Hüppa postitusse
Postitatud
comment_109424

Tere! Mõtlesin, et oleks ka täitsa tore jagada oma rullikat teiega. :ipb-smile: 

Minuni jõudis ta pool juhuslikult aasta tagasi täitsa sõitvana ja enamvähem rahuldavas seisus. Oli sõbra auto kes kurtis, et kaas vist kõver, ma siis pool naljaga ütlesin, et müügu siis mulle, mul hea mootor olemas. ?  Ja nii ta minu garaaži veereski. Kohe sai asjakallale asutud ja kere seisukorda hindama hakatud. Põrandamatti eemaldades selgus küll, et väheke tahab keevitamist aga ei olnud midagi ületamatut. Eesmärk on temast ehitada drifti võimeline masin. Palju ei ole jõudnud teha aga nüüd peaks asi kiiremini edenema kuina tōin ta endale vähe lähemale ja saab ka nädala sees asjaga tegeleda. :ipb-smile: Mõned pildid ka siis. 

image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Esiletõstetud vastused

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_119669

Paar kuud vaikust jälle, ega pole eriti jõudnud tegutseda ka. 

Vahepeal kütusesüsteem ära lõpetatud, karterituulutus vällja viidud ja keretöödega alustasin ka. 

 

IMG_0659.JPG.411c6888f7a10c76ef1730282ce0b83b.JPG

 

IMG_0687.JPG.e6f5c54b47405dc99ce5e2027118872a.JPG

 

See nv proovin jõuda värvini 🙄

IMG_0662.JPG.50a440666f2f50d9ca85275361a12b8f.JPG

 

ah ja ninaraami tegin ka toekamaks, nüüd on radiaator ja karter ka vähe rohkem kaitstud. 🙂

IMG_0390.JPG.8ea93477e1ec9e4611281810269fbf3b.JPG

 

...ja hiin kässarisilinder kestis u 20 kurvi 😁

selle asendasin samuti OBP omaga. 

IMG_0549.JPG.be28cc5b17bf3f76f56831fc60e59332.JPG

IMG_0670.JPG

  • Autor
comment_119952

Tânud🙂

Eile panin nina ka kokku.

Kõigeparem ei saanud ikka, aga lõpuks jõudsin järeldusele, et tegemist siiski raja masinaga ja las siis irvitab veits siit sealt 😁

Veel panin roolilati tolmukad paika, seoses selle tööga avastasin, et rooliotsad suht lõdvalt kinni 😳 

panin igaksjuhuks keermeliimiga nüüd kinni kuigi olid kontreeruvate mutritega. 

 

IMG_0736.JPG.d62bdca4293501fb96e8efec43a54d95.JPG

 

IMG_0759.JPG.ba94e99dde5da650e4877cfe1056a415.JPG

 

IMG_0762.JPG.8447cbd42cb2f7b435367a79a1089208.JPG

Muudetud , muutis Sideway

  • Autor
comment_120118

 

Väike video eelmisest nv,st 

Tehnika pidas ilusti kui vällja arvata tagumised kasutatud coilid, mis peale paari esimest ringi lõpetasid töötamise ja vähe künklikumas kohas ajas auto ikka kenasti põrkama 😀

Asemele tulevad e30 bc,d  ehk need kestavad kauem.  🙂

  • 4 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_121494

Lõpukal ka käidud. Tundub, et auto on järgmiseks aastaks võistlus valmis. Mõned asjad tahavad ainult täiustamist. 😀

Jahutus lahja

Tagumine ots liiga kerge/esiots liiga raske.

ülekanne vaja vähe aeglasem panna. 

Jõudu voiks ka rohkem olla. 

Aga muidu võib rahule jääda🙂

IMG_1180.JPG.04c63d50a177674674c9c82695182460.JPG

IMG_1171.JPG.e2b59dd8cd97ca518291b761f274c95c.JPG

võtsin korra peenralt vähe lisa 😁

IMG_1170.JPG.b57cd6762721d282364e6c46a92d3387.JPG

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_123624

Pole jälle pea 4 kuud midagi kirjutanud. Võtsin vahepeal rullikast puhkust. 

Nüüd jälle tegutsen vähe ja üht-teist tehtud ka juba. Võtsin siin mootori maha, et kerge hooldus teha aga läks vähe lappama. 😁

 2F9852FD-1F46-4038-B3A1-24C80FE21402.jpeg.538bb354c12628f5b15489730e746e19.jpeg

 

86C3F3E5-E084-4B6D-972F-691A7BC9BB10.jpeg.037abb7fa732aed70f22bd15076469d0.jpeg

 

Alguses võtsin, puhtalt selle mõttega laiali kuna mõned säärekad lekkisid. Siis edasi tehes mõtlesin ,et paneks  juba uued kaanetihendid metallist ja paksemad ( 2mm)... nii igaks juhuks. 

Kuna asi juba nii kaugel oli siis võtsin ka alumise otsa lahti ja selguski, et ega pikka pidu poleks olnud enam. 

