Hüppa postitusse

Ollu

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Ollu postitas

  1. Meil on spotteril spets otsik millega siukseid spetsiaalseid kruve ja polte saab kerepleki külge keevitada. Pole küll päris sama otsik mis pildil aga idee laias laastus sama, et keermega osa läheb otsiku sisse ja lapik osa vastu kereplekki mis siis omavahel kokku keevitatakse. https://www.stahlwerk-schweissgeraete.de/produkte/Werkzeug/auto-zubehoehr/4448_elektrode_tech.jpg
  2. Kuna kiiret pole ja uut komplekti kohe ostma ei torma, siis ehk on kellelgi üle jäänd või vedelema jäänd fiibrist m3 esistanget, tagastanget, esitiibu, tagatiibu, karbikatteid.
  3. XXR 527. Esimesed 17x8.25 ja tagumised 17x9.75, mõlemad ET25. Igal rattal hetkel ka 7mm flantsi. Japanracing JR11 on ka pmst sama disainiga.
  4. Vasak serv on mitmekordne plekk, ülejäänud ääred serv-servaga. Ülemine ots peaks tegelikult ülekattega olema, aga tegin lõikamisel ja uue tüki valmistamisek väikse valearvestuse ja otsustasin servservaga teha.
  5. Update peale pikka vaikust Peale karbide keevitamist läks auto garaazi oma aega ootama. Oktoobris tekkis vajadus teise auto järgi ja otsustasin ruttu talveks sõitma panna. Reaalsuses juhtus see alles kolm nädalat tagasi tuleb tunnistada, et see on kõige hullem roigas mis mul kunagi olnud on. Põllul seismine oli oma töö teinud. Iga liigutusega millega midagi korda sai lagunes kaks aja ära ning nii kadus motivatsioon ja juhtuski niiet kiirelt talveks korda venis mingi 8 kuu pikkuseks. Otsustasin augusti lõpus puhkuse võtta ning tuli idee, et puhkama tahaks sõita just sellega ning nii tuli ca kuu aega enne puhkust palju pikki ja unetuid öid. Vahetatud sai siis kõik kütuse ja piduri trassid. Esimesed, tagumised pidurikettad ja klotsid, üks tagumine support tuli uue vastu vahetada, ülejäänud said uued kolvid, ja kaitsekummid. Lisaks sai vahetatud kõik šarniirid, puksid, stabika kondid esisillas, ühtlasi olid vanad stabika puksi kronsad juba nii pehmed, et tuli uued tellida. Tagasillas sai vahetatud tagasilla tala, talapuksid, differ, diffripuks, stabika kondid. Hammasrihma komplekt veepumbaga ja paar simmerit, tihendit. Autose said sisse ka mingid 30 eurosed opeli sport istmed. Enne maale puhkama sõitmist pesin puhtaks ka aga värv oli normilt mingit kõntsa täis ja svamm jäi värvi pinna peal kinni. Tegin maal pigileotuse ning käisin kogu auto saviga üle. Uskumatu mis kõnts ikka lakipinnal oli. Nüüd liigub svamm ise Paar kohta tuli kerel remontida ning hea ports elektritöid. Juurisin mingi immo välja, hunnik juhtmeid, pistikuid sai remonditud ja üsna mitu lülitit. Nüüd töötab tahhokas, spidokas, dimmerswitch, peegli lüliti, elakna lülitid. Ühtlasi sai kundepoolse esiukse sisse aknatõstuk ja mootor soetatud ja see kruvikas klaasi ja ukse vahelt eemaldatud Ülevaatus sai tehtud ning nüüdseks olen 2k km läbi uhanud. Tekkis jahutusega probleem. Mnt peal oli okei aga linnas keris temp lakke. Panin ette e36 R6 kliimaversiooni radika ning avastasin, et ventika juhtmed olid valepidi ühendatud ning vent ei puhund mitte radika poole vaid auto nina poole. Loodetavasti sellega on need probleemid korras. Salongivendiga tuleb veel tegeleda. Käigukastis on tühikäigul mingi ragin sees ning kas tagasild või käigukast undab endiselt metsikult, kuigi differ sai vahetatud, alla läks Ix viscolukuga 188. Pigem kostub undamine tagant, kahtlustan diffrit. Kuidagi sai selle auto hüüdnimeks rullkebab, mille Jarmo Nuutre aka Oned Eyed Morse tagatiibadele maalis. Juhi jalgealused plekkitööd Tagumise parema nurga plekitööd, lisaks tegin muid väiksemaid parandusi erikohtades, millest pilte pole Vana radikas ja uus paigas ning vana tagumine sillatala, vana differ ja uus differ Opeli istmed Auto hetkel
  6. Kvaliteet võib ka järsku langeda, samadel inimestel kel Motuliga mure lahenend, enne Castroliga probleemi polnud. Aga see üks mõte kõigest. Eks saad juurelda kui plaanis nkn kaas lahti korra võtta. Mul Volvol olid sääretihendid juba normaalsed plastikud
  7. Mis õli kasutad? Sellistel vanadel mootoritel võib õlitüüp ja ka mark mõjuda sellele, et palju kulub, nii veider kui see ka pole. Tean paari juhust kus selliste anomaaliate vastu aitas lihtsalt castroli pealt motuli peale üleminek.
