Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0
Sign in to follow this  
süütusakslane

Kütusenäidikuga probleem!

Question

Ahhoii! Teema siis selles,et mu e30 316i-st sai tehtud 325i. Vahetatud sai ka spidoplokk, probleem on selles, et kütusenäidik näitab nagu paak oleks poolenisti täis, aga tegelt nii pole, lööb ka küttetule põlema. Ühesõnaga, kütusenäidik ei langegi alla poole. Kas r4 ja r6 mootorite kütusenäidikud on erinevad või paneb lihtsalt näidik villast!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Sinu auto on endiselt 316 ja jääb selleks oma elupäevade löpuni, ainuüksi mootori kubatuur ei peitu selles maagilises numbrikombinatsioonis ,sada ja rohkem asja on erinevad, selles ka viga peitub. Öigel 325'l on 63l paak koos kahe jadamisi anduriga. Köige lihtsam on kellaplokki panna 55l kütusenäidik.

  • Meeldib 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Vabandust, parandan ennast! 316i 2,5l mootoriga :) ja tõesti, sada asja on erinevad, ei vaidle vastu.  Aga tänan vastuse eest, seda tahtsingi teada kas näidikud on erinevad, hakkan siis otsima teist kütusenäidikut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

See polegi määratav otseselt r6 järgi, olenemata mootorist on köikidel kabriodel ja touringutel ka 63l paak, välja arvatud turbodiislil. Sellega seoses siis teine andur lisaks, paremapoole oma on ikka samasugune nagu 55 l paagi puhul. Nii et jutu kokkuvötteks paagi vahetus ,pöhjaaluse juhtmestiku vahetus, vent toru väljavahetus täispikkuses, pöhjapleki vahetus jne ,sellega seoses kindlasti odavam pole :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Mul 55 näidik jäi. Kõik töötab ja tore aga kui alla 20l paagis ja kurvi võtad viimase piiri peal ei saa kütet kätte piisavalt. Kuigi endaarust tegin kõik nii ümber nagu peab :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Sul on nn preface, neil nagunii köigil autodel samad paagid.

See siin facelifti meeste teema.

Kauss ikka paagis pumba koha all?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

See ei pruugi otseselt kinni olla aastaarvus, aga 86 löpp - 88 algus autodel olen näinud seda topelt bensupumba süsteemi. Välised pumbad on ka erinevad. See ka su probleemi pöhjus.

Isegi kui sul öige välise pumbaga variant on, siis su probleemi lahendab see kahe pumba süsteem ära. Ixil näitab 86 keskpaigast juba ainult kahe pumba süsteemi, tava 325i on töesti mölemad variandid valikus löpuni välja ehk siis facelifti sisese pumbani.

http://file.yoyoparts.com/oeimage/2012/7/6/976/644580s.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Mattu sul pole siis millist pumpa vãlist või pàgi sees olevat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy