Kõik, mis suvi postitas
-
O: kupee kere luugita katus
Sooviks osta kupee kere luugita katuseplekki. Võiks olla piilarite juurest maha lõigatuna. Pakkumised meilile rainer@suviperformance.com
-
318i M42B18 cabrio '92 - tanel645
See on minu endine mootor, on selle auto pealt pit. http://www.driftime.ee/foorum/viewtopic.php?f=20&t=1925
- M:Rooli vahetükk. 20.- eur
-
M/V: Originaal M-Technic 2 küljelaiendid + tagatiib
Müüdud
-
M/V: Originaal M-Technic 2 küljelaiendid + tagatiib
Pakkuda on originaal M-Technic 2 küljelaiendid (8 detaili) 2-ukselisele ja originaal M-technic 2 2-osaline tagatiib. Pildid lähipäevil. Küljelaiendid 450.- Tagatiib 150.- Kes raha eest osta ei taha võib pakkuda midagi samaväärset ja kvaliteetset vahetuseks. (typ 188LSD, 328/m3 e36 5k ZF käigukasti,ITB, M42 kangemaid nukkasid,turbo, wastegate, kvaliteetseid velgi. Kerget pagasiluuki, kapotti jne.) Pakkumised PS või rainersuvi@hotmail.com Rainer
-
318is '90 - Penu
318IS peaks olema kõikidel originaalis 51mm püstak. Tava 318 võib olla nii 45mm kui 51mm. 99% kindel.
-
318is '90 - Penu
Aga 318IS'l on ju 51mm püstakud originaalis.
-
O: M-tech 2 küljelaiendid 2-ukselisele.
Tänud. Kui tõesti originaali ei leia siis see tundub olevat viisakas pakkumine.
-
O: M-tech 2 küljelaiendid 2-ukselisele.
Pakun 400.-
-
M: M42 pulsi kambri sisselaske kollektor.
Toru pikkus polegi tegelikult niivõrd oluline. Töötab ta selle põhimõttega, et küttesegu põrkab toru korgi vastast tagasi sisselaske klapi peale ootama kuna klapp uuesti avaneb. Aga ei tea kas Madis 23 oli minu tehtud või mitte.
-
M: M42 pulsi kambri sisselaske kollektor.
Müüa pulsi kambri sisselaske kollektor M42B18 mootorile. See sisselaske kollektor ei vaja muid mootori modifikatsioone. on vahetatav 1-1 originaal kollektoriga. Pole vaja chiptuningut'i ega midagi. Inglisekeelne jutt kuidas asi töötab. After the intake mixture (fuel and air mixture) enters a cylinder, the intake valve slams shut. In the stock manifold, the intake mixture starts to recoil off the back of the intake valve and back-flows up the intake runner to the plenum. But with a pulse chamber manifold, the intake mixture goes straight back into the pulse chamber because that is the path of least resistance. Next the mixture recoils off the back of the capped-off tube (the pulse chamber) and heads for the back of the intake valve ready to enter the engine when the intake valve opens. Since the intake mixture is ready to go into the cylinder, the cylinder filling is increased and the engine makes more power. From past Dyno testing, we can claim a 15% increase in midrange torque with this manifold. [size=8](www.metricmechanic.com)[/size] Hind 299.- (Ostja peab andma vastu enda originaal seisus sisselaske kollektori.)
-
O: M-tech 2 küljelaiendid 2-ukselisele.
Pakkumised teha PM.
-
BMW 320i (M50B25TÜ) '89 - wabbit
Väga lahedad on need valged sussid. Aga paelad võiksid ka valged olla. Loe: Rehvi kirjad. Ühe velje kodara peal võiks olla azevi kiri vms. Oleks kontrast parem.
-
Sport käigukasti kohta? (dogleg)
Suured tänud.
