Kõik, mis nael postitas
-
BMW 325i 1990 - nael
Hetkel ei ole midagi märkimisväärset, alles 1:32.2. Eelmine sügis sain nii kaugele, et võis katsetama minna rajale. See kevad sai ka korra käidud, aga pärast kolmandat ringi lõpetas käigukast töö. Nüüd eelmisel OT-l (juuli lõpp) sai ca 35 ringi sõidetud, aga mootori "Harmonic damper" otsustas oma töö lõpetada ja vibra tuli sisse. Kui neid nn mehaanilisi purunemisi/probleeme pole, siis tundub, et ringe kannatab sõita saab ehk vee ja õli temperatuurid ilusti lubatud piirides ka pärast 30 minutilist sõitmist rajal. Vaja sõitma õppida (auto töökindlaks saada), pidurid korda teha (hetkel väga umbmääraselt võtavad), pidamist saada (väga tagasi peab hoidma kurvidest väljudes, et ratast ringi ei võtaks), silla võiks seadesse panna (hetkel nii nagu juhtus), kui jõust puudu tuleb, siis dynos ka ära käia ja kõik hobused ülesse otsida.
-
BMW 325i 1990 - nael
-
BMW 325i 1990 - nael
Nägin su eelmist posti ka, mille kiiresti ära kustutasid haha. Igatahes olen veel kahevahel kas teha ÜV ja enne talve veel ringi sõita või mitte. Vaba aega (Septembrist sama rada kool + töö edasi) ja finantsi eriti pole, et autot normaalselt nautida Aga eks veel mõtlen
-
BMW 325i 1990 - nael
Pole turbo osaga tegelenud . Muidu on sõidukorras, kuid ringi ei sõida Tegelen garaa¾i ehitamisega, et olen normaalne koht, kus vaikselt nokitseda. Allpool paar illustreerivat pilti:
-
316 '88 - M-Tech
Aeglaselt sõuad, aga kaugele jõuad Eks paari aastaga saad midagi väga esinduslikku kokku (Y) Ahvatlevad jupid!
-
BMW 325i 1990 - nael
Oi Mihkel Aitäh, see on küll väärt jõulukink Nüüd tean
-
BMW 325i 1990 - nael
Umbes nii +-3 aastat
-
BMW 325i 1990 - nael
Sest pole kiiret kuhugi Vahepeal on sidur ära vahetatud. Sellega seoses korvi jõud mõõdetud, hooratas lihvitud. Balanseeritud. Mõned uued jubinad käiguhoovastikus jne. Karter sai turbo õli äravoolu tarbeks augu/toru.
-
BMW 325i 1990 - nael
Vaikselt... kiiret pole kuhugi
-
325i '90 - Krst
Mainisid siin vahepeal, et 1,3 bar oli fun. Kas kavatsedki 1,3 barist rõhku kasutama hakata? Vahepeal nagu mainisid, et 1 bar max tuleb mis tuleb. Mille järgi eeldad, eeldasid, et mootor 1,3 bar-i vastu paneb? Kui hästi turbo spoolis? Suhteliselt suur turbo ikkagi. (Logi väljavõtet äkki?)
- 325i '90 - Krst
-
BMW 325i 1990 - nael
Paar jubinat jälle juures Tial 44mm Wastegate ja Holset HX-35 Nüüdseks turbo tarbeks olemas: Bosch 42lb 440cc "Green top" pihustid Bosch 044 Kütusepump Greddy BOV Mustast metallist toru ja põlvi kollektori tarbeks Sach ***618 korv KEP Siduriketas Tial 44mm Wastegate Holset HX-35 Catch tank veel vaja ja siis enamvähem kõik olemas. Muidugi veel hunnik torusid, üleminekuid + muid ootamatuid asju Ja siis veel hunnik aega garaazis ehitamisele ja juppide külge panemisele.
-
BMW 325i 1990 - nael
Leia piltidelt intercooler. Vildakat stanget ja mitte keskel numbrit ei maksa pahaks panna 3% tehtud turbo projekti jaoks
-
BMW 325i 1990 - nael
Lõpuks vahetasin taga piduriklotsid ära. Oktoobris ostetud kettad kahjuks osutusid 325ix omadeks ning seetõttu ei sobinud Eks näeb kas autoosad.ee on nõus toote ümber vahetama kuigi nii ammu ostetud. Vahepeal Mihkli abil hangitud turboprojekti jaoks intercooler ette ja kapotikinnitused. Paar silikoon jullat kah. Sammuti ära tellitud elektrivent ja bosch 044 pump. Nüüd vaja otsustada millal sidurile upgrade teha. Ehk kas kohe või hiljem Sidurijaoks mõtted olid sach *618 korv + korralik ketas.
-
BMW 325i 1990 - nael
Reguleerisin klappide vahed nüüd ära. Kas on mingi põhjus miks sakslane võis jätta suuremad vahed sisse? Raske uskuda, et automehaaniku teenuseid pakkuva firma omanikuna ta lihtsalt selle tegemata jättis. Aga kes teab. Hea õpetus: http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E30-Valve_Adjust/E30-Valve_Adjust.htm Loll oled kui autot nügima hakkad, et nukkasid keerata!
