eix22
-
Postitusi
6 164 -
Registreerus
-
Võidetud päevi
237
Foorumi lahendused
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas Mida teha juhiistmega? märgiti vastuseks
Kõige lihtsam ja odavam lahendus on leida kõrvalistujaiste. Sellest olen siin palju rääkinud ja ka sulle eraldi, kui mälu ei peta.
Istub üks ühele, siinide vahetusega saab igaüks hakkama. Nüüd tekib küsimus, kust seda saada? Tõsi, e30 juppide saadavus pole enam kiita, kuigi helehall r6 mustriga kraam pole otseselt haruldane. Tuleb koguaeg valvel olla, ka siis kui veel häda käes pole. Kindlasti on ebay abiks. Mul ka ilmselt leidub midagi, samuti on sellise mustriga spordikad mul pms olemas/üle (probleemiks ka tagumikualused)(nendest oleme ka rääkinud, ja odavamaks see lõbu ei lähe)
Õmmeldes uue riidega, jääb see võõrkehana ülejääk sisuga võrreldes. Doonorina tagaistet kasutada ei saa üldjuhul, sisse pressitud triibud segavad ära selle ürituse. On ka variante, kus need triibud välja istutud, siis isegi kannatab kasutada, aga riidel mingid jäljed ikka sees. Hetkel ebayst tellitud tagaistmeriie olemas, vbl omanik nõus sulle ka loovutama, kui tahad nii jännata. Samuti sai välismaalt otsitud seda riiet ja saadeti tasuta proovilapp. Polnud päris see jällegi. Võin uurida, kui tahad ikka uut. E34 seest peaks leidma sama mustriga kraami. Nii et variante on, aga samasugune kõrvalistujaiste oleks parim lahendus.
Just eelpool mainitud porooni teema tõttu ka.
Istmete kestvus sõltub täiesti kasutamisharjumustest ja riietest. Lühikesed otsad(sisse välja koguaeg), taguotsa keerutamine istmepeal (istud sisse ja keerad ennast rooli), põlvedega istmepeal, lapsed ja loomad jalgupidi, kahekesi ühe istmepeal (mõneljuhul võib ka seda ette tulla :)), niiskus - kõik see eelpool mainitu hävitab kiiresti. Teksad, teksatrukid ja needid teevad väga lühikese ajaga 1:0.
Tean inimesi, kes sadu tuhandeid sõitnud e30-tega ja ei ole istmetega probleeme
Nb! Pildil olev kõrvalistujaiste vajab ka juba tegemist, enne kui hilja.
Edu valikutes ja otsingus!
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas E30 ja lapseiste märgiti vastuseks
Milles üldse küsimus?
Täiesti tavaline isofix kinnitusega turvatool tõsta uuest kärakast e30-nesse, vööga kinni ja tuld. Ja tõesti ära unusta tekki panna istme vahele. See kehtib muude autode puhul ka, eriti nahksisu hävitab ära. Näinud sellist nalja küll. Esiiste ka ette, muidu määrib jalgadega tagant ära ja läbi lugu.
Lapse turvalisus ikka ennekõike, vaja siis pead 1000 ka välja käima, ei saa siinkohal koi olla
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas Midagi viliseb M20B20 ventilaatori tiiviku juures märgiti vastuseks
Videost ei oska midagi kuulda, aga ehk uued rihmad häälitsevad.
Või vale pingsus hammasrihmal, kuigi see pigem ulub.
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas Rooli ja piduripedaali värin märgiti vastuseks
Veljed kõverad, kettad kõverad, rooste rummu ketta vahel. Variante palju. Velgedel ikka õiges mõõdus tsentrirõngad on või istub ainult poltide peal?
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas Klaasipesusüsteem märgiti vastuseks
Kohe, kui nii teeb, on uue lugu.
Kolmikust ei piisa, klapiga kolmik ikka.
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas E30 kupee vesi pagassis ja juhi jalgeall märgiti vastuseks
uksekiled on põhiprobleemiks ,kui vesi salongis. Igas teemas seda nämmutanud, aga millegipärast väga ei usuta.
https://foorum.e30.ee/teema/12473-ukseklaasi-tihendid-ei-pea/
https://foorum.e30.ee/teema/11379-vesi-salongis/
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas M40B18 miinus kraadidega säde kadunud märgiti vastuseks
vändaandur või releed kapotiall.
bensupump lööb, kui starterit annad?
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas 325e tühikäigust ja kütusekulust märgiti vastuseks
See on ikka liig. 7 kanti maanteekulu on enamus e30-tel olenemata mootorist ette nähtud. Linnakulu erineb mootorite osas tunduvalt.
325e originaalseades peaks üks ökomaid olema, selle jaoks ta loodudki.
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas K: paagisoleva kütuse kogus märgiti vastuseks
las olla tehasest, eestis pole näppimata autosi, koodipulga kontrolli saad alumiste nuppudega lihtsasti ära teha.
Ega palju variante pole, andurid,kellaplokk, kütteseier või juhtmestiku kala. obc võtab infi läbi kellaploki,kui seal juba jama näitaja, siis obc ei saa ka õigeid tulemusi anda.
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas K: mingi asi puudub pardatsjokil... märgiti vastuseks
Pane aju alune plastikkate õigesti paika ja on asi korras. See läheb ikka esiosaga armatuuri taha, mitte suva kruvidega eest läbi armatuuri.
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas Lsd differ. märgiti vastuseks
kui s tähte näha pole (mida tavaliselt pole näha) , siis tõstad tungiga ühe poole üles, vaba käik sisse ja keerutad ratast, kui raskelt libiseb läbi, siis on lsd.
Võimalus ka õlikork maha keerata ja vaadata mis element seal ikkagi on.
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas K: M20b20 = m50b25 märgiti vastuseks
Greger, ära aja asja keeruliseks, mootori juhtmestiku pistik ühendub lahti kohe kaitsmekarbi kõrvalt, tuled ja viled ei puutu asjasse. läbi aastate on mõned PIN`id eri kohtadel ja võimalik, et vaja mõni ots ringi tõsta (ka ümmargused pistikud omavahel võttes) (85a ja alla selle on kandiline ühenduspistik)
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas Tagastange tala märgiti vastuseks
on ikka eemaldatava, tala ise on klaaskiust. Stange saad kätte kahe torxi või kuuskandi lahtikeeramisel alt. Tavaöliselt on need kinni mädanenud ja saabki ainult koos stange amortide lahtikeeramisega stange küljest, ehk siis 2 polti summuti kohal, teise poole oma siis ka üks põhja all ja teine pagassis. Tala saab stange küljest lahti nii et kõigepealt lisitud lahti, siis plastiktüüblid ja kukubki ära
-
Kasutaja eix22 postitus asukohas K: Kus saada autole kleepsu? märgiti vastuseks
See on eesti keeles driftime, mitte inglise keeles drift time
Abi saad kindlasti siit http://www.driftime.ee/