Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28037

Kere on tehasest välja veerenud 1990 aasta 3ndal kuul. Originaalis 2.0 mootoriga.Minu valdusesse jõudis see umbes aasta tagasi. Auto on siis sedaan kerega ja must metallik.

Alguses nägi ta välja selline:

alg2.jpg

alg.jpg

Esimese asjana, mis tehtud sai oli siis esisilla remont.

Vahetatud said kettad,klotsid,sarniirid,rooliotsad,amordid,vedrud jne.. Rattalaagrid jäid millegipärast vahetamata aga nüüdseks ka need vahetatud. Vedrudeks siis Lesjöfors -40mm ja amortideks koni reguleeritavad.

1.JPG

8.jpg

Mootor siis m20b25 125kw(8.8 surveastmega).

Mõni aeg jäi vahele ja sai käsile võetud selle remont.

Vahetatud siis: kepsu-raam saaled, kõik tihendid,simmekad,kolvirõngad,kõik mis on kummist(lõdvikud jne),andurid,küünlajuhtmed,veepump,termostaat,sidur,mootori-käigukasti padjad, käigukasti simmekad-õli-hoovastik, kepsu ja vända raami poldid jne.. Loomulikult sai kõik puhtaks tehtud ja natuke ka värvitud. Plokikaas käis windorfis.

kapotialt.jpg

plokk.jpg

kaas.jpg

lodvikud.jpg

Plokikaas sai ka ümber ehitatud tikkpoltidele:

a.jpg

Peaaegu valmis:

mo.jpg

mo2.jpg

Välimus:

Uued b-kati tiivad, ilma roosteta tagaluuk, 17" OZ Steinmetz veljed 205/40 rehvidega. Õnnestus ka endale M-Tech2 ring leida- esi-taga pamprid on replikad ,küljed originaalid. Ebay.co.uk lahendas udutulede probleemi. Ees on luuptuled.

udu.jpg

mtech.jpg

Salong on plank -vändaga aknad ja luuk va BMW sport istmed.

Tagasild on veel puutumata(trummel) aga ka see saab õigepea käsile võetud (ketaspiduritega tagasild olemas).

Plaanidest ei jõua enam kirjutada kuna postitus tuli niigi pikk :) Ja kindlasti jäi palju ka mainimata -näiteks on auto minu käes olemise ajal saanud uue esiklaasi, kardaani leevendi , siduri pumbad jnejne....

Viimased pildid siis ennem 3meste kogunemist:

Sai lastud teha siis pigipesu,poleerimine,keemiline puhastus ja vahatamine(Tänud siis CMF Holdingule).

pol.jpg

kem.jpg

pe.jpg

va.jpg

  • Vastuseid 243
  • Vaatamisi 64,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_19014
Kas viimasel pildil tsillib Andres seal põõsas? :lol:

Ja :D

Temale ma appi tahtsingi minna aga näe, mul endal oli seal seisma jäädes hoopis abi vaja :)

[size=7]Põlema läksid kummist turbo vesijahutuse voolikud...[/size] :oops:

comment_19012

kuna jahutusringideks aega polnud ja seismajäämine oli hetkeline, siis pole vist ime, et "vähe" kuum seal oli.

Sõidust ka: Mäletan ennast kiljumas raja ääres, kui auto omanik gaasipedaali ülesse leidis... sweet :twisted:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_18886
kuna jahutusringideks aega polnud ja seismajäämine oli hetkeline, siis pole vist ime, et "vähe" kuum seal oli.

No auto ei tohiks ikka põlema küll minna, ükskõik, mis olukorda ta satub :)

Vahetult peale põlengut:

enne.jpg

Ja hetkel:

parast.jpg

Kõik tavalised voolikud sai vahetatud teflonvoolikute vastu... Et enam nii ei juhtuks :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_18671
Sa oled nüüd mitmel üritusel sõitmas käinud,räägi,kuidas coilidega rahul oled?

Ei ole eriline spetsialist hindama selliseid asju aga koni/bilsu kombinatsioonist on nad kõvasti jäigemad, ei saa nuriseda :) Tallinna tänavatel on ebamugavast saanud väga ebamugav, vb seda mõjutavad ka coilide puhul kummist tugilaagrite puudumine...