-
Sport käigukasti kohta? (dogleg)
- Sport käigukasti kohta? (dogleg)
Ei ole see jänxi käest ostetud kast. Tegu on iseenesest 5 käigulise dogleg kastiga (auto peal proovitud, käiguvalem nagu ikka, esimene vasakule alla teine üles jne.). Aga numbrid seda väidet väga toetada ei taha. Enne ostu aga tahaks teada millega täpselt tegu on, et valet asja ei ostaks.- Sport käigukasti kohta? (dogleg)
Oskab keegi nende piltide järgi midagi tuvatada? 03011 GF 242 0 291 01 DIN 158 7.3 225- M:suured pihustid
Üks asi on tootlikus ja teine on pihustamine tolmuks. Kui oleks valida 166cc /min hea pihustamis võimega ja 154cc/min väga hästi tolmuks pihustava pihusti vahel. Siis võtaks väiksema tootlikusega. Arvestades seda, et ülejäänud mootor jääb veel mõneks ajaks stockiks ja otseselt kütuselisa ei hakka vajama. Teoreetiliselt vähendavad need pihustid kütusekulu ka. Igapäeva autole võiks olla päris hea investeering. :idea:- 316 '88 - M-Tech
Kas ketitaldu CNC pingis ei ole plaaninud teha lasta? Tuleb kindlasti odavam kui 6000.- 325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Seda klotsi märkasin jah püstiku ja kinnituse vahel, aga mõtlesin seda just, et rool rohkem kätega risti ja kehada paralleeli ajada. Võiks olla kätele vähem kurnav rajal kihutamine. Kas armaturile läheb ka mingi materjal peale, et ei läigiks?- 325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Väga noobel. Aga kas rooli asendiga ei ole plaanis midagi ette võtta? Praegu salong nii lahti, et oleks õige aeg rool kätega rohkem risti viia. Ennast häirib e30 puhul väga, et sõida nagu bussiga.- 325i '90 - Krst
Asjalik ettevõtmine. Aga kas kuskil oli juttu ka jõust, mis mootorist plaanis võtta? (teemas ei näinud, aga huvitaks) Paksu rahakotti vist pole mõtet soovida, paistab et ta on sul niigi suht pungil- BMW 318 1990 - Lauri
Väga palju jõudu hoiab kinni sisselase ja sissemineva õhu temperatuur. Mõistlik oleks panna K&N villast koonusfilter korraliku külma kojaga, torukollektor ja püksid kuumakindla teibiga üle käia (kui kollektor juba maas siis võiks plokikaanel väljalaske ära puhastada ning poleerida nii palju kui võimalik), Sisselaske pleenumi ja segusiibrivahelt vahelt soojendusplaat voolikutega eemaldada. Sellega saaks sisseimetava õhu jahedamaks. Järgmiseks vaja jahedam õhk sujuvamalt põlemiskambrisse saada. Selleks soovitaksin ära vahetada õhulugeja ümara vastu (leidub näiteks m50 mootoritel) järgmiseks originaal õhulõdvik silikonlõdviku (sileda seinaga lõdviku) vastu , seejärel kogu sisselase sujuvamaks ja sisselaske kollektorile "pulse chamber". Kirss tordile võiks olla chip. (Rohkem infot PS kui on huvi) Jõunumbrid jäävad teoorias 120-130kW ümber. See auto teeb teeb kadedaks küll. Sai isegi seda autoaias korduvalt piilumas käidud ja vaikselt oli isegi autoostu fond loodud, kuid üks hetk nägin kuidas ta proovisõdul oli ja läinud ta oligi. Edu aparaadiga.- K: Tuuningu legaalsus eestis!!
Endine töökaaslane rääkis, et tema tuttav oli puuriasja seadusesilmadega niimodi ära lahendanud, et väitis, et see puur on tal "hästikinnitatud pagas". Iseenesest ei ole ju seadust, et sõiduauto salongis ei tohi torumaterjali vedada ja kui ta veel ilusti kinnitatud on, siis miks mitte. Mis pole keelatud on lubatud. Seda "pagasi puuri" saaks sellisel juhul kasutada ainult tänavaautol. Võistlusautol kus on nõutav kindel homologeering muudab "pagasi puuri" "õigeks puuriks". (ei tea muidugi kui palju tõetera mu töökaaslase jutus oli, kas tõesti ka sellise jutuga asi läbi läks või oli see kellegi kolmanda mõttelend? Aga sellist juttu olen mina kuulnud ja minujaoks kõlas suhteliselt loogilisena. Paneb mõtlema)- 318iS '90 - AndresS
Kui häälepärast muret ei tunne siis soovitan keskele tühja toru panna. Viimane pütt pakub vastusurvet piisavalt, kui isegi mitte liiga palju. - Sport käigukasti kohta? (dogleg)
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus