wilson Postitatud 7. juuni 2015 Postitatud 7. juuni 2015 Arutaks sellise swapi puhul tekkiva juhitavuse üle. Mida keegi arvab ja miks ? Probleem ( kui üldse ? ) on et sellise swapi puhul lastakse sillatala alla poole 20mm. Aga kuidas peaks see juhitavusele mõjuma ? Interneti avarustest nagu ikka on vastuseid 2 sorti ehk siis ei muutu miskit ja teiselt poolt et kõik muutub väga halvaks. Variandina oleks sillatala lõikuta nagu tehakse e36tel v8 swapi puhul,siis jääksid õõtsad ja vedrustus samale kohale ja vaid mootor liigub alla poole. Või jätta nii kuidas on ?
Tiit Postitatud 7. juuni 2015 Postitatud 7. juuni 2015 Kui sillatala viid allapoole, tuleks õõtsa tagumisi kinnitusi samuti alla viia samapalju. Miks seda vaja on üldse, kas S38 on M30 motost kõrgem? Kui sillatala lõigud siis liigub roolilattisamuti allapoole- siis vaja vahetükid teha roolivarrastele, et need õõtsadega paralleelselt jääks. Reno14 omas või omab sellise mootoriga autot, uuri kuidas temal see lahendatud oli.
wilson Postitatud 8. juuni 2015 Autor Postitatud 8. juuni 2015 hetkel on selline lahendus juba tehtud, et viidud alla poole. tagumised õõtsapuksid siis ümber tehtud samuti. S38 paigaldamisel tavaliselt sillatalale ei mahu kapott kinni. copy paste siis 300mm.de lehelt,sillatala alla laskmise koha pealt. For conversion to S38, V12 and V8 particular the lowering of the front axle considerably improves the space available in the engine compartment. The axle geometry changes while only marginally. Already in the 1989 DTM attended similar board for a lower center of gravity of the S14 racing engines.
Tiit Postitatud 8. juuni 2015 Postitatud 8. juuni 2015 V8 paigalduseks pole vaja sillatala allapoole viia, ehk saab sul ka ilma hakkama. Samas kui ta sul juba tehtud on ja viisakalt, siis võid ju proovida, kuidas maitseb. Vaata ainult, et vedru kokku surudes rattakalle vähenema ei hakkaks- mõjub kurvisuutlikusele halvasti
wilson Postitatud 8. juuni 2015 Autor Postitatud 8. juuni 2015 Sai siin seal arutletud, ja paneb sillatala ikkagi tagasi õigesse kohta. Padjad madalamad ja eks siis näha ole palju puudu jääb et kapott kinni saaks.
Chulo Postitatud 8. juuni 2015 Postitatud 8. juuni 2015 Saab ehk karterit veidi modifitseerida, kui muud üle ei jää?
Margo Postitatud 8. juuni 2015 Postitatud 8. juuni 2015 Reno omal oli see kapotiscoop siis äkki selle põhjusega, et kapott kinni läheks
reno14 Postitatud 11. juuni 2015 Postitatud 11. juuni 2015 Minu omal jah pigem ikka turbo pärast see Sai siin teema autorile väheke infot jagatud. Põhiline asja juures on mootori asetus, kas läheb ta vahele nii öelda sirgelt või nurga all. Minu omal on mootor korraliku kaldega väljalaske kolle suunas. Sedasi mahub ta ära. Kui nüüd panna M5 mootor ja kenasti sirgelt, siis võib juhtuda et kapott kinni ei lähe. Mina pigem paneksin mootori kergelt viltu, kui hakkaks sillatala jne muutma. Sillageomeetria muutmine on pms oksa saagimine millel sa istud. 1
---ardo--- Postitatud 16. juuni 2015 Postitatud 16. juuni 2015 http://i713.photobucket.com/albums/ww136/bmwmech1/E30%20V8%20Build/100_3785.jpgselline vahe tükk on siis sul ka tehtud
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse