Hüppa postitusse

SllM

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Ostan: 1. punasega märgitud kerepleki. Ideaalis diamantschwarz värvi. 2. Kupee juhiukse shadowline liistu.
  2. Auto sõidab ringi rõõmsalt kui pere tagavara auto. Viimane asi, mis uueks sai oli salongi ventilaator, mis otsustas just esimeste külmadega kinni jääda.
  3. Mina olen täitsa rahulik, ei kasuta isegi hüüumärki. Selleks, et mode oleks eraldatud, on tema kasutajanime all kiri "Moderaator". Tänud kõrgemale poole, sest täitsa mõnus on foorumit lugeda jälle.
  4. Valeinfo või väite saab ka lihtsalt postitades ümber lükata, selleks mingit 3d värvilist kasti ilmselt vaja pole. Pealegi värvimine ei tähenda automaatselt, et sul on õigus. Üsna levinud ja normaalne on lugeda postituse sisu ja selle põhjal teha omad otsused, milline info just antud lugeja jaoks vajalik ja tähtis on.
  5. Tere. Kas kuskilt saab kinni ka keerata selle uhke vidina, mis moderaatori postitusi roheliseks teeb ja kastitab? Sisutühjad postitused kargavad esile nagu reklaam. Mis selle mõte on? Täpselt sama asi, nagu suurte tähtedega terve posti kirjutamine või bold'iga. Häirib lugemist nagu iga reklaam.
  6. SllM vastas khenk teema asukohas Probleemid
    Starteri juhtmestik töötab m10 ja m40 sama moodi. Uuri, kuidas skeemi lugeda ja siis uuri skeemi, leiad vea üles. Tagasivoolu pead kindlasti vedama. Pumpa asendada pole vaja. Pumbal ei olegi tagasivoolu otsa, tagasivool ei käi läbi pumba vaid otse pihustite renni otsas oleva regulaatori küljest paaki.
  7. SllM vastas Max. teema asukohas Probleemid
    Suuremal kiirusel ja kõrgel pöördel kiirendades on koormus kõige suurem ja tahab ka kõige rohkem bensiini peale saada. 1) bensiini filter on sul mingi aeg ikkagi vahetatud ma eeldan? 2) pump nahkas 3) paagi väljavõtt/tagasivool umbes - ega pump ei kiunu kahtlaselt kõvasti? 4) regulaator - tavaliselt jääb kinni pigem, st rennist ei tule tagasi normaalselt, aga teoreetiliselt võib ka lahti jääda kuidagi, aga sellist äkilist jonksutamist regulaatori ilmselt ei põhjusta. Hommikune starteri jama: 1) aku klemmid on ikka korralikul kinni? See võib ka kiirendusel jama põhjustada, kui kehva ühendus on. Süütepool tahab korralikku voolu saada ja kehva sädemega suure koormuse all ei taha hästi süüdata. Video peal see tuterdamine taastuski kahtlaselt kiiresti, nagu oleks katkendlik süüde. 2) Igaks juhuks kontrolliks süütelukku ka seoses starteri jamaga.
  8. Vahepüeal ilmnes selline huvitav asi, et paagi tagasivool ja ka pealevool olid nii kinni, suuga läbi puhuda ei jõudnud ma mitte kummastki. Tõesti imestan, kuidas pump sealt üldse midagi kätte sai. Ülesvõtu toru oli punast roostet nii tuugalt täis, et kruvikeerajaga oli päris raske läbi raiuda. Pärast pumba vahetust hakkasin uurima, et miks uus pump ka karjub nii julmalt ja auto ei liigu normaalselt.
  9. Pakkuge palun diffrit, oodatud on järgmised ülekanded. Mida väiksem ülekande arv, seda parem. 3.64 3.46 3.25 3.23 3.15 2.93 2.79 Typ. pole tähtis, aga ilma tagakaaneta pakkumisi ei soovi.
  10. Pärast roolivõimendi paigaldamist on muidugi veel palju vett ja raha merre jooksnud, olen igati pidi kottida saanud ühe ja teise asjaga, aga lõpuks ometi on kapotialune selline ja esimesed sõidud tehtud.
  11. Vahepeal väike update roolivõimendi asjus. Nimelt läks peale e36 latt. Nagu teada, siis on vaja sobivat risti - Kui just Sina leiad, et Originaal juppi on nii lihtne osta, siis keri edasi rahulikult. Kui lattidele otsa vaadata, siis on ilmselge, et: 1) Ilma roolivõimuta lati risti kinnitus on tublisti lühem võimendia lati omast, seega ristidega vahetükk peab olema tunduvalt lühem. Pildil 1 siis nö ülemine on e30, alumine on e36 oma. 2) E36 vahetükk on ühe ristiga, e30 oma on kahe ristiga. 3) E36 lati võll on tunduvalt suurema läbimõõduga, kui ilma võimendita e30 oma. Pildil 2 siis vasakul võimendiga lati oma, paremal ilma võimendita. Viimane pilt siis peaaegu valmis asi. Latt tuleb veel kinnitada, spacerid alla, nuut sisse ja polt peale.
  12. Mul on sukad nii downpipe'i kui wastegate'i vahel, aga suka mõte on siiski kompenseerida muutusi millimeetrites, mitte seda, kui sul väljalase sõidu pealt maasse kinni jääb Ootan huviga pilte. Ise vaatasin, et 2,5" saaks enne tagasilda külje pealt kenasti välja tuua, kui bensiini paak on juba uue koha peal. Tänaval see muidugi kõne alla ei tule.
  13. Mul on 3" downpipe ja vahetult enne põhja alla minemist läheb 2,5" peale . Turbost alates ca 50-60cm ma usun, peaks olema täiesti piisav, et gaasid jõuaksid natuke jahtuda enne, kui 2,5" peale läheb. 2,5" mahub ees pool veel põhja alla ka enamvähem, aga tagasilla juures on küll päris probleemne, kui auto üsna madal on. Kerge hirm on muidugi nahas selle esimese otsa pärast, kus 2,5" on põhjale väga lähedal, et kui kuuma anda kõvastu, siis hakkab mastiks sulama ja asi võib kiirelt tõsiseks minna. Vaja veel ära teipida. Tagumise otsaga ma kaalusin isegi läbi salongi minemist - silla tala pealt nagu, aga sai tehtud ajutine( igavene ) lahendus, kus 2,5" läheb 2x2" peale ja silla tala juures lömmi, nagu originaal R6 väljalase. Kõige parem lahendus pole, aga parem, kui see, et väljalase maasse kinni jääb ja wastegate'i puruks tõmbab. Kui midagi head välja mõtled, siis pane pilti ka.
  14. SllM vastas SllM teema asukohas Varuosad
    m10b18 75kw pritsung. Oli mõned nädalad tagasi sõitva auto peal. Mootor käis soojalt hästi, külmalt jamas, kuna tühikäigu mootor on katki. Puudu on c101 pistik, muus osas komplektne. Saada ka 5k manuaal kast. Asub Järvamaal, Amblas. Mootor, aju, genekas, kollektorid, jagajaga, pihustid, õhulugejaga - 80 eur.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.