Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25530

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 113,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_67923

ära pane kuuelabalist ketast, pane SRE korv selle tavalise AAN korvi asemele.
neid müüakse sis tavalist ja Sachs Race Engineering korvi mis hoiab kõvemini kinni
mitte, et sa väga lihtsalt sellest tavalisest korvist jagu peaks saama.

Ära unusta sidurile teha "sissesõitu". Suurel pöördel ära teda libisema lase, saad
heast sidurist kiirelt lahti, sandril läks sedasi kui kohe peale mootori ehitust libistati
korralikult.

Sissesõit? - nädal aega linnasõitu stop-go ristmikel jne.

comment_68181

Just jõudsime siis Tartust dünost, Maaülikooli pingist.

Rattast 256 kw ja 496 väänet. ;)

 

See ka selle turbo lagi.

Minu jaoks super tulemus.

Laupäeval ka Haapsalusse.

Mootorist siis 400hp

Muudetud , muutis lepa

comment_68349

Tegelt on nii et see turbo on selle mootori jaoks liiga väike ja sisese wg täielik porr.

Viie tuhande pöörde pealt hakkab takistama, aga jällegi on mega alt taga ja nt driftida super hea.

See viga saab kindlasti kevadel parandatud tuleb hx 35 või siis hx 35 super.

comment_68351

Haapsaluga siis sedasi. Kuradi õnnetu päev oli :@

Läksime Võrust kolme autoga,mina, nissan primera ja m5.

Enne Koset hakkas minu masin siis sumpast korraliku valget-sinakad suitsu välja ajama, vaatepilt oli vinge.

Ei julgenud enam edasi sõita ja jätsin masina Kosele, seal targad poisid ütlesid, et sul karterituulutus umbes ja nii see oli.

Mul oli ta liiga tihedalt pudelisse surutud, tagasi tulles panin suurema pudeli ja masin korras, suitsu enam polnud.

Haapsalusse edasi läksime nissani ja m5-ga. M5-l lendas stardis kardaan pooleks, nissanile siis nööriotsa ja tulema, muidugi pidas ka ment kinni kes kiirust mõõtis, pukseerimis kiirus ju 50 :BMW:

Võtsin koselt oma auto ja enne kodu 130km lendas see kuradi hiina turbo laiali, pidas vastu siis ca 5000km.

Sõitsin siis rahulikult koju ära.

comment_68543

Mõtted liiguvad vaikselt hx 40 poole,samas siis ei pea muud asjad vastu.

Esimesena läheks kindlasti sidur ja jumal teab mis veel,ei taha väga raha matma jälle hakata,niiet jama :-)

Mootorist arvutades on siis 294kw ja 570nm.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.