Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28037

Kere on tehasest välja veerenud 1990 aasta 3ndal kuul. Originaalis 2.0 mootoriga.Minu valdusesse jõudis see umbes aasta tagasi. Auto on siis sedaan kerega ja must metallik.

Alguses nägi ta välja selline:

alg2.jpg

alg.jpg

Esimese asjana, mis tehtud sai oli siis esisilla remont.

Vahetatud said kettad,klotsid,sarniirid,rooliotsad,amordid,vedrud jne.. Rattalaagrid jäid millegipärast vahetamata aga nüüdseks ka need vahetatud. Vedrudeks siis Lesjöfors -40mm ja amortideks koni reguleeritavad.

1.JPG

8.jpg

Mootor siis m20b25 125kw(8.8 surveastmega).

Mõni aeg jäi vahele ja sai käsile võetud selle remont.

Vahetatud siis: kepsu-raam saaled, kõik tihendid,simmekad,kolvirõngad,kõik mis on kummist(lõdvikud jne),andurid,küünlajuhtmed,veepump,termostaat,sidur,mootori-käigukasti padjad, käigukasti simmekad-õli-hoovastik, kepsu ja vända raami poldid jne.. Loomulikult sai kõik puhtaks tehtud ja natuke ka värvitud. Plokikaas käis windorfis.

kapotialt.jpg

plokk.jpg

kaas.jpg

lodvikud.jpg

Plokikaas sai ka ümber ehitatud tikkpoltidele:

a.jpg

Peaaegu valmis:

mo.jpg

mo2.jpg

Välimus:

Uued b-kati tiivad, ilma roosteta tagaluuk, 17" OZ Steinmetz veljed 205/40 rehvidega. Õnnestus ka endale M-Tech2 ring leida- esi-taga pamprid on replikad ,küljed originaalid. Ebay.co.uk lahendas udutulede probleemi. Ees on luuptuled.

udu.jpg

mtech.jpg

Salong on plank -vändaga aknad ja luuk va BMW sport istmed.

Tagasild on veel puutumata(trummel) aga ka see saab õigepea käsile võetud (ketaspiduritega tagasild olemas).

Plaanidest ei jõua enam kirjutada kuna postitus tuli niigi pikk :) Ja kindlasti jäi palju ka mainimata -näiteks on auto minu käes olemise ajal saanud uue esiklaasi, kardaani leevendi , siduri pumbad jnejne....

Viimased pildid siis ennem 3meste kogunemist:

Sai lastud teha siis pigipesu,poleerimine,keemiline puhastus ja vahatamine(Tänud siis CMF Holdingule).

pol.jpg

kem.jpg

pe.jpg

va.jpg

  • Vastuseid 243
  • Vaatamisi 64,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_27825

Täna käisin veelkorra paldiski mnt-l. Nüüd saab julgemalt kurvi võtta teades ,et aku ei lenda küljepealt välja.

Hommikul viisin starteri remonti ja juba peale kolme helistati ,et on valmis. Genekaga läks sama kiiresti. OÜ Aleklena Türi 7 (tln) - soovitan kui on kiire :) .Mõistlikud hinnad on seal nt geneka remont 600.- ,starteril 500.-(mul vahetati järjekordselt mingi kollektor,puks,harjad jne).

Kuna mul katuseluugi vända otsast kukkus koguaeg see kummist asi ära, siis mõtlesin ,et tellin uue. Vaatan hinda 600.- :shock: , jääb ära. Kuna ma olen ka laisk inimene siis otsustasin ,et ehitan el.luugiks. Summa kokku 300.- + enda jebimine mõni õhtu. Kokkuvõttes olen rahul. (OK UMist pidin veel tellima mingi väikese katte ka +70kr :) )

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_27728

See auto ei väsi mul lagunemast, nimelt seekord läks radiaator katki(murdus ära see plastik osa kuhu peale lõdviku kinnitad klambriga). Võibolla põhjustas selle Pärnust tagasi sõit , 5k rpm 120kmh tundaega järjest, igatahes kui selverisse jõudsin siis ta katki läks ja kodutee jätkus omal kahel jala :) (tel. aku sai ka tühjaks, hea ,et kuskil teepeal ei juhtunud).

