-
Postitusi
272 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
15
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis SllM postitas
-
Ostan: 1. punasega märgitud kerepleki. Ideaalis diamantschwarz värvi. 2. Kupee juhiukse shadowline liistu.
-
Foorumi tähelepanekud / arvamused
SllM vastas kasutaja Mikko teemale asukohas Foorum ja E30 Kogukond
Mina olen täitsa rahulik, ei kasuta isegi hüüumärki. Selleks, et mode oleks eraldatud, on tema kasutajanime all kiri "Moderaator". Tänud kõrgemale poole, sest täitsa mõnus on foorumit lugeda jälle. -
Foorumi tähelepanekud / arvamused
SllM vastas kasutaja Mikko teemale asukohas Foorum ja E30 Kogukond
Valeinfo või väite saab ka lihtsalt postitades ümber lükata, selleks mingit 3d värvilist kasti ilmselt vaja pole. Pealegi värvimine ei tähenda automaatselt, et sul on õigus. Üsna levinud ja normaalne on lugeda postituse sisu ja selle põhjal teha omad otsused, milline info just antud lugeja jaoks vajalik ja tähtis on. -
Foorumi tähelepanekud / arvamused
SllM vastas kasutaja Mikko teemale asukohas Foorum ja E30 Kogukond
Tere. Kas kuskilt saab kinni ka keerata selle uhke vidina, mis moderaatori postitusi roheliseks teeb ja kastitab? Sisutühjad postitused kargavad esile nagu reklaam. Mis selle mõte on? Täpselt sama asi, nagu suurte tähtedega terve posti kirjutamine või bold'iga. Häirib lugemist nagu iga reklaam. -
Starteri juhtmestik töötab m10 ja m40 sama moodi. Uuri, kuidas skeemi lugeda ja siis uuri skeemi, leiad vea üles. Tagasivoolu pead kindlasti vedama. Pumpa asendada pole vaja. Pumbal ei olegi tagasivoolu otsa, tagasivool ei käi läbi pumba vaid otse pihustite renni otsas oleva regulaatori küljest paaki.
-
Suuremal kiirusel ja kõrgel pöördel kiirendades on koormus kõige suurem ja tahab ka kõige rohkem bensiini peale saada. 1) bensiini filter on sul mingi aeg ikkagi vahetatud ma eeldan? 2) pump nahkas 3) paagi väljavõtt/tagasivool umbes - ega pump ei kiunu kahtlaselt kõvasti? 4) regulaator - tavaliselt jääb kinni pigem, st rennist ei tule tagasi normaalselt, aga teoreetiliselt võib ka lahti jääda kuidagi, aga sellist äkilist jonksutamist regulaatori ilmselt ei põhjusta. Hommikune starteri jama: 1) aku klemmid on ikka korralikul kinni? See võib ka kiirendusel jama põhjustada, kui kehva ühendus on. Süütepool tahab korralikku voolu saada ja kehva sädemega suure koormuse all ei taha hästi süüdata. Video peal see tuterdamine taastuski kahtlaselt kiiresti, nagu oleks katkendlik süüde. 2) Igaks juhuks kontrolliks süütelukku ka seoses starteri jamaga.
-
Pakkuge palun diffrit, oodatud on järgmised ülekanded. Mida väiksem ülekande arv, seda parem. 3.64 3.46 3.25 3.23 3.15 2.93 2.79 Typ. pole tähtis, aga ilma tagakaaneta pakkumisi ei soovi.
-
Up
-
m10b18 75kw pritsung. Oli mõned nädalad tagasi sõitva auto peal. Mootor käis soojalt hästi, külmalt jamas, kuna tühikäigu mootor on katki. Puudu on c101 pistik, muus osas komplektne. Saada ka 5k manuaal kast. Asub Järvamaal, Amblas. Mootor, aju, genekas, kollektorid, jagajaga, pihustid, õhulugejaga - 80 eur.
-
Hei. Huvi väljalaske vastu.