-
316 '88 - M-Tech
Väga hea bling bling saksa clean look sleeper
-
BMW 325i 1990 - nael
Tarmo ehk collaraceri käest sai tellitud fiibrist kapott. Taha poole jäävad originaal kinnitused, aga ette paneb siis mingid kiirukad. Daqqeri teemast innustust saades sai ära tellitud ka alumiineumist mootori ja käigukasti padjad. Saugal 4-->3 vahetades ei õnnestunud seda kiiresti teha ehk käigukast paindes. Eks vaatab kas hakkab kere hullult värisema. Täna sain kätte tutikad Bosch 42lb - 440cc "green top" pihustid: Pihustidest peaks piisama umbes 400hp tarbeks. Peaaegu õnnestus endale hankida ka Holset HX35W, kuid tartlasest müüja otsustas selle ennem kohalikule inimesele ära müüa. Kuigi meil oli kokkulepitud, et teisipäeval ta sõber toob mulle Tallinna selle. Aga noh juhtub. Aju on Mihkli käes. Esineb erinevaid probleeme Mõneti ka minu süül lisaks anomaaliatele. Jootekvalideet pidi kehvake olema!
-
BMW 325i 1990 - nael
Jah lugesin seda teemat. Suure hooga tellisin lucase omad ära, kuid saatsin neile kirja, et kui õnnestub vahetan bosch-i omade vastu välja. Vaatasin netist erinevaid videosid kus oli näidatud Spary patternid. Siis oli selgelt näha, et bosch-i omad atomiseerivad kõige paremini. Samas youtubes video ka bosch 440cc kohta, siis nendel küll eriti hea see atomiseerimine pole Aga noh see ka vist juba pilli lõhki ajamine. Lucase hind koos transpordiga: ca 250$ boschil 350$. Bosch nimi lihtsalt lisaks kindlustunnet veelgi:D Kuigi lucast kasutatakse ka tehasest tulnud autodes. Võibolla tõesti mõtlen üle. Kõige lihtsam osta vana audi turbo ja läheb nurgast otsiks torud keevitaks kuidagi kokku ja väga hea. Mingi FPR kah vahele, rõhk 7 bari peale originaal pumbaga ja ikka veel väga hea. Fiidrist kapoti kohta, siis kasutaks neid etteotsa: Siis ei paista mingi bling bling värke kapoti peal. Taha otsa prooviks ilmset mingi aasa aretada, et lukustuks sinna. Eks vaatab.
-
BMW 325i 1990 - nael
Mis hinnad eestis fiibrist kapotile on? Mõnel siin tuning.ee-s käpp või sugupuu kah vist sees, et palju hind sellele on? Läks lahti tegemis tross katki, nüüd olekski õige aeg vähe kergema peale üle minna Seda turbo asja veel mõtleb. M20 ei talu vasturõhku seega suurem turbo nagu selle vastu parem. Ehk patrik oma komplektiga võttis maksimumi, mis võtta annab. Päris hea tulemus samas peab mõtlema (315hp@0,8bar) Ebayst sai pihustid ka ära tellitud 42lb ehk 440cc. Selline asi kah ära tellitud:
-
BMW 325i 1990 - nael
Tahaks tsipa suuremat kui GT2860RS. Auto nigunii juba pühapäeva auto, et linnassõitu suht vähe Seega gt3071r tundub minu uurimuste järgi hästi sobivat. Reaalselt pole ühtegi m20b25 leidnud netist, kes seda kasutanud oleks. Enamus ameerikas ikka holset ja holset.
-
BMW 325i 1990 - nael
Mis arvamused on GT3071R turbo kohta. Kui m20b25 mootorile. Kas siis A/R 0,82 või 0,63. http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT30/GT3071R.htm
-
320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa
OI blaa. Mul driftis isegi rinka slikiga. Kui rõhku vähemaks lasin rehvis ei läinud enam nii kergelt külge. Seega tahan ma öelda, et 3-ndaga ringi ja muud nihukesed ühikud ei ütle midagi kui võimas tegelt auto on või mis korras. Näiteks plastikust rehv alla ja 3,5 bar sisse ja laseb sul 1.6 kah neljandaga ringi. Dyno või 1/4 aeg on mingid konkreetsed numbrid millega võrrelda
- BMW 325i 1990 - nael
-
320i(325i) E30 touring - madis i
Arvamusi on mitmeid kuidas mootorit sisse sõita. Mõni arvab, et peaks hästi rahulikult võtma. Mõni jälle, et peaks just kiirendama ja pidurdama mootoriga. Seda muidugi alla 4000 pöörde alguses. Kiirendamine ja pidurdamine mootoriga aitab kolvirõngastel õigesse kohta minna. Kui nad algues natuke valesti on, siis vaikselt sõites nad kuluvadki valesti sisse. Väike link kah: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
-
318i (MxxBxx) Coupe '90 - P2hkel
Kuidas see juhtus?