Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_19935

Videod koos racechrono kiirustega:

1.01,89s:

1.01,60s:

Sain üles ka terve teise ja kolmanda slickiga sõidu videod, need küll ilma racechrono kiirusteta:

Selle sõidu 4-s ring oli siis see 1.01,89:

Ja selle sõidu viimane ring 1.01,60:

  • Autor
comment_19925

Ma tean. See on ikka üle mõistuse kui 60 liitrit kütust kulub 84 kilomeetri peale e. siis 71 liitrit bensiini saja kilomeetri kohta... :)

Aga kuna ma autot ise seadistasin üks õhtu enne üritust siis mul ei olnud üldse aega tegeleda mingite poole ja veerand gaasi kütuse kaartidega. Seadistatud oli põhimõtteliselt vaid täisgaasi asend ja sedagi päris konservatiivselt, pigem rikkam kui lahja ja süüde ka tagasihoidlikuks keeratud et jamasid ei oleks.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_18950

3714215618_056dbd246e_o.jpg

IMGP8754.JPG

Tabasalu AG Cup C klassi esimene koht. Sõitsin kaks vooru. Nende lendstardiga ringide ajad olid:

00:42.966

00:42.296

00:42.396

00:42.543

00:42.810

00:42.429

Ehk siis täitsa enam-vähem. Igal juhul 42,296 on minu isiklik rekord Tabasalus. Treeningsõitudest tegin ka "in car" video mida peale mõningast modimist saab vaadata. Püüan sinna ka Racechrono kiirused juurde panna nagu oli selle aasta esimese Opentracki videol.

  • Autor
comment_18946

Ma pigem arvan et see ei ole julgust mõjutanud. Minu sõidustiil on kogu aeg olnud selline "kindla peale" ja ega ma eriti lollusi rajal ei tee. Oma elu pärast ei kartnud ma ka varem aga autot lõhkuda ka ei tahaks...

Hea on tõdeda et mitte ühelgi rajal pole auto peale puuri lisakilode paigaldust aeglasemaks jäänud. Oma osa siin on muidugi ka tänavaslikkide täissliki vastu vahetamisel aga siiski...

  • Autor
comment_18920

Ma nüüd terve eile õhtu proovisin seda "in car" videot vaatamiseks valmis teha aga sellel Sony programmil millega eelmise video tegemiseks kasutasin on tasuta prooviperiood lõppenud. Ei tahaks nagu vaid selle Tabasalu video pärast hakata 100 usd litsentsi ostma. Otsisin netist mingeid vabavaralisi programme aga nendega ma ei suutnud tekitada seda PIP (pilt pildis) olukorda. Vaja oleks siis programmi mis võimaldab kaks videot aegreal omavahel kokku ajada ja tekitada ühe video pildi teise pildi peale (enda poolt valitud suuruse ja asukohaga).

Järsku keegi teab milline vabavaraline programm seda võimaldaks ja mis oleks üksiti suhteliselt lihtne kasutada? Või on kellegil ehk olemas selline programm ja viitsib mulle selle video montaa¾i ära teha?

  • Autor
comment_18862

Eilsest EBK Cup Audru etapist: eile lihtsalt ei olnud minu päev. Millegipärast oli auto väga ülejuhitav. Ma ei tea kas viga oli pehmemaks lastud esimene stabikas või vahetatud tagumises diffris mille läbilibisemine oli erinev eelmisest aga auto käitus vastikult. Kui eelmisel Opentrackil sai sõita aega 1.01,xx siis eile olid prooviringide ajad 1.03 alguses. Ajaga rahul ma ei olnud ja hakkasin rohkem peale tallama see aga ei olnud väga hea mõte. Ühel järjekordsel ringil läks peale stardisirget oleva kurvi lõpust autol külg ette ja auto hakkas külg ees suunduma sama valli poole kuhu Raol oma Viperi (vist eelmisel aastal?) ära lõhkus. Pidamine kadus kiirusel 112km/h (GPS järgi) ja murule lennates oli kiirusest veel 102km/h alles. Juba enne murule jõudmist käis mõte peast läbi et nüüd tuleb “katus” ja nii ka juhtus. Külg ees libisedes korjas rataste ette murukamara ja sellelt hoogu võtte tegi auto tiiru ümber oma telje ja jäi katusel seisma.