9DFD9E7D-14D2-4637-AA86-F369DDBFA036.jpeg.faffb5fc742f639d0e35e497142d4ec2.jpeg

D4BEA8D3-710F-4532-BEDC-35C147E13AB5.jpeg.8dc17203e7b0812467e4fe55f79cc5df.jpeg

 

Sai vähe maadelda ka selle kurikuulsa poldiga millega varem kunagi probleeme pole olnud. Tulemuseks oli siis katkine otsa flants. Ise olin ka loll, et kohe ei otsinud suurt löök keerajat vaid proovisin ikka oma vahenditega Hakkama saada. EB9E5890-863F-4E2A-A1CF-A406884C0DE7.jpeg.44a6f2f78004aecaca360971c55b7839.jpeg54ECD28B-70FD-49E0-BA2A-23344BC19C6F.jpeg.5db781c5e0a0aee5b1978f9b19e3dd55.jpeg

 

Õnneks neid tutvus ringis liigub ja ei ole suur kaotus. 

Kuna mul üks T45 kuullager replica turbo vedeles juba pool aastat siis, jõudsin järeldusele, et keeran kollektorid ka teistpidi ja panen turbo otsa😁

Nii saigi tellitud 1200cc e85 pihustid, 765 korv, keraamiline ketas ja veel igasugu nodi. 

Ketta ja korvi tahtsin ka igal juhul ära vahetada kuna M5 sidur on ilmselgelt, isegi vaakum v8 jaoks lahja. D9B6B205-AF84-438B-88CC-C672523D135F.jpeg.74f9da50470f47c0ae244bac2c63af99.jpeg

 

Üsna kenasti kuuma saanud teine. 

Järgmine nädal saan saaled ja tihendid, ning siis võib juba vaikselt kokku laduda. 

  • Autor
comment_123756

Mootor hakkab vaikselt kuju võtma juba. Kuigi eks üllatusi ikka tuleb. Nimelt nüüd avastasin lisaks sellele, et õlipumba korpuse poldid pea kõik lahti, nüüd sain ka teada, et pumba võll oli ilmselt pragunenud, sest kui hakkasin hamakat külge kruvima pudenes to lihtsalt näppude vahel ära. 😬

166E6A49-5871-458B-8DC4-4C09749B81C7.jpeg.a3c54e0ab355d47cbf4cc7584286ca69.jpeg

 

Lisaks leidsin plokkist prao, mitte küll väga kriitilisest kohast aga siiski...

 8E9DC323-8275-48AE-8CA6-540A1C3CC09E.jpeg.47d9a2e36ba7990ca438022a8a97765d.jpeg

 

Kuna endal alu keevitamis võimalust pole, siis see tehti koos termostaadi korpusega kohalikus metallifirmas. 

5CB4605F-5ADD-499D-88D3-F957D5E1D88D.jpeg.9006904c118df71522a1854ff7fe70fd.jpeg

 

8C38E0CE-530D-414A-A773-2D303B04453F.jpeg.e340a41706aa3106593d9d5162933db8.jpeg

 

Meenutab mootorit juba 🙂

FFB58D1E-07CE-4221-9907-56A4C104981E.jpeg.90bf0f9706fa812f80a99a50b87f5c28.jpeg

 

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_124232

Vahepeal  mootor lõpuni kokku  pandud. Alustasin siis kollektorite ja ülejäänud turboga seonduva torustiku tegemist. Ütleks nii, et “30” on ikka üks kuradima pisike auto 😀. Turbo asukoha leidmine oli ikka oodatust aeganõudvam kui arvasin, oma 20x sai seda mootorit peale ja maha solgutatud. 

Nüüd lõpuks on siis selle asjaga ühel pool. Väga super ilus välja ei näe küll aga pealmine on see, et ei leki ja on piisavalt tugev, et hoida seda turbo kolakat ja nagunii läheb kollektori teip peale ja saab ilus 😁3E98BAB9-0200-49EC-8FD4-3A5B176AF271.jpeg.45c9b55daad6504f3c891664e950240b.jpeg

 

519CBF7C-4D0A-45EC-B254-7242786F1880.jpeg.32a0cc1b031a42456964485149f340b3.jpeg

 

 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_124443

Kiire up jälle, kirjutada väga ei viitsi eks pildid kõnelevad enda eest. 🙂

 

Roolilatt kindlamalt kinni...

8F2E11BB-6141-4EAD-B191-0805F45CE58A.jpeg.6bae5ac6ac23f20a255df3a732a2ac93.jpeg

 

Siduri komplekteerimine.

7CE5749F-B9F0-4A0C-ABEE-AB2C0D9D5047.jpeg.7c100bde0aa956d9300c14fa5b37c2a1.jpeg

 

Kaks suurt radiaatorit ei mahu kohe kuidagi koos ette. Lahenduseks sai mootori radikas taha ja cooler ette. Ninaraam pulkadeks ja uues asendis kokku. 

62B4DD70-6D55-4C69-86D0-CE0B7D714991.jpeg.9f5ab78a6a5a51564412c0cecd2a0e01.jpeg

 

B00A691E-97F7-402D-AFB9-2987254C06B7.jpeg.8cb134ac6cda3187ae5c446c68abf6fd.jpeg

 

Hea diffri hoolet teha nüüd 😁

BCDF5396-E303-496E-90B1-90EA780F02F2.jpeg.b61985ba21ad4d3be129496f0e21cc4c.jpeg

 

Enamvähem nii peaks jääma.

