Kogu lugu sai, siis alguse 2013 aasta suvel, mil tõin koju esimese BMW. Antud isendiks oli e28 525E, aga nagu öeldakse ''kus on, sinna tuleb ka juurde'' ning sai toodud üks 525i lisaks. Antud isend sai ka oma käejärgi korda tehtud ning legaalseks saadud, aga peale ühe suve sõitu tundus, et süda ihkaks rohkem e30. Kunagisest isa pre-fl on vaid head mälestused (M-Tech, kupee,R6 jne.). Aga mul olid kindlad eelistused, et võiks olla kupee, musta värvi ja katuseluugiga isend. Mingi hetke pärast tekkis siia foorumisse müüki üks antud soovidele vastav rullikas, aga ilma mootorita (see mulle mure kohaks polnud kuna eelmainitud 525E oleva M20B27 saaks ideaalselt sinna sobitada). Sai kohe helistatud ning aeg kokkulepitud millal näha saab ning 27. novembri õhtul oli auto ilusti minu hoovis. Rull sai toodud kasutaja Veks käest, kellel samuti pisike teema sellest autost siin foorumis. Lisaks sellele olen auto ajalugu pisut veel uurinud ning 2008-2012 oli antud rullikas siinse kasutaja John325 käes, kellel on vähe pikem teema sellest autost siin foorumis olemas.
Usun, et mõned vanemad foorumi kasutajad mäletavad antud rulli kindlasti.
Tegu, siis tehasest väljunud 320i'ga. Lisadest katuseluuk, 2x el. aknad, M-Tech II rool, Läti M-Tech II stanged, home-made Hella black'id.
Asjad, mis vääriksid mainimist:
- Ketastega tagasild
- Taastatud LSD differ
- Bilstein B8 amordid
- Madaldusvedrud
- V8'le sobilik pidurisüsteem
- Uued piduritorud
- Strongflex polüuretaan puksi ring
- Pre-FL sedaani must kunstnahast sisu
Pika jutu jätkuks mõned pildid ka autost peale toomist:
Tegemist jagub, aga sellest räägin juba jooksvalt. Esmane plaan saada sel suvel auto iseseisvalt liikuma.
Kui kellegil leidub antud auto tegemistest mingeid pilte võib neid mulle jagada.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
Kogu lugu sai, siis alguse 2013 aasta suvel, mil tõin koju esimese BMW. Antud isendiks oli e28 525E, aga nagu öeldakse ''kus on, sinna tuleb ka juurde'' ning sai toodud üks 525i lisaks. Antud isend sai ka oma käejärgi korda tehtud ning legaalseks saadud, aga peale ühe suve sõitu tundus, et süda ihkaks rohkem e30. Kunagisest isa pre-fl on vaid head mälestused (M-Tech, kupee,R6 jne.). Aga mul olid kindlad eelistused, et võiks olla kupee, musta värvi ja katuseluugiga isend. Mingi hetke pärast tekkis siia foorumisse müüki üks antud soovidele vastav rullikas, aga ilma mootorita (see mulle mure kohaks polnud kuna eelmainitud 525E oleva M20B27 saaks ideaalselt sinna sobitada). Sai kohe helistatud ning aeg kokkulepitud millal näha saab ning 27. novembri õhtul oli auto ilusti minu hoovis. Rull sai toodud kasutaja Veks käest, kellel samuti pisike teema sellest autost siin foorumis. Lisaks sellele olen auto ajalugu pisut veel uurinud ning 2008-2012 oli antud rullikas siinse kasutaja John325 käes, kellel on vähe pikem teema sellest autost siin foorumis olemas.
Usun, et mõned vanemad foorumi kasutajad mäletavad antud rulli kindlasti.
Tegu, siis tehasest väljunud 320i'ga. Lisadest katuseluuk, 2x el. aknad, M-Tech II rool, Läti M-Tech II stanged, home-made Hella black'id.
Asjad, mis vääriksid mainimist:
- Ketastega tagasild
- Taastatud LSD differ
- Bilstein B8 amordid
- Madaldusvedrud
- V8'le sobilik pidurisüsteem
- Uued piduritorud
- Strongflex polüuretaan puksi ring
- Pre-FL sedaani must kunstnahast sisu
Pika jutu jätkuks mõned pildid ka autost peale toomist:
Tegemist jagub, aga sellest räägin juba jooksvalt. Esmane plaan saada sel suvel auto iseseisvalt liikuma.
Kui kellegil leidub antud auto tegemistest mingeid pilte võib neid mulle jagada.
Sander.
Muudetud , muutis SanderP