Kõik, mis Chris postitas
-
M: Mtech 1 rool 385mm
Müüa M-tech 1 rool 385mm. Heas korras kuid esineb mõningaid väiksemaid kasutusjälgi. H: 400.- Asukoht Tallinn 562(neli)8494
- Anda ära küljepeeglid ja neerud
-
Anda ära küljepeeglid ja neerud
Up, ja muudetud
-
Anda ära küljepeeglid ja neerud
Annaks ära kui kellelgi vaja, lähipäevil lähevad prügikasti. Asuvad Tondil - Parempoolne küljepeegel (Diamond schwarz, värv kulunud) - Vasakpoolne küljepeegel (Must, plastiku värvi) - Neerud (kroomid, mis üle värvitud mustaks)
-
Kuidas sobiks E30 igapäeva autoks?
Mõtlesin, et avaldan ka natuke arvamust. Kõik oleneb sellest millega sa harjunud oled. Ise olen viimased 4a esimese ja ainukese autona 2.5 e30 kupeed omanud ja olen kõik igapäevased sõidud ära sõitnud, varasematel aastatel ka talvel, kuid tuleb tunnistada, et viimase talve veetis auto juba soojas garaažis. Kuna ise hindan sõidurõõmu üle mugavuse ja küttekulu, siis minu jaoks on tegemist ideaalse igapäeva autoga. Enda kogemusest rääkides ei ole ülevalpidamis kulud ka midagi tapvat, kulu ei tohiks ületada kuskiltki otsast uue auto liisingumakseid. Kui ise suutsin autot ülevalpidada nii gümnaasiumi kui ülikooli ajal, siis ei tohiks see probleemi valmistada ühelegi vähemalt keskmist palka teenivale inimesele, kõik oleneb muidugi muudest prioriteetidest. Nagu eelpool mainitud, ei ole see kindlasti see auto, mis sind alati hommikul kella 9.00 koosolekule õigeks ajaks kohale viib, alati võiks tagavaraks mõni muu transpordi lahendus olla (kasvõi takso, bussi või siis jalgratta näol oleneb, kus Eesti otsas elate) või siis lihtsalt paindlik graafik. Samuti 99% ajast olen autos üksi või kaksi, seega kui lapsi vaja kooli/lasteaeda vedada siis ei ole see kindlasti õige auto. Kokkuvõtteks, kui püsikiirusehoidja ja madal kütusekulu ei ole veel ära hellitanud ning pere pole veel looma hakatud, on e30 igapäeva autona täiesti arvestatav valik, muudes olukordades ilmselt pigem hobiautoks. Samas kui peres on juba teine auto olemas, siis saab ka e30 väga edukalt hakkama.
-
320i kupee (m20b25) '90 - Chris
Kuna viimasest uuendusest on rohkem kui poolteist aastat möödas, siis mõtlesin, et võiks mõne pildi panna, näidata, et auto ikka sõidab ja on veel minu käes. Auto vahepeal uued veljed saanud, plastikuid ja tagumist lip'i sai väheke korrastatud ning siis tavapärased hooldused ja parandused, kõik võimalikud filtrid, starter taastatud, rattalaagrid, pooltelg ja paar elektri vidinat. Mõned kenamad pildid: Ja paar tavalist:
-
O: Fl diamond schwartz esimest ja tagumist stanget
Ostaks siis Fl esimest ja tagumist stanget, eelistaks diamond schwartz värvis ja võiksid asuda ka Harjumaal.
-
320i kupee (m20b25) '90 - Chris
Jep, ega ei oodanudki ja ei kurda tulemuse üle ka Tean, et alles kirjutasin, et plaan mtech stange ette panna aga täna juba mõte liigub teises suunas, seega pole veel kindel, kas läheb tavaliseks tagasi või tuleb mtech.
-
320i kupee (m20b25) '90 - Chris
Pole ammu midagi kirjutanud siis mõtlesin, et võiks teemat vähe uuendada. Suvel autoga midagi eriti ette ei võtnud, kuna terve suvi möödus muude projektide kallal. Sõitnud olen eelmisest postitusest kuskil 4500km. Kevadel võtsin ennast "kokku" ja "värvisin" kapoti ära, asi sai suhteliselt pornolt spreiga tehtud aga vähemalt sain, matt mustast kapotist lahti. Tulemus jäi vähe laiguline aga ei kurda, sest parem kui enne. Pilt sellest kui auto märg ja ilus oli Ja 1 suvisem foto ka kust siis kapotti lähemalt näha, ideaalis tahaks lakki veel saada. Sügisel leidsin ka ühed 16" Borbet A'd aga nendega eriti pikalt ei jõudnudki sõita kuna tahtsin midagi vähe erilisemat (kuigi nagu ikka ostsin uued kärjed aga nendest hetkel veel pilte pole). Jaanuaris kui ülikoolist väike paus tekib, siis tahaks m-stange ette ajada, uue püti panna ja muud väiksemat nokitsemist teha. Kui kellegil mingit ilusat ja vaikset lõpupüti lahendust pakkuda siis võib PS kirjutada.