3AA72DFC-3D6C-45D9-AF5B-E15AC0BB2190.jpeg.a6aed02de7e7b4f0fc3ec70a2fc37d1a.jpeg

 

F249DE16-85AF-46B3-9CAC-FAA14619C9C5.jpeg.5b88317ee470e68bcfab375133c0c956.jpeg

 

 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_125723

Sõidab!! Tegelikult juba paar nädalat tagasi, aga võtsin nüüd aega ja kirjutan kiire kokkuvõtte. 

Selliste autodega on ikka nii, et alati on aega puudu või raha vähe. Aga siiski sain etteseatud ajaks asja liikuma ja peaaegu seadistatud. Seadistamine seepärast poolik, kuna mõnipäev ennem seadistamis ütles üles pingi tarkvara ja ainuke info mis sain oli see, et rattad käivad ringi 😀. Kuna jõukõver puudus ja rullidepeal “istmikudyno” ka ei tööta siis ainukesed parameetrid oli segukell ja kõrva kuulmine. 😀 

Lõpuks jätsime tagasihoidlikult 0,6 bari peale rõhu kuna ka segu suhtes olime vähe skeptilised, et kas kella näidatud info on ikka 100% tõene. 

Avakal sai siis täitsa esimesed meetrid sõita turbokana. 

Kogemus “huvitav”, nagu oleks esimest korda selle auto roolis. 😀

Vajas ikka vähe harjumist, et jõud ei tule kohe kui gaasi vajutad....aga kui tuleb siis ikka kiiresti ja palju. 🙂 

Muresi ei esinenud eriti, kui ainult see, et enam ei saa jahutus ventikaid sees hoida, kuna siis jahutab liiga maha mootori. Õnneks sellele leiab lihtsalt rohtu ajuga juhtimisd näol. 

Nüüd veel tuled ja stanged laiaslaastus külge ja võiks minna võistlema. Kindel soov on minna Juulis lõunaeesti üritusele. Enne vaja muidugi mootor üle seadistada ja konkreetsed jõunubrid teada saada. 

Mõned pildid ka.. 

Jahutus- ja kütusesüsteem.

B28BB3F7-5CE7-4B02-91B7-97576397EC38.jpeg.6e78a95c133bedae36e42470e3349f62.jpeg

 

Seadistuse ajal sai kiirelt käes olevate vahenditega manual boostcontroll paigaldatud 😁

 

C14BF63F-B7FD-4325-8975-A1C5786080FA.jpeg.b4e3c6f8f1230982143998d146311aa4.jpeg

 

9D39C04A-BCA5-4662-A8E2-3B0DBBDD90DD.jpeg.3765e9e628b0b3d6d9f805dc7654f5f2.jpeg

 

Kellade pealt hoidsin raha kokku ja enamus info kuvatakse nüüd läbi tahvli. 🙂

08DB92CD-DD91-4469-8D71-DA37D559B0D6.jpeg.559a3b6d9b7734803d1a0c2489ec71c4.jpeg

 

D2610A9A-91AF-4A43-9417-F3284BAF030A.jpeg.64e399193588c55cc276b0fdb1fa548e.jpeg

 

5FCD718B-7E0E-4CA2-ACBC-A147DA1E90CB.jpeg.b26d42545f68271128cfb6e89aed912d.jpeg

 

Tânan tähelepanu eest! 

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_128054

Kuna on olnud tihe ja sündmuste rohke suvi, siis pole kahjuks väga aega olnud hobiga tegeleda. Niipalu olen teinud, et panin lõpuks nina kokku uuesti ja natukese kergemalt, tegin kapotile viisakama katte turbo kohale, paigaldasin kõik vajalikud tuled, ostsin innovade lambda, et segul oleks pilk peal ja seadistamisel vähem jändamist ja rohkem nagu ei meenugi. Muidugi olen ka suve jooksul mõned õhtud Pärnu äärelinna rahu rikkunud ja olen iga kord aina rohkem autoga rahul. 😊
Talveks natukene on nokitsemist, mõned puksid vaja vahetada unibalide vastu ja ikkagi seadesse korralikult ka vaja panna. 
Natukene on etanooli ka alles veel, võibolla peaks minema haapsalu ja seal selle ära lõpetama, eks näis. 
Kui nüüd midagi hirmsat ei juhtu siis tuleva hooajal tahaks lõpuks ikka mõne sõidu ka kaasa teha võistluste raames, kaua ma siin luban ja luban. 😁

IMG_1671.JPG.5c434c295c09124dc85aa213853cadb4.JPGIMG_6257.JPG.4b344379f1c1eae9bf0aeb297e9c92e2.JPGIMG_6218.JPG.01aa17e1aad550dc3b1effa256b08fb0.JPGeest1.jpg.511951c94fed5733968341acb408c353.jpg

 

 

 

 

 

 

Muudetud , muutis Sideway

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.