Hüppa postitusse

qpi

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis qpi postitas

  1. Kobe rull tõesti. Tegin just väikse tiiruka aga olen vist enda hinge lõplikult 7ndale seeriale müünud, sest enam seda fiilingut polnud, mis kunagi rulliga sõites. :oops:
  2. Korruta enda auto hind 3-ga, kui sul on keskmises korras 318i Eesti kroonides teeb see 31 200.-
  3. Müügiplaane pole ?
  4. Kahtlemata tegemist kõige kenama non-m3 e30-ga Eestis. Kui veel nüüd kapotialuse ka välimusega vastavaks saaks(m5 mootor+turbo), siis oleks ta isegi m3-dest üle
  5. .

    qpi vastas Henry teema asukohas Meie endi autod
    Valesse foorumisse ei ole sattunud? Calibradel ka oma klubi kus saab roosteelamusi vahetada. :wink: Konkreetse e30 kohta, tõesti väga ilus ja originaalilähedane. Tõeline pensionisammas.
  6. Veermik on sama, mis m-paketiga 325i-l. Kahju, et bmw cupilt tehti kuni 2.0 klassis kw piirang, muidu oleks see auto sinna klassi ideaalne. Samas ei usu, et ka suurte klassis probleeme tekib.
  7. Klaasiliimiga aasad sisse vana stange järgi ja nendega kinni kere külge.
  8. Ma küll selle kärukonksu headuses nii kindel poleks. Selleks ongi autod tehtud elastsed , et vältida kere kõverdumist ja reisijate vigastamist. Fakt on see, et paljudel on konksu pärast kere kõveraks sõidetud ja sõidetakse ka edasipidi. Mina igatahes tungiva vajaduseta konksu külge ei keera(õnneks on teisaldatav). Soovitan kontrollida just in case.
  9. Kui sa ühte ringiaega jahid, siis tõesti 2-l Sauga sirgel saad hoo üles hetkeks aga kas see mootoriga riskimine tasub selleks ära?
  10. Rinkaautole Nitro :roll: ?
  11. 8) Kuidas on võrdlusmoment näiteks Subaruga?
  12. Mingi laiem variant samast veljest? :
  13. Väga 8) auto .. Kas mootoriplaane ka on? (ps ilma kulmuta, kui siis "originaal" e. kamei kulmud)
  14. Arvasin ise ka , et ainult käigukasti erinevus saab siin veel rolli mängida, aga seljuhul oleks vaja teist käigukasti või kiiremat difrit, sest 180 km/h jääb väheks ringrajale(okei Eestis vb piisav).
  15. Imelik :roll: Kui 4.27, siis on lõppkiirust kuidagi vähe IMO. Enda 325i-l m20b25 mootoriga oli all 4.41 differ(tean, et BMW-l originaalis sellist difrit pole, aga see oli mingi vana E.Lille ehitatud differ) ja 200 polnud ka veel kõik... Võimalik, et võimsust oli natuke rohkem muidugi
  16. 5000 = nt. 111 VIP 20 000= nt. Bemar 2 Tähtede arvu eest keegi raha ei küsi
  17. Seda IX-i silla teemat mõltesingi rohkem naljaga. Muidu sellised veljed maksavad Saksas uuena 10 000 jooks koos uute rehvidega ning kasutatult lähevad nad ~3k eest. Eestis on need veljed samas väga haruldased..
  18. Aga pead hakkama vaheflantse kindlasti kasutama, sest velgede ET on 37 ja ilma vaheflantsideta need külge ei lähe. Samas võiksid autole IX-i sillad panna ja oleks ok
  19. Hea , et mõistus pähe tuli :wink: M-tech I oleks tõesti ilus ja ainuke Eestis.
  20. 328i 260hp http://www.e30tech.com/forum/viewtopic.php?t=23182 Arenguruumi on veel vabalthingavanagi :wink:
  21. +1 Enne oli kindlasti ilusam, aga peaasi , et omanikule endale meeldib :roll: , sest ehitab ikkagi enda mitte teiste jaoks..
  22. Ei saagi kohe välja osta. Nad on oksjonil ja lihtsalt võidad või ei võida oksjonit.
  23. Nii, et m3 jupid tulevad
  24. Keegi siit foorumist pani vist isegi e38 sisu sisse, ainult tagaistmed tehti vähe lühemaks:P
  25. Äkki oli see: http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=763

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.