Hüppa postitusse

320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

Postitatud

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 113,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Krt jama selle kasti teemaga.

Getrag 260 tuli e34 m20b25 alt ja kastil on suur flants, vaatasin et vahetan ära aga selgus, et nuut teine.

Kui ikka tahan seda kasti panna, siis vaja ka suure flantsiga kardaani. Kas e30 324d kardaan sobiks???

Kas e30 alt pärit getrag 260 on väikse flantsiga? nö väikse leevendus puksiga, kasti ja kardaani vahel.

Imelik, et mul gertag 240. läks ära just viies käik. Krt eelmine suvi sai 5000km paugutatud ja häda ei midagi.

Saaks kuskilt korraliku 240 siis vist viskaks alla ja katsetaks veel :mellow:

E30 pealt getrag 260 on väikse flantsiga. Ainult flantsi ümber tõstmise vaev. Läbitud teema omal.

Täna selgub kas e30 pealt pärit gertag 260 väike flants sobib e34 alt pärit gertag 260. külge.

Täna selgub kas e30 pealt pärit gertag 260 väike flants sobib e34 alt pärit gertag 260. külge.

 

Tee või tina aga ei sobi :@

 

Nüüd siis läheb alla ikka e30 alt pärit getrag 260, kast olemas.

Auto sain laupäeval sõitma. Sebisin siis ikka e30 G260 kasti küljest flantsi, sobis ikka alla, esmapilgul tundus teistsugune :D

Hoovastiku tollel kastil polnud ja tekkiski jama sest G240 hoovastika ca 2 cm pikem. Kuna varuosadeks vedeleb e36 325 tds, siis sai pullipärast mõõdetud ja arutatud,

alla läks kogu tds hoovastik :P . Nüüd ka nagu short shifter, päris hea on raiuda, kangi jätsin ka nüüd org. pikkuseks, enne oli lõigatud.

Hullem jama on kardaaniga. Sain ka 327 eta kardaani mis pikkuselt sobib. Aga kuna tolle kardaani tagumine ots oli räsitud ja mõlke täis siis ristasin 2,7 eta kardaani esimese osa ja oma tagumise, tulemus on see et auto vibrab :@ . Aega saab siis proovin õigesse asendisse saada, aga sõita hetkel kannatab :D .

Tagurdamis tuled ka nüüd ok. 

Meeldib see, et nüüd on 100-ga sõites pöördeid 2500, enne oli 2800.

Nii, alla läks ka uus vahepukk. Kardaani sain paari ümbertõstmisega selliseks, et on peegel siledal teel midagi tunda, aega rohkem siis proovin nuudi võrra veel liigutada.

See kevad sõidetud 1300 km ja tagumised rehvid ka vahetatud, uued hiinakad.

Nüüd kõik neli rehvi uued ja ei pea mentide pärast põdema :D

Hetkel ootan uut wg, mis peaks kätte saama nädala lõpus, 50mm turbosmardi oma, 38mm jääb ikka väga väikseks. Plaanis on umb. 1,3 bar keerata. Hetkel on ful cut seatud 1,3 bar peale, kolmandaga põhja ja katkestab kohe, poole gaasiga saab driftida küll :lol:

Järgmine asi on sidur, mis viiendaga hakkas libisema, lõputu rahaauk on selline masin :D

Kui sidurit alla ei saa siis Haapsalusse avalaksule omaga ei lähe :@

 

post-499-0-39424700-1396894765_thumb.jpg

Jh :@  ühe starteripoolese ülemise jätsin panemata, teine ikka sai pandud.

Enne kasti vahetust ei libisenud, seda muidugi sellepärast, et siis ei julgenud vajutada, kuna viies kõrises hullult :lol:

Oli jh bmw v8 leevendita ketas ja on audi s4 turboka korv.

Nii, autoga jamatud jälle hulga :@   Kast käib alt juba ülepäeviti :D 

Laupäeval sai kast tagasi alla, sisse läks 4 labaga ketas.

Ketta sain sõbra käest pees katetega, tellisin rallyeksperdist uued katted koos neetidega.

