Postitatud 19. jaanuar 201510 a comment_88768 Tere oleks soov teada kuidas käib täpsemalt lisapihusti paigaldamine?
19. jaanuar 201510 a comment_88774 Mis mootoriga tegu on või kuhu ja mis pihustit sa paigaldada tahad?
19. jaanuar 201510 a comment_88776 Küsimused käivad ikka küsimuste rubriiki ja vöiks olla korrektselt koostatud, edaspidi lähevad köik sellisena tehtud teemad kustutamisele!!
19. jaanuar 201510 a comment_88777 Lisapihustile kütusesurve järgi. Paigaldad sisselaske torustikku, eeldan, et tegemist turboprojektiga. Ja toru suhtes nurga alla suunaga sisselaske poole. Juhid 12 voldiga, läbi rõhuanduri, milleks sobib nt õlisurve andur, siis vastava baari jaoks, mida plaanid, ning sellega lülitus lahendatud.
19. jaanuar 201510 a comment_88789 Endal siis selline lahend ix-il mis ei vaja erilist ümberehitust.. Sama süsteem siis mida Reimann juba mainisPihusti ise - Orig 2.7eta mootori külmkäivitus pihusti Kütuse voolik - Enne kütuselatti kolmikuga vead kütuse pihustissePihusti toide - +12 vool, relee vahele.. ise lisasin kontroll lambi (Led-i) salongi, veendudes et pihusti ikka tööle hakkab soovitud rõhujuuresRõhuandur - Miski audi õlirõhuandur ( minul 0.3bar pealt tööle hakkav) Vaakum - Lisa vaakumid.. vasak näiteks boosti kellale minul, parem kütuserõhu regulaatorile/blow jms Kõik tükid istuvad siis originaalse tükiküljes, mis peaks samuti olema 2.7eta mootorilt pärit... Võimalik ,et ka miskitel vanematüübi mootritel oli neid.. keegi võib täpsustada. Muudetud 20. jaanuar 201510 a, muutis grimes
20. jaanuar 201510 a comment_88805 Vanematel m30tel kasutati ka neid lisapihusteid. Aga lisapihusi eespool toodud kujul on ikka puhta porno ja kindel viis oma õhu-kütuse suhe pekki keerata. Selline on-off süsteem töötab ideaalselt ainult mingis kitsas vahemikus. Pigem soovitaks mõnda järgmistest valikutest: - progretav aju - "piggyback" - orig aju kütusetabeli remappimine - ise progreda mingi kontroller vahele, mis lisapihustit juhib vastavalt sisenditele (rpm, lambda, MAP nt?)
20. jaanuar 201510 a comment_88812 M10 ja m30 mootoritel sellised külmkäivituspihustid olemas. Üldjuhul lahendatakse 2-e väikse pihustiga,. mis siis aktiveeritakse vastavalt rõhu kasvule. Annab suht hästi välja arvutada vajaliku kütusekoguse ja pihustite suuruse. Pole küll teab mis hea lahendus, kuid Rootslased sõidavad päris korralikku jõudu sama süsteemiga. Vaja pisut rohkem asjasse süübida ja arvutuslikult selgeks teha. Ideaalis logitav segukell aitaks hädast välja. Kontroller oleks loogiline ainult afr baasil, aga liigselt keeruline ja mõtekam oleks juba progeaju.. Rpm ei anna otseselt midagi kuna koormus alati erinev ja map on sama lahendus mis rõhulülititega.
Tere oleks soov teada kuidas käib täpsemalt lisapihusti paigaldamine?