Tellisin www.radiaator.ee -st uue radika ära, tänaseks on käes

rad.jpg

Tegu on siis nn tropical versioniga.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_27563

Kirjutaks ka mis siis vahepeal juhtunud on.

Radiaatori vahetasin ära aga unustasin ,et tropical versionil on üks lõdvik väheke pikem. Esialgu panin kahest lõdvikust kokku ühe pikema aga see variant ei sobinud mulle eriti ja seadsin sammud ikka UMi.

Vana radikaga juhtus siis nii

Tavaline vs tropical

Paar päeva tagasi õnnestus leida üks varuosadeks e30 ,millel oli absoluutselt kõik lisad peal ,mis vist e30nele oli võimalik tellida. Nii ma siis kruttisin sealt ära taga akna kaardina,originaal käetoe ja 4*el.aknad (muidugi jäi sinna ka veel palju lisasid maha nt: kont, tempomaat jne). Siit ka küsimus, et kas keegi on endale paigaldanud vänt to elekter aknad? On see väga hull töö? Maha oli küll kerge võtta ja mehhanismide paigaldamine ka ei ole midagi rasket aga see juhtme teema paneb natuke kahtlema(võtsin doonorilt juhtmed kaasa).

Lisaks on see kuu veel läbisaamas ülevaatus ning selle tarbeks sai hangitud uued numbrituled ja tagurdus tulede lüliti ning kuna sissesõit on ka tehtud siis peaks ennem õli ära vahetama, õli+filter olemas aga mida pole on viitsimus :D .

Tuli veel meelde ,et vahepeal suri ka aku ära ning kindlustus sai läbi, need olid siis kaks põhjust miks ma kolmp. kokkutulekule ei tulnud :) .

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_27324

Palju aega mööda läinud viimasest postist, eks ma nüüd parandan seda.

Auto seisis mul 1 kuu ning selle käigus sai teda natuke nokitsetud.

Sai installitud e36 roolilatt koos uute rooliotstega ning loomulikult sillaregull. Õlivahetus sai ka täna ära tehtud, sisse läks mingi Motul 8100 täissünt. Ülevaatus on tehtud.

Juba pikemat aega mõtlesin omaette ,et võiks lauapeal kasutult seisva kempsu(loe: vems) ära installida(1 aasta on möödas tellimisest), mõeldud-tehtud. Siin tahaks tänada Mihklit kes nõu ja jõuga kaasa aitas ning veel suuremad tänud Kuunole, kes mu auto ära seadistas. Finetuningust on asi kaugel aga asi seegi. Liigub p***edyno järgi oluliselt paremini, no muidugi ma olen selle viimase kuu ainult diislitega kulgenud vb on tunne petlik. Ära tasuks märkida ka veel selle ,et originaal pihustid ei kõlba kuhugi. WOT-iga ~5700rpmi juures on 100% dudy cycle, täpselt nii kaugele on mu auto seadistatud. Pikk jutt, s**t jutt , nüüd mõningad uued pildid.

kapotia.jpg

kulg.jpg

tagan.jpg

kylje.jpg

kemps.jpg

megatune.jpg

Hetkel on 16" all sellepärast ,et 17" on sirgestamises.

comment_27323

ja ma just tahtsin kirjutada et kelle oma on selle nr märgiga bmw jne

ja nüüd näen täpselt selle sama bmw pilte siin samas.

et siis mida sa eile sellega laagri statoilis teha üritasid ?? :D väga väga ilus näeb välja muidu

comment_27317

Seltsimehed te võiks ise maapeal asuvate õõtsade poolassi mutreid lahti üritada keerata!

Minu viimase ürituse käigus jäi Mart oma garaa¾i lauast ilma.

