Hüppa postitusse

loonik

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    86
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    16

loonik päevavõit oli viimati 22. september

loonik sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!

Profiili info

  • Minu autod
    e30

Hiljutised profiili külastajad

3 615 profiili vaatamist

Kasutaja loonik saavutused

Entusiast

Entusiast (6/14)

  • Tubli reageerija Harv
  • Pühendunud
  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Vestluste alustaja

Hiljutised märgid

75

Reputatsioon

  1. Pakkuda e30 originaal plekkveljed 6,5` laiad, R14, 4x100. Aasta tagasi liivapritsiga puhastatud, krunditud ning värvitud. Vajadusel on ka originaal kilbid kaasa anda. Hinnasoov 80 €, asuvad Harjumaal. tagasi liivapritsiga puhastatud, krunditud ning värvitud. Tel. 5IIO2O7
  2. Üle jäid uued ning kasutamata nookurid M40 mootorile kuna sai suure hooga 2 kmpl tellitud. Tootja Topran, kood 500 695, hinnasoov 35 €, asuvad Harjumaal.Kontakt 5IIO2O7
  3. Jäi üle üks uus bensiini pihustite remondi komplekt. Sisaldab kummirõngaid , filtreid ja pihusti otste kaitseid. Sobin nii 4 kui ka 6 silindrilistele E30, E36 ja E34. Hind 20€. Kontakt 5I IO 2O7, asukoht Harjumaa.
  4. Tänud, et kaasa mõtlemast! DME tähendab ECU-t ehk aju? Mulle jääb arusaamatuks see, et kuidas ECU ajastab süütehetke väntvõlli anduri andmete põhjal. Kuidagi ta seda teeb ning konstantne ei saa süütenurk olla. Süütepooli peale tuleb pulsseeriv pinge ja tõenäoliselt on see pool vastust. Küsimuse teine pool on see, et jagaja rootor on 1 mm “taga” võrreldes ECU-le tehasest sisestatud algandmetega. ECU ei saa seda minu arvates kuidagi teada.
  5. Täitsa nõus, et rootori ots on üsna lai. Äkki ECU mõjutab signaali mis läheb süütepooli ja sellega sätitakse täpset süütehetke vastavalt pööretele ja lamda andmetele.
  6. Olen ka sama moodi mõtelnud pisut kahtlen selles. Aga kuidas juhtmoodul saab reguleerida kui jagaja on mehaaniline ja kogu aeg fikseeritud asendis? Tegin loomkatse ja arvestades, et tegemist on suhteliselt odava varuosaga siis viilisin kaane kinnitus augud ovaalseks. Mitte rohkem kui millimeetri keerasin kaant vastupäeva. Tundus, et sai parem.
  7. Küsin Motronic juhtimisega M40b18 süüte ajastamise kohta. Saan aru, et sellel mootoril on väntvõlli andur mis annab ECU-le asendi andmed. Säde jagatakse silindritesse läbi mehaanilise jagaja ning süütenurk on juba tehasest paika pandud. Õhulugeja, temperatuuri anduri ja lamda andmete põhjal arvutab ECU õige kütuse segu. Süütenurka ta muuta ei saa. On nii? Juhul kui plokikaanest/plokist nt. 1 mm maha on lihvitud siis nukkvõlli saab M40 mootoril ilma reguleeritava rihmarattata õigeks panna. Nukk on tehase poolt koonusega kinnitusega ja mõned kraadid saab muuta. Selleks on olemas spetsaalne rakis/abinõu. AGA süüte jagaja rootor on sellisel juhul samuti 1 mm algsest ajastusest hilisem. Seega on süüde veidi hiline ja vajaks korrigeerimist. Varasemaks aitab süüdet saada kui viilida jagaja kaane kolm kinnitus auku ovaalseks ja keerata mehaaniliselt kaant rootori suhtes 1 mm. Või teab keegi häid argumenete ja eelneva süüte reguleerimise vajaduse ümber lükata?
  8. Vahetasin B-varuosa radiaatori teise tootja B-osa vastu välja ning sain temperatuuri paika. Seier püsib ilusti keskel. Huvi pärast lõikasin vanal küljed lahti, et vaadata kas oli umbes. Ei olnud, ilmselt põhjuseks liiga suure läbimõõduga torud tootja Nissin radika sees. Antifriisi ringlus toimus ainult radika ülemises osas ning sellest ka tembi tõus 120+ kiirusel.
  9. Visco ostsin uue ( B-varuosa Mercantile-st), armatuuri võtsin maha ja puhastasin klemmid ning pingutasin mutrid seirite taga, termostaat vahetatud. Ühe variandina kahtlustan radiaatorit. Pikalt 120 km/h sõites tõuseb temp 3/4 peale. Samas jahutus peaks õhu liikumise kiirusest tingituna väga hea olema. Võib-olla radikas pool umbes ning põhjustab selle seieri kõikumise.
  10. Milles võib olla viga kui jahutusvedeliku temperatuuri seier tõuseb ilusti mõõteskaala keskele aga seal kergelt kõigub paremale-vasakule. Kas on probleem halb mass või võib põhjust mujalt otsida? Mass peaks OK olema, teised näidikud töötavad nii kuis peab. Auto e30 fl, 1.8i mootoriga.
  11. Keerasin hinge 6mm poldi piisavalt kõvasti kinni ja uks hakkas liikuma tifti peal. Tagantjärgi tarkusena oleks pidanud määret samuti sinna vahele panema.
  12. Ma olen veidi segaduses ukse hinge õige tööpinna koha pealt. Hinge remondi kmpl on selline: https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/7-rprkit-hinge/41511922737/ Kasutasin ise ka paremal uksel seda kit-i. Metall võrk mis käib õige mõõduga läbi puuritud auku enne difti jäi minul küll väga tuuga ja sealt on raske liikumist ette kujutada. Kas tõesti peaks tihvt selle abrasiivse ja kareda võrgu sees liikuma? Või siiski koonuse peal? Mingi video ka tubest:
  13. Ilmselt peaks ikka koonuse peal liikumine toimuma. Kui polt kõvasti kinni keerata võis ka polt koos uksega kinni-lahti liikuma jääda.
  14. Kas Hella parem ja vasak naerusuu lähituli on erinev või saab neid kasutada mõlemal pool?
  15. Pakkuda kasutatud tehasest alla pandud M-Technik tagumised vedrud. Koodiga 33539061589, sobivad kõigile e30 316i kuni 325i rullikatele. Tavavedrudega võrreldes jääb auto umbes 2,5 cm madalam, hind 30€ paar. 5IIO2O7
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus