Hüppa postitusse

K: E34ix manuaal vs E34ix automaat

Terv,

Huvitaks kas keegi teab mis nendel neliveo skeemis erinevat on?
Diffrid on ilmselt samad(ehk on erinev ülekanne) aga kõige rohkem huvitab, kas vahekast on sama?
bmwfans annab et koodid on erinevad, aga pildi järgi on üks-ühele.
Ehk siis oskab keegi äkki kommenteerida mis vahe seal olla võiks?

Tänud ette!

Esiletõstetud vastused

e30 atm ja manuaali puhul on erinevad, vahekasti korpus teine, kinnitub  kohe atm otsakaane külge ja on nagu üks detail. Tuttav rääkis et e34 peaks samamoodi olema.

bmwfansi ega realoem pilte pole kunagi mõtet tõsiselt võtta, ainult koodimajanduse järgi saab erinevustest aimu.

  • Autor

Ehk siis sisu sama aga korpus teine nagu aru sain?

Oleks vaid aega üles tõsta, saaksin võrrelda

Teoreetiliselt sai e34 vahekastil tekitada esiveole ON/OFF lüliti. Äkki see tundub atraktiivne :)

kastil tuleb jah 2 juhet sealt välja.vähe võimsam relee sinna vahele kuna to tahab palju voolu ja saab kastist esiveo tõesti on/off lülitada.

 aga aint e34 kasti sinna e30 alla installida ei saa. e34 kast vähe suurem ka kuid see ei mängi rolli. karter tuleb ümber keevitda jne palju asju ümber teha et saaks e34 esidiffri jne sinna alla sobima.

minu 325ix ile läeb selline süsteem alla varsti- 

 selle auto alt.
  • Autor

Pigem on huvi selleparast et saaks rohkem jõudu neliveole rakendada ilma et laiali lendaks.

Arvan jah et kõige lihtsam moodus on kogu krempel koos m50ga kapoti vahele istutada.

Selge, tänud sai siis selgeks et manuaali vahekasti vaja :D

Ja ka on/off esivedu ka väga hea asi kui kiirendust sõita.

Karter jah vaja ümber teha, ette custom veovõllid jms veel kõik et asi hea saaks.

Ilmselt pean kogu tehnika välja vahetama veoskeemis pluss siis mootor m50 ja e34 manuaalkast. Kuigi olen ka välismaa foorumites lugenud, kuidas tehakse kõik m20 ja e30 manuaalkasti peale..

Extreme337- seda videot olen näinud. Umbes taoline plaan ongi :D

enda ix turbokaga suvel marutasin ja tegin paigalt jump starti ja vahekastist jagu ei saanud jne.ainuke esidiffer andis järgi. samas võid kasutaja turbiinilt uurida.ta peaks teadma kuidas saab m20 esidiffri pidama et ei lenda laijali,pidi mingi pea 900nm vastu pidama vms... 

Muudetud , muutis extreme327

  • Autor

Esidiffriga pidigi kõige suurem probleem olema jah. Samamoodi välismaa foorumitest uurides sain teada et sõidavad seal ka 700+hp originaal juppidega

  • Autor

Ühe kuti teemas oli kirjas küll, aga mitte midagi muud asjalikku, kui et ostis tuuning firma diffri sisu, aga see tähendab kindlasti paar tuhat euri investeeringut  :o

Oli vist quaife sisu mis ta ostis.. 

Sellepärast arvangi et odavam e34 ix osta ja selle veermik koos mootori ja kastiga e30 vahele visata. Nagu meil siin tehtud omajagu neid.

Muudetud , muutis uunp

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.