-
O: 16" Hartge, bbs, borbet, azev velgi, OZ
- Kes, kus ja keda nägi
Jep, mina parkisin seal 2 päeva- kustutada
- kustutada
- Müüdud
- O: Musta katuseliistu
tänud soovituse eest, hoian silmad lahti!- O: Musta katuseliistu
- e30 318is ei lähe tööle
Sellest peaks abi olema http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/Engines_Troubleshoot- 320i kupee (m20b25) '90 - Chris
Üks pilt sügisesest rallitamisest. Praegu näeb auto siis selline välja. "Talveks" sai uued veljed muretsetud koos naelrehvidega.- 320i kupee (m20b25) '90 - Chris
Jätkan teemaga sealt kus pooleli jäin. Alustuseks mõned pildid veel: Seest näeb ta siis selline välja. Peale seda ütles 1 tagumistest turvavöödest üles. Uue sain ühelt foorumi liikmelt täitesi tasuta, kahjuks mul on ta kasutajanimi meelest läinud aga suured tänud talle!- 320i kupee (m20b25) '90 - Chris
Tänud, parandan vead ära, ise suhteliselt uus sellel alal. Tänud, tegemist m20 mootoriga- 320i kupee (m20b25) '90 - Chris
Viimasel ajal olen siin foorumis vaikselt ringi luuranud ja nüüd mõtlesin, et võiks ka enda autost teema teha. Erilist ehitamist siin lähiajal oodata ei ole, kuna pole veel kindel, mis temaga teha tahan. Võib-olla peaks vaikselt taastama hakkama kuna kere suht tugev aga samas vaadates olemasolevaid modifikatsioone siis võiks rajaauto suunas asja arendada. Igatahes auto soetasin endale juuni lõpus Tartust, tegemist on siis mu esimese liikuriga. Esialgne plaan oli osta ta igapäeva sõiduks ja kõrvale veel projektikas otsida aga kuna sobivat projekti pole leidnud siis siiani on ta mu ainuke auto. Mainin siis kuskil ära ka, et varem oli ta rajaautona kasutuses kuid ise pole veel rajale jõudnud aga seda viga loodan varsti parandada. Tehasest väljus ta siis 2 liitrisena, kuid keegi oli kuskil varem vähe suurema mootori peale aretanud. Lisaks sellele on pidurisüsteemi täiendatud uute ketaspidurite näol. Vedrustuse osakonnas on Bilstein b6 amordid alla kruvitud (vedrude kohta ei tea). Siis on veel lsd (ülekannet ei tea, kahjuks ) strongflex puksid, esimene strutbar, xenonid, e36 roolilatt koos M-tech II rooliga, nahast sportistmed ja vist rohkem midagi mainimis väärset polegi. Vigadest nii palju, et ainuke asi, mille 6 kuu jooksul välja vahetanud olen, oli bensiinipump. Kuid pärast vahetamist selgus, et viga oli hoopis voolus. Rohkem vigu pole ette tulnud, kuid aku tahaks välja vahetamist. Paljud pisidetailid vajaksid tähelepanu ja uut värvikihti oleks ka tulevikus vaja. Asi, mis praegu kõige rohkem häirib on matt must kapott, mis saab ilmselt kevadeks uue värvi. Lisade loend: S215Power steering, engine-speed-dependentS219Leather-covered sport st. wheel 380 mmS271BMW LA wheel Z LineS300Central locking with anti-theft systemS320Deleted, model letteringS339Shadow-LineS350Therm.insulat.glass greenS401Lift-up-and-slide-back sunroof, electricS410Window lifts, electric, frontS428Warning triangle and first aid kitS497Centre armrest, rearS510Headlight vertical aim controlS520Fog lightsS556Outdoor temperature indicatorS653Radio Bavaria C Reverse IIS682Rear seat bench in fabricS690Cassette holderS704M Sports suspensionS720Edition ZDS750BASISUMFANG FUER EDITIONL801National version Germany/Austria Mõned pildid esimesest päevast: Esimese asjana sai siis õli vahetatud, helisüsteemi veidike kohendatud ja istmeid parandatud. Sellised asjad läksid siis sisse. Ja siis sai mõned ilusamad pildid tehtud.- M: E30 kupee MÜÜDUD!!
- Kes, kus ja keda nägi
Täna 15:05 aeg sai kahte e30t märgatud Viru keskuse juures Pärnu mnt.-l, 1 tundus olevat suhteliselt stock valge kupee ja teine m3 laienditega must kupee, mis nägi väga kena välja- 2016. aasta kalendripildid
- O: 1990 Kupeele musta juhipoolset ukse kohal olevat liistu
Pealkiri ütleb siis kõik ära, kuid lisaks võib pakkuda ka M-tech II esistanget. - Kes, kus ja keda nägi
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus