Hüppa postitusse

raimo

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. raimo vastas Trax postitusele asukohas Vaba teema
    Ennast peab ikka kiitma
  2. http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5575
  3. Mis materjali täpsemalt kasutad?
  4. Ei jõudnud jah. Proovin mõne nädala pärast uuesti.
  5. Astuksin homme hommikul ~9:00 läbi. sobib?
  6. Mis velje värvimine kahes osas (keskosa mustaks, lip valgeks) maksab?
  7. kui jäme see "originaal" veel on? keevitad amordikannude külge kõrvad ja lõikad sinna vahele sobiva pikkusega lati. pole mõtet asja keeruliseks ajada.
  8. toly pandud pilt on isegi vist õige aga see iste on lihtsalt nii surnud, et jätab tõesti petliku mulje.
  9. teeme asja huvitavamaks ... M3 Sport Evo istmed:
  10. raimo vastas P2hkel postitusele asukohas Muud mootorid
    525 ja 530 kastid küll, 540 kast on juba teisest "puust" isend.
  11. Asi ei ole selles kas roolis on rullnokk või korralik juht või mis auto tal on. Kui üks rullnokk teeb maine maha, siis kannatavad teised ka. See BMW-de "maine kujundamine" algas juba üle 10 aasta tagasi ja seda parandada on juba väga raske. Ega enne mingit paremat suhtumist loota pole kui politseis palgad kõrgemaks lähevad ning igast jobusid sinna enam ei võeta. Paraku seda niipea loota ei ole.
  12. Paraku on see nii, et E30, E34 ja E36-ga on aja jooksul tänavatel kõvasti "kino" tehtud. Sellest ka politsei suurendatud ebaterve huvi nende autode vastu. Ja noh, kui politsei tahabki riigieelarvet täita, siis kummast suurema tõenäosusega selleks põhjuse leiab? Mõnest uuest Audist või BMW või mõnest E30-nest?
  13. Siin ei ole küsimus mitte liikluseeskirjas või Genfi konventsioonis, vaid üldises liikluskultuuris. Kui sul küla peal on 9 debiilikut, kelle arvates parklas driftida ja foori taga ketsi lasta on "lahe", siis pole mõtet imestada, miks politsei kõiki nokib. Neid udukatega sõitjaid on sadades ja tuhandetes, kuid millegipärast ei pea politsei kõiki kinni.
  14. http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=31881
  15. Probleem on selles, et kolvi/silindri kulumist mõõdetakse lehtkaliibriga, siis kui kolb alles mootoris on : Selle peale ei oskagi enam midagi öelda.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus