sai alles hiljaaegu oma esimene E30 soetatud. Mõtted liikusid selles suunas juba ammu, aga tegudeni polnud jõudnud erinevatel põhjustel. Esimese hooga sai auto ostetud eelolevat talve, ehk siis jää ja lumeradu silmas pidades. Hea kerge ja tagaveoline auto mis peaks selle raha eest piisavalt sõidurõõmu pakkuma. Aga mida aeg edasi seda enam hakkab tunduma, et ei raatsi teda väga piitsutama hakatagi, kuna neid autosid ja seda mudelit konkreetselt kaunis vähe säilinud ( vähemalt müügikuulutuste põhjal võib nii väita). Kui nüüd see talv peaks üldse saabuma siis on näha mis saab, tõenäoliselt kuskil sileda jää peal mõne tiiru ikka teen, aga mõistuse piires.
Autost lähemalt. Tegemist siis 318 IS-iga. Keretüübiks kupee. Tehnilise passi järgi esmareg. 11.04.1991 ja esmareg. Eestis 02.02.2011. Värvus valge. Eelmine omanik on/oli ka selle foorumi kasutaja. Nimeks Henry, kui ma ei eksi.
Lisadest siis el. peeglid, manuaalne luuk, 14´´ kärgveljed, taga kardin, ilmselt on veel nipet-näpet mida võiks lisana käsitleda, kui meenub kirjutan juurde.
Autot ostes sai ka ühte teist müügis olevat musta is-i vaadatud, kuid see oli ikka palju nutusemas seisukorras, seega oli valik lihtne. Enne ostu sai küll auto üle vaadatud, kuid kui esimene eufooria üle läks siis hakkasid igasugu vead välja tulema, mida oli kindlasti ka varem näha, aga ju siis ei viitsind toona sellele tähelepanu pöörata
. See selleks, midagi ulmelist ei ole lihtsalt natuke rohkem tööd. Hetke seisuga ära vahetatud: tagasillatala puksid, käiguhoovastiku simmer, klapikambrikaane tihend, kojamehed, vasaku sisemise rooliotsa kaitsekumm. Tegemist ootavad kõik piduritorud ja voolikud. kütusetorud ja voolikud. Lisaks vajavad keevitust tagumised rattakoopad ja bensupaagi ühe kinnituse juures ka auk sisse mädanenud pluss sumbutaja vajab remonti/vahetust alates katist. Eelnimetatud tööd on plaanis veel selle aastanumbri sees ära teha. Lisaks sai soetatud üks korralik VFTS-i alumiiniumist karterikaitse mis vaja alla aretada, kuna see karteripõhi on ikka ebanormaalselt madal ja ei ole huvi seda tükkideks sõita. Ja siis õnnestus leida ka üks hea hinnaga väikse korpusega LSD differ. See küll pärit E36 alt seega tuleb kahest difrist üks teha loodetavasti on see reaalne, vähemalt juttude põhjal vaja aint sisud ringi visata.
Pikemas perspektiivis saab auto omale uue värvkatte, uued veljed jne aga see on juba tulevikumuusika. Esimese hooga proovin auto tehniliselt heasse korda saada ja siis jõudu- ja aegamööda edasi toimetada. Piltidega on hetkel kehvasti kuna mul fotokat käepärast pole. Proovin homme telefoniga teha äkki tulevad talutavad pildid. Seniks aga jõudu ja igasugune tagasiside, soovitused ja viited on teretulnud.