-
Postitusi
1 047 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
27
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis Chulo postitas
-
Ma olen siiani oma e46 universaaliga hakkama saanud. Just eriti lühike vend ka ei ole (hommikul 1.9m õhtul 1.89 ) Taga on ilusti ruumi turvatooli jaoks ja siis kui veel beebi oli, mahtus käru ka ilma igasuguse probleemita taha ära. Aga ega ruumiga priisata ei ole. Enne kui teise peale mõtlema hakkan pean kõigepealt suurema elamise vaatama, auto on sekundaarne.
-
Osta Superb! Selle raha eest sa midagi ruumikamat ei saa. Kui pere plaanis, siis hakkad seda suurt pagasiruumi väga hindama.
-
Loodame, et järgmiseks kogunemiseks rulli liikuma saan
-
Oeh... Ma ei viitsi enam
-
Eksid, just see mis pinge on vedrul algasendis määrabki sellise vedrulahenduse puhul kõrguse. Mida rohkem sa eelpinget peale kerid, seda vähem auto vajub ja seda kõrgem ta jääb. Need odavate coilide vedrud on üldiselt sama jäigad nagu originaalid. ja see tähendab seda, et maksimaalset madaldust tekib oht, et need on võimalik põhja sõita. Sa võid seda ise arvutada. On siilile selge, et selle lahenduse puhul on madalaks keeratud auto puhul amordi käik lühem nende sendimeetrite jagu mida sa autot madaldad ja sellest tuleneb ka väiksem võimalik absoluutne jäikus, sest ka vedru surutakse selle võrra vähem kokku. Toon näite Megan/BCRacing/CXRacing coiloverite näol kuna tean nende amortide käigu pikkust. Vedru jäikuseks valime 80n/mm. Käik on ees 120mm. Vedru eelpinget keeratakse peale ca 320Nm, see tähendab, et auto mille esiots kaalub 600kg vajub (6000/2-320n)/80=33,5mm. Põhja surudes avaldab üks selline vedru vastusurvet 320+120*80 9920n ehk umbkaudu 1000kg, kui me peaksime nüüd käiku lühemaks kerima (nagu jomil ja muudel sellistel) 50mm, siis on maksimaalne tekkida võiv jõud 320+70*80=5920n ehk umbes 600kg. Sa pead arvestama ka põhjalöögileevendi olemasolu. Kokkuvõtvalt - sellise vedrulahenduse puhul ei lasta sul kasutada madaldusel täit vedru potensiaali. Selles suhtes on sul õigus, et vedru jäikus ei muutu.
-
No pidurid tuleb kindlasti ümber teha ja tagasild samamoodi.
-
Eelpinge on pinge mis rakendub vedrule sellises asendis kui amort on täiesti lõpuni välja jooksnud, ehk siis vabas asendis. Vedru pinge on (stock) rulli puhul ca 6kg mm kohta. Mida rohkem sa vedru kokku surud seda rohkem vastusurvet. Kuna autot madalamaks keerates keerad sa sellise amordilahenduse puhul sisuliselt amordi käiku lühemaks, siis järelikult on ka absoluutväärtus, mis selle vedruga on võimalik saavutada maksimaalsel kokkusurumisel selle võrra väiksem.
-
Nendest puksidest pilte/jooniseid ei ole?
-
Küsi aftermarket.ee-st. http://www.bc-racing.co.uk/applications/bmw-coilovers/bmw-3-series-e30-51-1-strut-inc-m3-82-94/br-series-coilover-type-ra-11749.html
-
Keegi meil siin foormulastest e36 difri kaanega on difrit alla aretanud?
-
Kallima coilidel saab ka tagumise amordi pikkust reguleerida, mida jomidel teha ei saa.
-
http://www.ladu24.ee/et/info/LADU24-Blogi/JOM-Tuuningosad Hind peaks vist ca 300 kanti olema
-
Medved jesh... Näe mõni inime veel siin vist väielapse õnnelik vanem. Mul need osad vist kõik peas. Loodame et lapsele keel ka külge jääb. Ta omandab uut infot nagu kuiv käsn vett.
-
Näritud õuna jätsin lapsele, las vahib oma teletupse ja mashat youtuubist, ega ta muuks ei kõlba, sest midagi tõsisemat sellega (padiga) nii kui nii teha ei saa.
