Hüppa postitusse

domain

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis domain postitas

  1. Palju rehvide mustrijääk on?
  2. Samad küsimused velgede kohta..?
  3. Lihtsam siis Mihkli viimane jutt sr foorumist siia koppida Vahe võrreldes eelmiste piltidega on järgnev: * VEMS-i juhtmestik 80% valmis * Mootori muu juhtmestik 90% valmis Tegelikult on nüüdseks tehtud ka turbo õlitus ja õli äravool ning installitud Walbro High Pressure kütusepump. Mootori õlirõhk on ka üles aetud ning sealt osast kõik ilusti toimis. Teha veel jäänud: * Coilpack installida koos küünlajuhtmetega * Downpipe + summuti * Jahutussüsteem * Kütusepumba juhtmestik * VEMS-i salongi osa juhtmestik * Cooleri alumised kronsad * Kere komplekteerimine
  4. Downpipe kah kokku punktitud.
  5. Vahepeal siis niipalju nokitsetud et: Sidur ja uus töösilinder küljes. Vahekast, käikar ja esidiffer all + uued õlid sees. Sai ka cooleritorustikuga algust tehtud ja segusiibrit moditud et boostiga jupid küljest ei lendaks. Muidugi sai ka kõik kastide ja diffri simmerid ja muu pudipadi vahetatud uute vastu. Ega kõike ei meenugi siin hetkel. Ahjaa shortshifter sai kah tehtud ja kõik hoovastiku puksid asendatud custom kapron puksidega ning samuti geneka puksid.
  6. Hooratas sai pressure testi järgi treitud ja kergendatud 8.49kg pealt 6.01kg Auto ca aasta seisis mul maal ja sai linna tagasi toodud garaasi Lõpuks sai ka kone vahele visatud
  7. kui kellegil pakkuda siis ps.
  8. sest jah mul on 85 aasta ix kupee
  9. Aga kuhu ntx 85a toodetud ix-id jäid?
  10. Pole siia pikka aega miskit kirjutanud, ja asjad on tõesti tigukäigul liikunud. Aga vahepeal on siis tehtud antud asjad. Auto sai lohistatud Renaldo garaasi et üks äramurdunud mootoripadja polt väljasaada, ixil ju alumiiniumist sillatala ja kokkuvõttes oli see ikka nii mädanend sinna sisse et tuli välja puurida ja üle keermestada auk. Siis üks pildikene ühes tükis blokist kah Kolle sai kah ümber tehtud (uus paks flants) ja igetepidi seest siledamaks freesitud. Välja ei näe just kõige esinduslikum. Ja mootoripadjad sai valmis nokitsetud. õhufilter AEM õlivaba ja pestav siis. Kauaoodatud SRE korv kah siis käes.
  11. pidurid kah toimima pandud aga tee või tina aga seal oli 2 auku!
  12. Polegi veel seda niitäpselt uurinud. Aga siis kui ka kolmas auk siis asi veelparem
  13. peasilindrile, kuna seal puudub 2 auku absiga versioonil. ja miks ei peaks toimima? kokkuvõttes teeb sama välja nagu tavaline ilma absita bemm.
  14. Vot seda ei teagi Oleneb kõik tempost, ja nagu näha siis see on olnud sellinne aeglast laadi. Kapotiall iseenesest veel 3 asja teha jäänud. Murdunud mootoripadja polt välja saada. Siis piduritorud ümber teha + kolmik vahele et abs kaotada ning jäähoki litritest mootoripadjad. Siis saab alles mootori peale. Seega tõesti ei oska õelda ja pole ka enam tähtaega seadnud, sest see juba 3x end ületanud :roll:
  15. Vahepeal siis natuke nokitsetud kah. Esipiduritel kap remont Pooltelgedele uued määrded & kummid Mootor on kah komplektne nüüdseks. Samuti sai kapotialt absi ja muud ebavajalikud kronsad eemaldatud, pahteldatud + värvitud. Turbokoldel sai lastud uus turboflants otsa keevitatud ja ka voolavusse augud freesitud. kapotile sai ostetud uus vigur
  16. kuss kuss Ja pealegi pole mida tallata hetkel.
  17. Viisidki mul garaasist uue tropical radika minema? No on mees krt
  18. Vahepeal siis kapotialuse pesu. Loomulikult tuleb veel vähe värviparandusi teha ja mõningaid asju likvideerida. Õlipump ja karterikaas tagasi Kaaneremont tehtud ja sai kaas külge tegasi. Tehtud muudatused siis: raadiusesse lõigatud klapipesad & silusime ka natuke kanaleid. Kaane flow: http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod1.JPG http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod2.JPG http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd1.JPG http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd2.JPG
  19. Kle ei teagi, ei julge enam midagi lubada :roll: Esialgne plaan oli juba see talv paugutada aga nagu näha siis ei tulnud midagi välja. Seega kindlat tähtaega pole, läheb kaua läheb. Peaasi et korralikult saaks asjad tehtud.
  20. Täna said siis lõpuks kolvid kah plokki Asi seisis pikka aega kolbide/kepsude pesemise taga, mis pole üldse lõbus töö. Uued Kolbenschmidt-i kolvirõngad ja kepsusaaled/poldid kah muidugi. Töökäigust ka mõned pildid:
  21. Täna said raamsaaled külge ja väntvõll omale kohale tagasi.
  22. Nelikvedu jääb alla antud autole siiski, eks näis kuidas kestma jääb. Laiali lendab siis leiab ehk mingisuguse alternatiivi või tõesti tagaveoks.
  23. Sai väheke asju küüritud täna, et saaks kuskiltotsast hakata asja kokku laduma.
  24. Vahepeal siis HKS SSQV replica BOV hangitud ja saabus ka ca 2 kuud oodatud momo 320mm rool. Seega kel mtech1 roolivastu huvi, võib märku anda.
  25. Ära ole nagu eit alati. Kriitikat ei kannata siis mida sa üldse foorumisse autoteemat teed? Arvamusi on erinevad ja ma ei tulnud siia enda autoga midagi võrdlema! Ja ole nii kena ja ära mõtle kah asju välja minu tulevikuplaanidest! Minuarust oled just sina see mees kes kapotile veel suuremaid scoope & spoilereid on hakanud toppima subarule ja bemmile juba plaanisid mingeid roppe lätistyle esitulesid külge installida (Oleks ka kindlasti külge jäänud sinna kui valgust oleks näidanud). Aga eks olegi igaühel oma nägemus ja maitse asjast.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.