Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_28566
no mõtle selle plaanitava nuka suhtes,kas ... kuidas?

äkki ikka liiga kange, ma ka ikka kuulan suht palju patrikut,vaatasin et pudinad juba ostetud.

Pudinad on jah ostetud. Hetkel puudu vaid nukk ise + vedrud ja taldrikud.

Ning väga võimalik et nukk on liiga kange ja kindlasti läheb see mootor ka lõpuks lihtsalt katki kuna miski pole igavene, kuid sinnamaani võiks ju asi lõbus olla... :)

See kuidas mu mootor täpselt selle nukaga käituma hakkab on suhteliselt ettearvamatu (kellegil ei ole mingeid düno graafikuid selle kohta näidata) aga ma tahan liigutada mootori väändegraafiku ülespoole ja see 500rpm enam mida pakub 304 nukk tundub lihtsalt natuke liiga vähe.

------------

Hommikul otsustan siis lõplikult ära mis nuka võtan.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_28494

Ma käisin siis täna üle pika aja jälle UM-s. Ostsin igasugust kola:

kindalaeka luku, e30 M3 EVO kapotitihendid (täidavad ära muidu kapoti ja tiiva vahele jääva pilu ja sinna peale on väga popp toetada fiibrist kapotti) ja vanema tüübi e30 iluvõre aluse plekiriba.

Nüüd saan originaal põlle kaalusäästu eesmärgil sedasi eest ära võtta et see ei jää silma riivama - uus originaal detail on ilusasti läikiva musta värviga kaetud ja sobib vast ka ilma täiendava värvimiseta auto külge.

  • Autor
comment_28473

Selle pärast et lemfröderi, febi jne tootjate nookurites on valu sees õhumullid. See tuleneb sellest et nookureid valatakse vormi sisse normaalrõhul. Antud õhumullid teevad nookuri nõrgaks.

Minu poolt valitud nookurid ei ole sellisel moel valatud. Need on freesitud välja suuremast alumiinuim kangist mis ise oli tehtud kõrgsurve valu tehnoloogias. Järelikult võimalus sealt seest õhumulle leida on oluliselt väiksem.

Tänu kvaliteetsemale materjalile on antud nookurid ka kergemad - väheneb inertsist tulenevate kahjustuste oht.

Vaata ka siit, lk nr 5: http://www.metricmechanic.com/pdfs/M20_Engines_Brochure.pdf

* Selles tekstis küll räägitakse et on olemas ka mingi tootja tava nookurid kus õhumulle sees ei ole ja üldine kvaliteet on ka parem. Samas mina selliseid kuskil müügil ei tuvastanud (seal hulgas ka BMW originaalosa UM-st on õhumullidega).

--------------------

Kas nüüd oli piisav selgitus? :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_28299

Jälle lisandub Audi tükke kapoti alla (hetkel on seal juba Audi V6 süütepoolid, süütevõimendi, küünlajuhtmed ja tühikäigumootor)... :D

Nimelt siis Saabi pihustite asemel sai ostetud Audi S4/S6 AAN pihustid. Minu vabalthingavale nad natuke suured on aga hind ja saadavus on päris head. Pihustite andmed siis järgnevad:

BOSCH - 0 280 150 951

301ccm@3bar * 6tk = 400hj

348ccm@4bar * 6tk = 450hj

Ehk siis suuruse poolest oleks nad ka vägagi sobilikud mõnele tagasihoidlikuma hj sooviga R6 turboautole.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.