  8. See 99kw on suht siuke nali. 0,2 bari eõhku vist aind, aga see tehnika osas pmst sama mis 121kw, niiet sinna otsa panna 121kw aju ja rõhku juurde keerata ja kanntab ilusti. Hiljuti sõber müüs oma tehasest 99kwsena väljunud punase kuudi maha. Veidi modides tõmbas dünos ca 180kw mootorist. Aga noh kuu nagu originaalsus tähtis, sis otsiks kohe oige mootoriga auto. Ise ei ole väga originaali inimene, oleks siis väärt originaalina hoidmist, aga näiteks 240 mudelit toodeti 19a ja peaaegu 3milj eksemplari, et mu tehase karpakas pole niikuinii originaalina väärt.
  9. Kusjuures neid aegajalt kohtab müügis ja isegi võrdlemisi hea tehnikaga. Hiljuti oli just üks kuut turbokas 1.4kga müügia mis tundus võrdlemisi libe. Ja pigem pole as selles et neid ei oleks, vaid lihtsalt inimesed on avastanud selle , et tagavedu, bolton turbomootori võimalus, väga mugavad on nad samuti. Et kui huvi on ja silmad lahti hoida võib üsna hea isendi otsa sattuda.
  10. Ninaraam sai külge keevitatud ja nina külge tagasi laotud. Stangenahk laines ja paarist kohast katki ning tala oli samuti pooleks, seega see ei istu päris õigesti ees. Samuti tundub, et põll veidi kõver kuskilt, sest prillide ja kapoti vahele jäi vahe. Aga eks seda vaatab hiljem. Karbid tegin ka korda. Kuna mõlemal pool olid vahelehe alumised servad läbi, sis sai täies pikkuses 3mm plekist uued servad ja epo krunt ka karpi sisse. ' Teiselpool suht sama lugu. Remontisin tagaluuki ka veits. Lõpptulemusest unustasin pilti teha, kuid see tõmbas lainesse ja kõveraks. Aga kuna kate niikuinii peal, sis ei põdend selle pärast. Vähemalt pole auku enam. Uus kütusepump ja lõpupütt sai ka vahepeal külge. Kuna vaja ressurssi ja energiat Volvosse suunata hetkel, et juuniks sõitma saada, sis läks rulla hetkel kuiva kohta teiste omasuguste juurde seisma. Avastasin, et karbikatetel on tiivapeale käivad plastikud puudu. Vist on äkki is katted need. Üks udune pilt https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/494/0111497467557ac.jpg Kui kellelgi juhuslikult vedelevad tiivale käivad osad, sis võib pakkuda.
  11. Mul Volvol 205/40/17 10.5 laia peal. Stretchib rohkem kui sul ja suviti on ca 1k km roadtrip soome tehtud ja polnud hullu midagi.
  12. Aijah see vähe karm ja. Aga ma ise ei kahetse, pole küll Artjomi muusika kuulaja aga video oli päris äge. Muusosas, üritab mingipäev nina ära lõpetada ja sis karbid ette võtta. Kui kellelgi vedeleb õliradikat, siis võib pakkuda, voib ka e34,28 vms oma olla, eriti hea kui koos torudega. Praegune puru ja toruotsad ka on nagu on. Saaks uuesti ise sõitvaks, praegu jälle lükkamise rõõm.
  13. Sellega oli kusjuures see, et mul sõber küsis, et kule Volvo musavideosse? Aga temalt uuris ka mingi ta tuttav omakorda ja mu houmi pill polnud sõiduvalmis sel hetkel ja pakkus mu Volvot aga sis ei teadnud sellest et mis videosse vms läheb midagi veel, hiljem oli lamp juba hakata keelduma ka
  14. See ninaraam oli päris pude juba ja korralikult väändunud. Siuke tunne nagu keegi oleks kapotti jõuga ettepoole väänand ja see ninaraami ka ette propellerisse tõmband Velgede osas olen nõus, näevad täitsa khuulid välja. Mul oli midagi kiirelt alla vaja ja otsisin esialgu 50 euroga midagi 15", sest korralikud rehvid olid olemas, aga midagi ei leidnud ja olin paar päeva nende ozide kuulutusy juba kiibitsend ja mõtlesin, et rehv ka peal ja läheb käiku. 55 euri eest velge küll. Kuigi nad kõik korralikult kõverad. Pikemas perspektiivis tahaks muidugi suuremat velge niikuinii ja paremini istuma panna, umbes nagu mu Volvo.
