lepa Postitatud 17. september 2011 Postitatud 17. september 2011 m20b25 125kw mis ta siis peab olema, poest öeldi et ei pea ise paika toksima aga kas on mootorilr vastav vahemika ka olemas?
lepa Postitatud 21. september 2011 Autor Postitatud 21. september 2011 ei hakanud uut teemat tegema et palju peab siis tehasest olema või siin vanadel autodel norm oleks
Margo Postitatud 21. september 2011 Postitatud 21. september 2011 Ennekõike peaks kõikidel silindritel see samas järgus olema ja kell võiks üle 12 näidata. Enda heal mootoril mõõtsin 14-14,5.
lepa Postitatud 22. september 2011 Autor Postitatud 22. september 2011 ma mõõtsin siguli asjandusega(ei tea kas paneb puuse) mul 10 10 10 9,2 9,2 10 minek on väga hea muidu.
ainar Postitatud 22. september 2011 Postitatud 22. september 2011 gaaas on juba 25 000 km olnud põhjas.auto on olnud ainult ekstreemseks kasutamiseks
lepa Postitatud 23. september 2011 Autor Postitatud 23. september 2011 Gaasi vajutasid testi ajal põhja? mai saa nüüd aru, kas gaasipedaali peab põhja vajutama mõõtmise ajal??? kui jah siis ei vajutanud.
einar Postitatud 23. september 2011 Postitatud 23. september 2011 Kui gaasi mõõtmise ajal põhja ei vajuta siis tekib mõõtmise ajal sisselaske kollektorisse vaakum. Vaakum rikub ära reaalse tulemi silindrisureve mõõtmisel. Enamasti näitab vähem kui reaalselt on.
RDMU Postitatud 23. september 2011 Postitatud 23. september 2011 Kas mõõtmise ajal gaas põhjas ja teistel silindritel küünlad ka maha oleks vaja võtta, kui mõõta?
einar Postitatud 23. september 2011 Postitatud 23. september 2011 mõistlik oleks kõik küünlad maha võtta.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse