- 
	
		
		M: 51mm esipüstakud koos ketaste, amortide, vedrude, camberplaatidega 350€
		
		Jäid jälle garaazi koristuse käigus ette. Annan 350€ eest ära!
 - 
	
 - 
	
		
		M: 51mm esipüstakud koos ketaste, amortide, vedrude, camberplaatidega 350€
		
		51mm püstakud FK vedrud Koni Sport Short reguleeritava jäikusega amordid Brembo pidurikettad BC camberplaadid Tulnud (hästi)sõitva masina alt Tallinn / Harjumaa / harva ka Tartu edit: uus hind 350€
 - 
	
		
		M: (FL) kupee erinevaid sisudetaile
		
		Kellelegi?
 - 
	
		
		M: PFL esituled 25€
		
		
 - 
	
		
		M: (FL) kupee erinevaid sisudetaile
		
		Nimekiri ja pildid: Asukoht Tallinn/Tabasalu. Pagasniku vaheseina kate 15€ Pagasniku küljepolstrid 50€ Pagasniku küljekast/tasku 30€ Esimesed alumised kõlarikatted 10€+10€
 - 
	
		
		O: E30 85-87 preface esipõlle lisa
		
		
 - 
	
		
		Müüdud
		
		Müüa E30 kupee 10-osaline M-tech 2 bodykit. Ei ole originaal. Küljepaneelid paistavad olema mingi auto küljes olnud, st on kasutatud. Hind 200€ kõik kokku. Asukoht Tallinn, Tabasalu vm lähipiirkond.
 - 
	
		
		O: (väga) korralik bensiinipaak ja tagasillatala
		
		Ostan 03/1990 318iS kupeele sobiva korraliku, terve: bensiinipaagi tagasillatala Eelistatult Tallinnas/Harjumaal, kuid vahest sattun ka Tartusse. PS või teemasse, aitäh! Andres
 - 
	
		
		M: KW V2 esimesed coiloverid
		
		Müüa KW V2 (rebound adjustable) coiloverid koos camberplaatidega. Vähesõitnud Koni 8610 inserts 2016. 14kg/mm vedrud 2018. Asukoht Tallinn/Tiskre/Tabasalu Hind: 550€ PS
 - 
	
		
		O: pidurisuportid koos kanduritega
		
		Ostan E30 318iS-ile sobivad korralikud pidurisuportid koos kanduritega. Kulunud ja logisevaid ei taha. Halvemal juhul võivad vajada remontkomplekti, kuid siis olgu ka hind vastavam. Tallinnas või postiga Tallinnasse saadetavad.
 - 
	
		
		Suuremad pidurid E30nele
		
		Puuritud kettaid üldse ei soovita, kui just äge välimus ainult eesmärgiks pole. Radiaalsed praod varem või hiljem platsis kui kuuma anda ja siis pole enam äge ja kindel tunne kuuma anda. Kui oled hull piduriotsas elaja ja suudad klotsid ikka ja jälle rajal klaasjaks ajada, on soontega ketas ehk põhjendatud valik kuid paralleelselt tasuks siis ka klotsi mark ja ka enda sõidustiil ikkagi üle vaadata. Minu ainult rajasõiduks ettenähtud ja pruugitav E30 kasutab tavalisi aukudeta ja soonteta Brembo ventileeritud kettaid ning Ferodo Premier klotse (4x100, tehasemõõdus pidurid). Ja mitte ühtegi probleemi pole. Ka +29* temperatuuriga 20 ringi järjest Auto24Ringil sõites mitte. Olen kasutanud ka Ferodo DS2500 klotse ja need on head klotsid, kuid kui sama hästi töötavad 10x odavamad Premierid, miks ma peaks selle raha tuulde viskama. ATE Blue Racing pidurivedelik (või analoog) ka soovituslik, kui rajale rohkem asja muidugi.
 - 
	
		
		316i '88 - Henrik
		
		Mootor peaks seal päris hea olema Olen lähedalt näinud, kuidas seesama mootor Raplas näiteks 53sek ringiaega sõitis, samuti näinud lähedalt näiteks, kuidas see mootor kõik uued ketiga seonduvad originaalosad külge sai, originaallõdvikud kõik sisselaskesse ning kuidas teda ainult kvaliteetsete ja kalliste õlidega on määritud. Tubli tegu, palju edu!
 - 
	
		
		O: Typ188 E30 differ
		
		Vaja jah. Sobilikud 4,27 4,10 3,91 3.73 3,64
 - 
	
		
		O: Typ188 E30 differ
		
		Ostan toimiva Typ188 E30 tagadiferentsiaali. Eelistatult toimiva LSD-ga kuid võib hädapärast olla ka lahtine. Ülekanne soovitavalt 3,xx aga hädapärast võib ka 4,10 või 4,27. Soovitavalt Tallinnas või lähistel. Pakkumised palun teemasse või PS-iga.
 - 
	
		
		M50 mootori paigaldus e30-le
		
		Millist õhufiltri kopsikut on kasutatud E30+M50B25 ristamisel? Kas mõni hakkab külge ja mahub ära ka ilma lõikumata? Vihjeid on olnud E36 325 oma sobivuse osas, kuid kindlat veendumust pole. Koonusfilter ja CAI oleks variant, mille jätaks viimaseks. Tahaks ikkagi paberfiltrit ja viisakat BMW kopsikut esimese hooga, võib olla ka uuemate mudelite oma... enne kui Vatsla katsetustetee ette võtan.
 
AndresS
				Foorumlane
			
		- 
				
Registreerus
 - 
					
Viimati külastas