  15. Ninaraam vahel, hetkel veel keevitamata, kuid ladusin mudru külge ja ajasime houmiga vahed enamvähem paika. B-osa ninaraam, B-osa tiivad, rohkem paremaks praegu ei suutnud, aga no seis tunduvalt parem kuu enne oli.
  16. 2013 üsna ruttu peale ostu sai see touring ka maha müüdud. Nüüd neli aastat hiljem jõudis minuni tagasi. Seis suht halb. Uue omaniku käes jäi üsna ruttu põllule seisma ja eks see on oma töö teinud. Tagasi ostsin samalt inimeselt kellele müüsin ja kuna hind oli tegelikkuses niivõrd lamp sis ei saanud juhust kasutamata jätta. Praeguseks tehtud niipalju, et käigukast koos uue siduriga on autol uuesti küljes. Kuna keegi kunagi lasnud mingisuguse immo peale panna, sis see sai eemaldatud ja sai ka mootori käima. Nina on hetkel laiali, uus ninaraam värvitud ja vana kyljest lõigatud, ehk saab nina sirgelt istuma. 14 OZ Route turbine veljed sai ka alla ostetud, kuna seal olid all mingid opeli offsetiga veljed mis olid koik erinevad ning rehv käis püstakusse. Lisaks mõlemad karbid vaja vahetada. Pidurid üle käia. Tagasilla tala tuleks uus leida, sillakaikad ja puksid ilmselt kõik vahetusae, aga tasapisi nokkides saab asja.
  17. No Volvol on plaanis talvel ühtteist teha. Kui suvel jälle volvoga sõita saab, tahaks rulla ka viisakaks teha ja tehniliselt kõik korda saada. Kui kellelgi huvi Volvo või selle arengu kohta, siis lugemist leiab siit: http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=19720&start=0
  18. Need ei tulnud kaasa. ja 4x100 ikka. Tavaline kärg all praegu.
  19. Mis need reaalsed mootori numbrid sis on? huvitav muidugi ajalugu teada saada:) no salvo sõidab ka enamvähem. Odavat autot otsisingi talveks seepärast, et Volvole on talveks mõned asjad planeeritud mis omajagu raha ära võtavad. Coilid, turbomootor jne, ehk siis hakkab too ka liikuma.
  20. No seepärast oligi seal umbes ees:d
  21. Tere kõigile rulla omadele ka minu poolt! Kuna hooaeg hakkab lõppema ja päev mil mu suveauto garaazi läheb, läheneb iga päevaga... ...siis hakkasin mõniaeg tagasi midagi odavat talveks otsima. Mõne sõbra ja tuttava kaudsel mõjutusel hakkas mulle e30 meeldima. Hakkasin neid odavalt otsima, ning ootasin palgapäeva, et mõnele järgi minna, siis aga tuli üks väga hea pakkumine. Sain väga hea hinnaga e34 touringu. Oli küll korraliku lisa varustusega, kusjuures kõik lisad töötasid ja ka kere oli viisakas, siis ei sobinud mulle, see et ta ise käike vahetas. Sai sõbralt uuritud, et mis tal pakkuda mulle oleks, kuna tal on päris mitu rullikat, ning selgus, et ta lükkas just ühe e30 touringu müüki. Pakkusin talle vahetust e34 vastu, algul võttis ta seda naljaga, aga mingiaeg hakkas mõtlema, ning kui oli autot näinud ja sõitnud oli ta diiliga nõus. Niisiis tegime 1:1 vahetuse ning minust saigi üks õnnelik rulla omanik. Ise pole pilti veel teinud, ehk siis panen müügi kuulutusest mõne pildi. All on siis mingid originaal kärjed. Aastaks on 1990 ja passis on 320i. Väidetavalt on 2.7l mootor, millel 2.5l kaas ning teised pihustid. Nukka on varasemaks näpitud ja kw peaks olema umbes 140. Edasi läheb igatahes päris hästi. Kere on ka üpris viisakas. Vigadest, mis tahaksid tegemist. * Kõrvalistuja el aknal mingi jama, ei püsi üleval ja ei lähe ise üles ega alla vist. * Kindalaekas puudu * Nina on kõver, kunagi paugu saanud vist ja stanged, tiivad ja kapott ei istu eriti hästi ees. Stangetala tahaks ka vahetust. * Sumps lärmab, lõpupütt pikuti katki vist, tahaks keevitamist või välja vahetamist. * Juhiukse lukk ei keera. * Käsipidur ei toimi Rohkem hetkel midagi ei meenu. Vaikselt tuleb nokitseda ja saab talvele vastu minna. Ollu
  22. Ollu vastas Vazza teema asukohas Autod
    See nüüd minu jagu:)

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.