Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

comment_88777

Lisapihustile kütusesurve järgi. Paigaldad sisselaske torustikku, eeldan, et tegemist turboprojektiga. Ja toru suhtes nurga alla suunaga sisselaske poole. 

Juhid 12 voldiga, läbi rõhuanduri, milleks sobib nt õlisurve andur, siis vastava baari jaoks, mida plaanid, ning sellega lülitus lahendatud.

comment_88789

Endal siis selline lahend ix-il mis ei vaja erilist ümberehitust.. Sama süsteem siis mida Reimann juba mainis
Pihusti ise -  Orig 2.7eta mootori külmkäivitus pihusti

Kütuse voolik - Enne kütuselatti kolmikuga vead kütuse pihustisse
Pihusti toide - +12 vool, relee vahele.. ise lisasin kontroll lambi (Led-i) salongi, veendudes et pihusti ikka tööle hakkab soovitud rõhujuures
Rõhuandur - Miski audi õlirõhuandur ( minul 0.3bar pealt tööle hakkav)

Vaakum - Lisa vaakumid.. vasak näiteks boosti kellale minul, parem kütuserõhu regulaatorile/blow jms
  Kõik tükid istuvad siis originaalse tükiküljes, mis peaks samuti olema 2.7eta mootorilt pärit... Võimalik ,et ka miskitel vanematüübi mootritel oli neid.. keegi võib täpsustada.

 

10665055_10203056610806019_8383955839971

Muudetud , muutis grimes

comment_88805

Vanematel m30tel kasutati ka neid lisapihusteid. Aga lisapihusi eespool toodud kujul on ikka puhta porno ja kindel viis oma õhu-kütuse suhe pekki keerata. Selline on-off süsteem töötab ideaalselt ainult mingis kitsas vahemikus. Pigem soovitaks mõnda järgmistest valikutest:

- progretav aju

- "piggyback"
- orig aju kütusetabeli remappimine
- ise progreda mingi kontroller vahele, mis lisapihustit juhib vastavalt sisenditele (rpm, lambda, MAP nt?)

comment_88812

M10 ja m30 mootoritel sellised külmkäivituspihustid olemas. 

Üldjuhul lahendatakse 2-e väikse pihustiga,. mis siis aktiveeritakse vastavalt rõhu kasvule. Annab suht hästi välja arvutada vajaliku kütusekoguse ja pihustite suuruse.

 

Pole küll teab mis hea lahendus, kuid Rootslased sõidavad päris korralikku jõudu sama süsteemiga. Vaja pisut rohkem asjasse süübida ja arvutuslikult selgeks teha. Ideaalis logitav segukell aitaks hädast välja.

 

Kontroller oleks loogiline ainult afr baasil, aga liigselt keeruline ja mõtekam oleks juba progeaju.. Rpm ei anna otseselt midagi kuna koormus alati erinev ja map on sama lahendus mis rõhulülititega.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus