-
O: ukse liist ja nina plekk
Ostan: 1. punasega märgitud kerepleki. Ideaalis diamantschwarz värvi. 2. Kupee juhiukse shadowline liistu.
-
Foorumi tähelepanekud / arvamused
Mina olen täitsa rahulik, ei kasuta isegi hüüumärki. Selleks, et mode oleks eraldatud, on tema kasutajanime all kiri "Moderaator". Tänud kõrgemale poole, sest täitsa mõnus on foorumit lugeda jälle.
-
Foorumi tähelepanekud / arvamused
Valeinfo või väite saab ka lihtsalt postitades ümber lükata, selleks mingit 3d värvilist kasti ilmselt vaja pole. Pealegi värvimine ei tähenda automaatselt, et sul on õigus. Üsna levinud ja normaalne on lugeda postituse sisu ja selle põhjal teha omad otsused, milline info just antud lugeja jaoks vajalik ja tähtis on.
-
Foorumi tähelepanekud / arvamused
Tere. Kas kuskilt saab kinni ka keerata selle uhke vidina, mis moderaatori postitusi roheliseks teeb ja kastitab? Sisutühjad postitused kargavad esile nagu reklaam. Mis selle mõte on? Täpselt sama asi, nagu suurte tähtedega terve posti kirjutamine või bold'iga. Häirib lugemist nagu iga reklaam.
-
M10 to m40 swap
Starteri juhtmestik töötab m10 ja m40 sama moodi. Uuri, kuidas skeemi lugeda ja siis uuri skeemi, leiad vea üles. Tagasivoolu pead kindlasti vedama. Pumpa asendada pole vaja. Pumbal ei olegi tagasivoolu otsa, tagasivool ei käi läbi pumba vaid otse pihustite renni otsas oleva regulaatori küljest paaki.
-
M20 jätab vahele
Suuremal kiirusel ja kõrgel pöördel kiirendades on koormus kõige suurem ja tahab ka kõige rohkem bensiini peale saada. 1) bensiini filter on sul mingi aeg ikkagi vahetatud ma eeldan? 2) pump nahkas 3) paagi väljavõtt/tagasivool umbes - ega pump ei kiunu kahtlaselt kõvasti? 4) regulaator - tavaliselt jääb kinni pigem, st rennist ei tule tagasi normaalselt, aga teoreetiliselt võib ka lahti jääda kuidagi, aga sellist äkilist jonksutamist regulaatori ilmselt ei põhjusta. Hommikune starteri jama: 1) aku klemmid on ikka korralikul kinni? See võib ka kiirendusel jama põhjustada, kui kehva ühendus on. Süütepool tahab korralikku voolu saada ja kehva sädemega suure koormuse all ei taha hästi süüdata. Video peal see tuterdamine taastuski kahtlaselt kiiresti, nagu oleks katkendlik süüde. 2) Igaks juhuks kontrolliks süütelukku ka seoses starteri jamaga.
-
O: differ ülekandega 3.64 ja alla
Pakkuge palun diffrit, oodatud on järgmised ülekanded. Mida väiksem ülekande arv, seda parem. 3.64 3.46 3.25 3.23 3.15 2.93 2.79 Typ. pole tähtis, aga ilma tagakaaneta pakkumisi ei soovi.
- O: istmesoojenduse lülitid
-
M: m10b18 75kw
m10b18 75kw pritsung. Oli mõned nädalad tagasi sõitva auto peal. Mootor käis soojalt hästi, külmalt jamas, kuna tühikäigu mootor on katki. Puudu on c101 pistik, muus osas komplektne. Saada ka 5k manuaal kast. Asub Järvamaal, Amblas. Mootor, aju, genekas, kollektorid, jagajaga, pihustid, õhulugejaga - 80 eur.
-
M: M40 mootori osi
Hei. Huvi väljalaske vastu.
-
O: M40 karteripõhja
Tere. Teema jälle aktuaalne. Palun pakkuge.
-
O: M40 karteripõhja
Ostan E30 pealt M40 mootori karteri põhja koos õlivõtu toruga. Võib leiduda alates 87/88 aasta 316 ja 318 peal.
-
O: istmesoojenduse lülitid
Endiselt otsin, kuna keegi jõudis ette. Kui pakute müüa, siis koos hinnaga palun.
-
O: istmesoojenduse lülitid
-
Tulede regulaator (Ohtlik viga ÜV`l?)
Mis puudutab sumpsi, siis tee korda lihtsalt, selle vastu ÜV punkti vahetamine ei aita. Kui lekib, siis heitgaaside mõõtmine paigast ära ja sellepärast "keeratigi". Sa muidu ise laseksid läbi kõik, kui kõrvaga veel ei kuule, aga näpuga tunned? Võta asja nii, et praegu saad veel ilmselt punktiga kinni keevitada, aga kui kõrvaga juba kuuled, siis on torul jupp välja ja uue panek ja paika ajamine paras töö (=raha).