Tore, et asja liikuma said.

WB paneb ikka kala?

Pihustite kohapealt pole midagi imestada vaadates nende suurust.

Kas see mitte mälu järgi 149cc@3.0bar polnud.

Pooled turboprojektitajad loodavad nendega ju boosti all ka hakkama saada :D

  • Autor
comment_27311

Njah Kristjan sa pole ainuke kellel niisuguse ilmaga garaazis ei meeldi istuda. Mihkel räägib ka õiget juttu, mul on tõesti lausa kaks jooksu ketastega tagasilda, milledel ma neid mutreid lahti ei saa. WB kohapealt niiapalju ,et ta natuke ikka kalab, st soojeneb jube kaua aga kui tööle hakkab siis töötab ilusti. Ma kahtlustan firmware selles, 1.0.36 ja 69-ga ta mul selliseid trikke ei teinud.

comment_27302

Ma vist tean, miks neid mutreid lahti ei saa. Tegemist on juba vana sillaga ja mustust ning roostet on igalpool. Selle mustuse ja rooste alt ei ole aru saada, et polti hoiab kinni stopper (joonisel nr7)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1271&mospid=47265&btnr=33_0470&hg=33&fg=25

Endal oli täpselt sama jama. Ajasin mutri gaaskeevitusega tulipunaseks ja ikka ei tulnud lahti :evil: Alles siis märkasin, et stopperid on ka küljes ja enne mutrit lahti ei saa kui stopperi eemaldanud. Neid on üsna raske märgata seal.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_27101

Täiendaks oma teemat siis väheke.

Auto on igapäevases kasutuses ja tundub ,et peab ilusti vastu. Peale viimast postitust olen siis teinud järgnevat:

Starter käis teist korda renoveerimises, seekord vahetati ära elektroonika pool ja ühtlasi olen ma see hooaeg juba viis korda starterit maha-peale installinud, rohkem ei taha :)

Suve alguses vahetatud kütuse tagasivoolu voolik läks katki, muidugi ennem selle märkamist sai kõvasti ringi sõidetud ja umbes 20l kütust voolas mööda mootoriplokki maha. Uskuge veel lambi autovaruosa poodide müüjate juttu , ma küsisin mingi 2 korda üle, et kas see voolik kõlbab kütuse jaoks. Vahetasin korraliku hydroscandia vooliku vastu ümber ja rahu majas. Hea ,et midagi põlema ei läinud kuna see õhtu kui ta katki läks toimus mingi üritus ja sai kõvasti sõidetud, sellest järeldasin ka ,et kütusekulu on suur ja ei pööranud väga tähelepanu sellele.

Tagasillas vahetasin ära vedrud,stabika kondid, amorditugilaagrid ja suured tagasilla puksid. Viimase vahetus läks eriti libedalt tänu Mihkli ehitatud tõmmitsale(Suured tänud talle).

Nüüd on mõnus vaikne sõita, kuigi ei tasu märkimata jätta ka seda ,et amordid on suht läbi ja piduristend näitas taha mingi 23% :). Aga sellega tegeleme siis kui ma oma ketastega õõtsad tagasi saan.

Jälle ma suutsin kirjutada mingi romaani aga noh elab üle.

Mõningaid uusi pilte.

eestt.jpg

kyl2.jpg

nrk.jpg

Minu siiamaani kõige kahesaja kroonisem ost üldse. Käetugi :)

kaetugi.jpg

alkyl.jpg

Ja nagu piltidelt näha siis sain lõpuks oma veljed sirutusest kätte (nüüd juba mingi kuu tagasi).

comment_27095

Tere,

Üks ilusamaid mitme pääslaga autosid siin foorumis.

Muidu mulle eriti need kered ei meeldi aga see on päris kena...

Eks see eelmainitud rõngaste ring ole ka oma töö selles visuaalis teinud :respect:

Käetugi on muidu tase ja peale selle ka veel praktiline :respect:

Ilus riist

terv A

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.