uunp Postitatud 21. november 2014 Jaga Postitatud 21. november 2014 Terv,Huvitaks kas keegi teab mis nendel neliveo skeemis erinevat on?Diffrid on ilmselt samad(ehk on erinev ülekanne) aga kõige rohkem huvitab, kas vahekast on sama?bmwfans annab et koodid on erinevad, aga pildi järgi on üks-ühele.Ehk siis oskab keegi äkki kommenteerida mis vahe seal olla võiks?Tänud ette! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 21. november 2014 Jaga Postitatud 21. november 2014 e30 atm ja manuaali puhul on erinevad, vahekasti korpus teine, kinnitub kohe atm otsakaane külge ja on nagu üks detail. Tuttav rääkis et e34 peaks samamoodi olema. bmwfansi ega realoem pilte pole kunagi mõtet tõsiselt võtta, ainult koodimajanduse järgi saab erinevustest aimu. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86557 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 22. november 2014 Autor Jaga Postitatud 22. november 2014 Ehk siis sisu sama aga korpus teine nagu aru sain? Oleks vaid aega üles tõsta, saaksin võrrelda Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86571 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 22. november 2014 Jaga Postitatud 22. november 2014 lihtsalt õeldes on atm puhul vahekast ja käigukast üks tervik osa ,peavõll kindlasti erinev.Manuaali puhul on käigukast eraldi tükk ja vahekast ka eraldi tükk. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86572 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 22. november 2014 Jaga Postitatud 22. november 2014 miks tahad e34 vahekasti e30 alla sobitada vms? kas koos käigukastiga või ainult vahekasti? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86576 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Aigar Postitatud 22. november 2014 Jaga Postitatud 22. november 2014 Teoreetiliselt sai e34 vahekastil tekitada esiveole ON/OFF lüliti. Äkki see tundub atraktiivne Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86579 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 22. november 2014 Jaga Postitatud 22. november 2014 kastil tuleb jah 2 juhet sealt välja.vähe võimsam relee sinna vahele kuna to tahab palju voolu ja saab kastist esiveo tõesti on/off lülitada. aga aint e34 kasti sinna e30 alla installida ei saa. e34 kast vähe suurem ka kuid see ei mängi rolli. karter tuleb ümber keevitda jne palju asju ümber teha et saaks e34 esidiffri jne sinna alla sobima. minu 325ix ile läeb selline süsteem alla varsti- selle auto alt. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86581 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 22. november 2014 Autor Jaga Postitatud 22. november 2014 Pigem on huvi selleparast et saaks rohkem jõudu neliveole rakendada ilma et laiali lendaks. Arvan jah et kõige lihtsam moodus on kogu krempel koos m50ga kapoti vahele istutada. Selge, tänud sai siis selgeks et manuaali vahekasti vaja Ja ka on/off esivedu ka väga hea asi kui kiirendust sõita. Karter jah vaja ümber teha, ette custom veovõllid jms veel kõik et asi hea saaks. Ilmselt pean kogu tehnika välja vahetama veoskeemis pluss siis mootor m50 ja e34 manuaalkast. Kuigi olen ka välismaa foorumites lugenud, kuidas tehakse kõik m20 ja e30 manuaalkasti peale.. Extreme337- seda videot olen näinud. Umbes taoline plaan ongi Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86586 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 22. november 2014 Jaga Postitatud 22. november 2014 (muudetud) enda ix turbokaga suvel marutasin ja tegin paigalt jump starti ja vahekastist jagu ei saanud jne.ainuke esidiffer andis järgi. samas võid kasutaja turbiinilt uurida.ta peaks teadma kuidas saab m20 esidiffri pidama et ei lenda laijali,pidi mingi pea 900nm vastu pidama vms... Muudetud 22. november 2014, muutis extreme327 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86587 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 22. november 2014 Autor Jaga Postitatud 22. november 2014 Esidiffriga pidigi kõige suurem probleem olema jah. Samamoodi välismaa foorumitest uurides sain teada et sõidavad seal ka 700+hp originaal juppidega Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86600 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 22. november 2014 Jaga Postitatud 22. november 2014 midagi tarka pole kirjas et mida siis teevad nendega vms et nii hästi vastu peavad? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86603 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 23. november 2014 Autor Jaga Postitatud 23. november 2014 (muudetud) Ühe kuti teemas oli kirjas küll, aga mitte midagi muud asjalikku, kui et ostis tuuning firma diffri sisu, aga see tähendab kindlasti paar tuhat euri investeeringut Oli vist quaife sisu mis ta ostis.. Sellepärast arvangi et odavam e34 ix osta ja selle veermik koos mootori ja kastiga e30 vahele visata. Nagu meil siin tehtud omajagu neid. Muudetud 23. november 2014, muutis uunp Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10309-k-e34ix-manuaal-vs-e34ix-automaat/#findComment-86618 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse