Postitatud 20. oktoober 201113 a comment_30848 Tahaks praeguse m10b18 mootori asemel vahele panna m40b16-e. Siit siis küsimus,et kas sidur,kast ja kardaan istuvad 1:1-le või peab midagi muud aretama?
20. oktoober 201113 a comment_30850 Olin juba üsna kindel, et külastad järgmisena seda rubriiki.. Miski ei istu, sul on pre facelift ka, juhtmestiku ühendus ei istu 1:1, summuti, gardaan, radikas ja 100 muud asja on erinevad.
20. oktoober 201113 a Autor comment_30851 Olin juba üsna kindel, et külastad järgmisena seda rubriiki.. Miski ei istu, sul on pre facelift ka, juhtmestiku ühendus ei istu 1:1, summuti, gardaan, radikas ja 100 muud asja on erinevad. Krt!Olin juba kindel ,et saan vajalikud asjad kokku.Ohhh..eks mõtleme siis vanamehega edasi.
20. oktoober 201113 a Autor comment_30856 On mul ikka õige info ,et mootor M10b18 kui plokikood on:1278464? vanamees ei tea ka "võrrimootoritest"eriti midagi
20. oktoober 201113 a comment_30858 Mõttetu vahetus oleks nagunii. Mul üks M10 mootor müügis, kui midagi vahetada tahad.
20. oktoober 201113 a comment_30859 M10B18 (sissepritsega?) näeb välja umbes midagi sellist: Ja M40B16 umbes selline: Loodan, et aitab see sind.
20. oktoober 201113 a Autor comment_30862 Mõttetu vahetus oleks nagunii. Mul üks M10 mootor müügis, kui midagi vahetada tahad. Miks mõtetu? Mul ikka pildi järgi m10b18.
20. oktoober 201113 a comment_30863 Kõige lihtsam on sul sama mootor asemele otsida, mis enne peal oli.
20. oktoober 201113 a comment_30865 Seda, mis eix ütles, oma postitusega mõtlesingi. Sellise mootori puhul mõttetu aretus, ei võida midagi sellega.
20. oktoober 201113 a Autor comment_30869 Seda, mis eix ütles, oma postitusega mõtlesingi. Sellise mootori puhul mõttetu aretus, ei võida midagi sellega. Vabandan,et ei täpsustanud.Praegu istub seal karpa 1,8 mis nagu oleks vaja ümber ehitada pritseks.
21. oktoober 201113 a Autor comment_30910 Mootor on ju sama, mõned asjad pead lihtsalt ära vahetama. See plaan algselt oligi kuni pakuti m40b18 mootorit.Kuna ümberehitus läheb liiga suureks, siis jään ikka esialgse plaani juurde ja teen karpa lihtsalt pritseks. Teema võib lukku panna! Tänud abilistele!
21. oktoober 201113 a comment_30939 Vabandust risustamise pärast, aga korduvalt siin vihjatud, et karpa pritseks tegemine pole lihtne, kõige lihtsam on sama mootor sinna asemele panna tervestükis. Karpa pritseks tegemine on sama keerukas, kui m40 mootori asendus m10`ga, võimalik et see on isegi lihtsam. Juppide kokku ajamine ja kõik sellega kaasnev, kas see tasub ära? Pärast saad siia jälle mitmeid teemasi teha, et mootor ei käi õigesti jne Siin üks komplektne pakkumine kohe. http://foorum.e30.ee/topic/1333-318i-mootor-ja-kaigukast-kiire/
22. oktoober 201113 a Autor comment_30976 Vabandust risustamise pärast, aga korduvalt siin vihjatud, et karpa pritseks tegemine pole lihtne, kõige lihtsam on sama mootor sinna asemele panna tervestükis. Karpa pritseks tegemine on sama keerukas, kui m40 mootori asendus m10`ga, võimalik et see on isegi lihtsam. Juppide kokku ajamine ja kõik sellega kaasnev, kas see tasub ära? Pärast saad siia jälle mitmeid teemasi teha, et mootor ei käi õigesti jne Siin üks komplektne pakkumine kohe. http://foorum.e30.ee...aigukast-kiire/ Sellega nüüd nii kiire ka pole, kuna keregi sai alles toorikuks kisutud ja ootab liivapritsi+keevitust jne.Lihtsalt kogun infi tulevikuks.
23. oktoober 201113 a Autor comment_31000 liiva prits muudab metalli aktiivseks. Mis oleks siis soovitused?
23. oktoober 201113 a comment_31013 hape ? Ja noh eks siis ikka lihvida ja ära lõigata ning asemele keevitada. Muudetud 23. oktoober 201113 a, muutis Greger
23. oktoober 201113 a comment_31040 Kisub jälle OT-ks, aga relakas või liivapaber muudab ka metalli aktiivseks, tuleb lihtsalt üle kruntida ja värvida kiirelt.
23. oktoober 201113 a comment_31046 no jah seisma ei tohks asja jätta. Muudetud 23. oktoober 201113 a, muutis Greger
Tahaks praeguse m10b18 mootori asemel vahele panna m40b16-e.
Siit siis küsimus,et kas sidur,kast ja kardaan istuvad 1:1-le või peab midagi muud aretama?