Hooratta ja korvi pinnad said üle treitud.

Panin alla ja tegin vähe sissesõitu - ikka libises. Täna peale tööd kast jälle alt, sai vähe mõõdetud ja timmitud, alla tagasi ja korras ;)

 

Eile peale tööd sai ruttu wg peale aretatud, 46mm Precicion.

Kardaani vibra ka peaaegu ok.

Sumps ka nüüdseks teibitud.

Kõvasti on seadistatud paar õhtud, krt 170+ km/h, koguaeg maha pidurdada on ikka piduritele paras surm.

Lõpuks sai ka tühikäigu paika, kõvasti seadistamist ;) 

Suured tänud Raidole, et sai ta tõstuki peal möllata :beer: 

Selle auto seadistaja on olnud Aivar(nissan primera mees), olen vist eluvõlglane :D 

Suured tänud!

Masin on lõpuks seades!

Plaan minna ka Haapsalusse, kuna dziib, treiler ja load on olemas siis mõtlesin igaks juhuks treilaga minna, mine sa tea mis juhtub, pikk ma ka Võrust.

Krt pikk jutt tuli :lol: 

post-499-0-93180100-1397672147_thumb.jpg

Vana seade ja Wg-ga käis juba päris rõõmsalt edasi , ootan uue kompotika demosõitu ;)

Rull näeb nii pealt kui kapoti alt kena välja, võid kapist kommi võtta, tubli töö :D

Mega pettumus on.

Haapsalus käidud.

Kuna treila oli sõidus siis läksin ikka omal ratastel. ;)

Kütust läks palju, maanteel käis kõva andmine :lol:

Õiget aega kirja ei saanud, tegin kaks sõitu ja mõlemal sõidul teist käiku sisse ei saanud, tee või tina aga ei saanud sisse, kastis viga pole.

Viga on hoovastikus, panin tds hoovastiku, muidu tänaval paugutasin siis sain ikka sisse, peale võistlust ka proovisin siis ka ei tulnud.

Peab vähe modima toda.

Esimene sõit oli mingi nelik audiga, tolle lõpkiirus oli166, kuna ma proovisin seal teist sisse saada oma kolm korda, ei saanud siis lükkasin kolmanda, kiirus mega maas ja hakkas alles kolmandaga koguma, siis tuli boost :D ja lõpkiirus oli 185

Videolt on ka näha, kui kolmandaga boost siis tõmbab isuga järele.

Aga auto muidu toimis super hästi.

Sügisel vast uuesti!

bemmil see hoovastiku teema suht lihtne ei tea mis seal nii valesti saab olla? Mis mootori patju sa kasutad vb sealt liigutab nii kõvasti, et teine käik läheb teise kohapeale :D

Tds hoovastik ikka vähe  teistsugune. padjad ob org. ja kõvad.

Asi selles, et nt kui paned sisse 1,3, 5 käigu,siis kang jääb sellisesse asendisse nagu oleks vaba peal ja kui 2,4 käigu siis jääb kangi asetus mega alla.

Ühesõnaga saab asja ikka korda aga sõitudest kahju :(

  • 2 nädalat hiljem...

Sai aega Haapsalust mõni pilt panna. Toopäev sai ca 700km maha uhatud.

Kuna siin suht igapäevaselt liikled, keerasin amorte ka pehmemaks.

 

post-499-0-35962300-1399016328_thumb.jpg

post-499-0-95333300-1399016363_thumb.jpg

post-499-0-23010900-1399016662_thumb.jpg

Mainimata on jäänud et auto sõidab 1,5 bar rõhuga, süütenurk on tagasihoidlik.

Algul panime 1,2 bar peale, see oli kuidagi lahja :D

Mis aja said siis ?

Käisin kah sõitmas .

Aga ei märganudki sind seal .

Ise sõitsin 12.6 190 km/h ;)

Eelmisel lehel pikk jutt sõidust. Krt aega ei mäletagi ja ei vääriks mainimist ka, koperdasin ikka korralikult.

Ma sind küll nägin :D

Muudetud , muutis lepa

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.