-
Mina olen jälle sama masti mees nagu oo7. Veedan tööl nii kui nii iga päev 9h + kodus veel lugematu arv tunde arvuti vahetus läheduses. Telefoni pisikese ekraaniga opereerimine internetis on nii ebamugav, et väldin seda igal võimalikul juhul. Teised põrgumasinad mida ma elusees endale enam ei osta on igasugused padid ja tabid. Suurtes meeltesegaduses sai kunagi üks pad soetatud koos naise telefoniga ja ma kahetsen seda väljaminekut siiani. Ma ei teagi kust otsast alustada - kirjutada on sellega puhas agoonia, surfata mööda netilehekülgi on veel hullem, kuna see paneb iga natukese aja tagant pange kui mingit vähe kirevamat lehekülge lehitseda ja kuna tegu on hammustatud õuna tootega, siis igasuguste videote ja asjade vaatamiseks pole ma siiani ühtki asjalikku pluginat leidnud .
-
Naine ähvardas ka, et ostab mulle nutika, aga ma keelasin selle kategooriliselt ära. Mul ei ole seda lihtsalt vaja. Piisab sellest, et telefonil on taskulamp küljes, saab sms-e saata, helistada ja pilte teha.
-
A mul on näiteks üldse samsung GT-B2710. Õli, vee, jahutusvedeliku, kütuse, uriini ja idioodi kindel (muudes keskkondades pole proovinud). Kriimudest on pohhui, naela saab sellega seina lüüa, kui hädasti vaja ja vastupidiselt nutitelefoni meestele pole avajat/tulemasinat tarvis kaasas kanda. Talvel saab kindaid käest võtmata numbreid valida ja igakord pole tarvis kiruda, et mingi uus tarkvara uuendus on jälle nõme.
-
Ühenda diagnostika pistikus klemm nr 7 massi.
-
Minu arvamus (võib-olla keegi arvab teisiti) on selline, et need pole mitte coiloverid, aga reguleeritav vedrustus. Kõigil odavama otsa "coilidel" käib kõrguse reguleerimine vedru eelpingega - see tähendab, kui auto madalaks keerad, siis on nad pehmed ja kõrgemaks keerates kõvemad. Vastupidavuse kohta olen erinevat kuulnud, mõni väidab, et kestab aastaid, teine et mõne suve kuuga on otsas. Tõde on ilmselt kuskil kahe vahel. Korralikud coiloverid maksavad ca1000 ja enam euri. Megan Racing, BC Racing ja veel mõned pakuvad coilovereid, millel on reguleeritav nii vedru eelpinge, püstaku pikkus ja amordi jäikus/rebound. Lisaks eelmainitule saad eesmised camber plateid ka kaasa. Megan Racing coile on USA-st võimalik ka ca 650 euri eest saada, aga vähemal 120 euri tuleb lisaks posti eest tasuda ja kunagi ei tea, millal meie toll veel lisa küsib. Mina arvan, et osta pigem madaldusvedrud ja jäta cräpi peale raha rasikamata või (osta esialgu foorumist odavad madaldusvedrud) kogu raha ja osta korralikud coiloverid.
-
O: kettaga variandi tagumise juhipoolse õõtsa
Chulo vastas kasutaja Priit Lihu teemale asukohas Varuosad
Väikse või suure laagriga? Väiksega on pakkuda. -
Midagi kodumaist
-
Tiidemanni üks aine on võlas, aga Kochi aines ilusasti 4 kirjas Üldiselt olen ka seda meelt, et strokeri puhul pole kõrgemad pöörded oluline. Nagu oo7 jutust juba välja tuli, tuleb maksimaalne võimsus nii kui nii varem kätte ja sel pole lihtsalt erilist mõtet. Strokeri olemus on ikkagi läbi töömahu suurenemise rohkem õhku ja kütust silindritesse saada. Samahästi võiks ju lihtsalt tavalise 2,5-se pööretepiirajat tõsta ja karjuda "tuuning", kuigi erilist kasu sellest ei ole. Piiraja tõstmine peaks olema tagajärg, mitte eesmärk. St et see on tingitud momendi ja jõukumera muutusest ehk siis selle liikumisest kõrgemate pöörete poole.
-
Asja uba ikkagi selles, et väntvõllide valmistamise protsessid ja tehnoloogiad on erinevad, sellest tulenevalt ka igasuguste koormuste talumised erinevad. Kui tuli jutuks, et ETA mootori väntvõll ei ole sepistatud siis järelikult see polnud nende koormuste juures vajalik mis talle normaalis mõjuvad. Need tõusud ja nurgad millest te siin jahute ei oma hetkel mingit tähtsust kui võrrelda tavalist väntvõlli sepistatud võlliga.
-
Udutulesid tohid kasutada lähitulede asemel või piiratud nähtavuse korral koos lähituledega. Päevast ja öist kasutamist minuteada seadusandlus ei reguleeri. Ehk, et see mis on öösel keelatud on ka päeval keelatud.
-
Me ostsime kuttidega omale nati ja lükkame Raplamaale Palukülla ka väikese põlluraja, siis kui lund piisavalt maha saab. Kõik kes soovivad sõita on teretulnud.