Rammu kogust ei ole veel teada?

Ei ole, põhjus väga lihtne: dynosse minnes tahaksin, et kõik oleks hea ja saaks ühekorraga ära seadistada, ilma, et peaks sinna tagasi ronima aga seda segab selline imelik asi nagu kütuserõhk, ei saa mitte kuidagi alla 4bari. Hetkel on segu tühikäigul rikkam kui boosti all...

Käisin nädalavahetusel Tartus 1km distantsil lõppkiirust proovimas, tulemuseks 234kmh. Tahtsin teisel sõidul nakute seda tulemust parandada aga mind saadeti stardist minema kuna paisupaagi ülevoolu voolikust hakkas natuke tosooli lekkima. Vahetasin ennem seda üritust veepumba, termostaadi, rihma ja rulliku ära, peale õhutamist jäi vb liiga palju tosooli paaki ning see siis hakkas sealt välja tulema...

VH3C5262.jpg

VH3C5375.jpg

VH3C5776.jpg

VH3C5803.jpg

  • Autor
comment_18633
kes sul selle turbokotiga hakkama sai?

Ja mis raha eest samasuguse minule saaks? :lol:

Ma ei jõua kuidagi selle näputööni.

Soetasin Keiseist ~500.- eest (Thermo-Tec), installisin ise ja ühe turbo jagu jäi seda üle ka...

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_17121
Nu kuida masin ka elab?

Üks küsimus kah nende D2 coilide kohta, et kuida need ennast õigustavad kah ja mis hinnaga sa need said? Kui avalikult ei taha rääkida siis saada PS.

Elab oma elu garaazis, pole näppinud peale AC Mile...

Mina olen rahul, pole veel põhjust pettumiseks andnud kuigi räägitakse, et D2 ei pidavat üldse kestma. Letihind jääb sinna 1kEUR kanti.

  • 5 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_14144
kas on masin ka kevadeks rammu juurde saanud

Saanud veel ei ole aga on saamas...

m21.jpg

Ainuke pildimaterjal mille hetkel leidsin...

Muudatused 2010 hooajaks:

Kaas sai natuke suuremad ja paremini voolavamad klapid, uus nukk (296 degrees, lift = 12.3 mm. 112 degrees peak angle), uued ning kangemad klapivedrud,taldrikud ning nookurid, veekanalitest kinnikeevitatud ning kaane poldid asenduvad M12-netega (orig M10) .

Plokk:

2,8L vänt, mis tehtud sobivaks m20-ne mootoriga, ilmselgelt ka tasakaalustatud. 8,5:1 CP sepistatud kolvid +1mm, Auto Verdi H prof sepis kepsud.

Mina lootsin auto valmis saada esimesteks üritusteks (22mai OT,23mai AC Drag ning 29mai OMC) aga minust mitte olenevatel põhjustel asjad venivad...

Eesmärk 500 hp rattast.

Kuna eelmisel hooajal said otsa ka rehvid siis sai ostetud uute rehvide hinnaga 17" Kosei K3 gold veljed koos praktiliselt kulumata Toyo R888-tega.

Pildimaterjal hiljem...

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13579
Kas ma eksin, kui ütlen et see mootor pandi kokku Pesur Motorspordis ?

Ei, Sa ei eksi.

sss.jpg

ssss.jpg

sssss.jpg

Nüüdseks on auto juba koos ning esimesed kilomeeetridki sõidetud, natuke veel lapsevigu likvideerida ning siis peaks hea olema :)

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_12551
palju aega möödas viimastest tegemistest.ehk kas laupäev raadil näeb.

Käisin juuli algul silmaopil ning seega olin terve kuu rajalt maas :) Kaks päeva tagasi alustasime seadistamise ning sissesõiduga, laup. kindlasti valmis ei jõua. Kiirustada selliste asjadega mulle ei meeldi ja seega ühtegi kindlat üritust veel plaani võtnud ei ole aga augusti lõpu poole tahaks ikka kuskil kihutada...

  • 3 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.