Päris omapärane kogemus oli autos istuda jalad taeva poole. Aga aega seda olukorda nautida seal ei olnud. Sain aru et mootor veel töötab. Lülitasin kohe süüte välja ja katkestasin voolu autos. Järgmise liigutusega avasin turvavööd ja kukkusin kolaki pea ees vastu maad (õigemini küll vastu auto katust). Järgmine kord olen targem ja toetan ühe käe vastu lage ennem kui turvavöö avan – siis ei ole kukkumine nii valus kaelale.

Leidsin üles ukse lingi, uks avanes kenasti. Roomasin autost välja ja tegin tiiru ümber auto et selgeks teha millised on kahjustused. Midagi väga hullu ei paistnud. Küljed olid kenasti terved. Selle aja peale oli juba mõned kaassõitjad kogunenud ümber auto ja otsustasime keerata auto uuesti ratastele.

See kõik tundub nagu terve igavik aga tegelikult kulus alates auto katusele keeramisest kuni uuesti ratastele saamiseni vähem kui kaks minutit (GPS endiselt töötas ja oli katuse küljes kinni, selle logidest on auto liigutamine hästi näha).

Pärast sai uuritud täpsemalt auto vigastusi. Kõrvalistuja poolel on esitiival lauge mõlk. Kuna see tiib oli nagunii ülejäänud autost kergelt erinevas toonis siis pole vast hullu. Esiklaas oli katki, jällegi, tegemist oli detailiga mis vajas juba ammu vahetust – kivitäkkeid jubedalt täis. Vigastada oli saanud ka katuse plekk ja kõrvalistuja pool on C piilar kergelt paigast ära. Muudest vigadest oli tühi rehv (sinna läks muru rehvi ja velje vahele ning õhk pääses välja) ja õlileke karterituulutuse torust. Tegelikult oleks saanud autoga edasi võistelda aga esiteks sundis ürituse ajakava peale ja teiseks ei olnud mul ka enam erilist isu kihutada. Täna vean aut kereremonditöökotta ja lasen spetsidel anda oma hinnangu kahjude kohta. Veel ei ole päris selge kas on mõistlik katust vahetada või lüüa ta lihtsalt sirgeks (sirgemaks). Üldiselt on plaan auto korda saada umbes nädala jooksul.

Igal juhul olen ühe kogemuse võrra nüüd rikkam ja hea et see väärtuslik kogemus sedavõrd valutult tuli… :)

  • Autor
comment_18815

Sain siis pakkumise kere remondiks:

Plekitööd (katuse vahetus ja 2 esitiiva sirgeks löömine): 3500.-

Värvimine (katus seest ja väljast, mõlemad esitiivad ja pool tagatiiba): 6000.-

Esiklaas (Roheline ja rohelise päikeseribaga): 1050.-

Kasutatud katus: 300-400.-

Ehk siis kokku u. 11000.-

Pole väga hull aga iga nädal rahakott ikka ei kannataks sellist tööd ette võtta...

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_18568

Uus katus peal, auto värvitud, uksed ja tagatiivad poleeritud. Päris ideaalne ei ole kuna uue katuse plekk ei olnud päris ideaalselt sile aga pahteldama seda ka ei olnud mõtet hakata. Üldiselt näeb auto hetkel isegi viisakam välja kui enne õnnetust.

Muudest vigastustest avastasime kaks katkist käigukasti patja, need lähevad esmaspäeval vahetusse. Peale seda lähen siis ülevaatuspunkti müra mõõtma, et kas ikka on 4500rpm juures alla 95db mis on vajalik 13 august Soomes Ahvenisto rajale pääsemiseks. Kui on kõrgem siis peab veel hakkama sumpsi tuunima...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.