- 10 vastust
-
- radikas
- generaator
-
(ja 1 veel)
Sildiga:
-
Tere. Teema jälle aktuaalne. Palun pakkuge.
-
Ostan E30 pealt M40 mootori karteri põhja koos õlivõtu toruga. Võib leiduda alates 87/88 aasta 316 ja 318 peal.
-
Endiselt otsin, kuna keegi jõudis ette. Kui pakute müüa, siis koos hinnaga palun.
-
-
Tulede regulaator (Ohtlik viga ÜV`l?)
SllM vastas kasutaja Laurit teemale asukohas Küsimused - Vastused
Mis puudutab sumpsi, siis tee korda lihtsalt, selle vastu ÜV punkti vahetamine ei aita. Kui lekib, siis heitgaaside mõõtmine paigast ära ja sellepärast "keeratigi". Sa muidu ise laseksid läbi kõik, kui kõrvaga veel ei kuule, aga näpuga tunned? Võta asja nii, et praegu saad veel ilmselt punktiga kinni keevitada, aga kui kõrvaga juba kuuled, siis on torul jupp välja ja uue panek ja paika ajamine paras töö (=raha). -
Nende tuuning vedrudega on nii, et praegu nad on kõrged, aasta pärast madalad. Ilmselt see vedruteras, mida odav tootja kasutab, pole just kõige kallim. Teine asi - kuna sul originaal vedru oli ka väsinud, siis uus madaldus ei tundugi nii madal. E30 verdu on selline ka, et kui lõikad, siis ei seisa pesas, seega kui raha ei taha palju raisata, siis parem variant on odav coiloveri ring, kus on vähemalt väike seadistamise võimalus.
-
Mul ka 36 juppide peal ja valgma jutt täitsa õige. Esimest ots: Niisama lego'tades ja ilma ümberehituseta ratast paika ei saa. Kas muudad õõtsa või muudad sillatala. Tugilaager on ka custom vaja, muidu jääb camber positiivne, mis on täiesti õudne nii välimuselt kui sõiduomadustelt. Taga: Amort on mul e46 oma, aga 36 oma läks ka minumeelest ilma mureta.
-
Tere. Kas kellade plokki on, tahhoka ja ökoga? Võiks olla R4 mootorile.
-
-
Hei. tsekka ps'i.
-
jah muidugi tahhokaga
-
Palun pakkuge kellade plokki, tahhomeetriga, r4 mootori pealt. Hea oleks Tallinna lähistel või postiga.
-
Käisin seda vaatamas. Kuna ma umbes 3 minutiga jõudsin esimese "ei" juurde, siis põhjalikult ei jõudnud süveneda, aga: - esimene kundepoolne koopa nurk, plekk peale pandud paari punktiga, igasugune mastiks puudub, spray'ga värvitud mustaks. - tagumine kundepoolne koobas, plekk ok, lihtsalt vaja tegemist. - tagumine juhipoolne koobas, sama seis, aga näpp ei mahtunud vahele, et saaks katsuda, kas midagi tehtud. - esimene juhipoolne koopa nurk, metall puudu, aga siinkohal jõudsin selleni, mis edasise vaatuse katkestas, nimelt oli lahmakas auk makrofleksiga täis lastud ja musta spray'ga üle värvitud. Selline materjali valik ja töö lihtsalt tekitab mõttetult palju tööd juurde ja annab ka remondimehe kavatsustest väga hea ülevaate. Oleks lihtsalt auk läbi, siis oleks ok olnud, aga kõndisin minema lihtsalt.
-
kas sul selle cluster plug'i pinout on jagada? Ära põe ma ei plaani midagi analoogset ehitada või müüma hakata, tahan lihtsalt näha, kas otse sellest plug'ist saaks korrigeerida.
-
Kui huvi on, siis võime arutada, kuidas seda teha saab mingi 5 eurise Atmeliga tahhoka signaali ahelas näiteks. Sellist asja pole olemas nii algelise elektroonika juures, et "ei saa" teha. Iseasi, kas see kedagi huvitab.