Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 29.11.2021 asukohas Postitused

  1. Täna lasin Kaido juures GAZ-51ga.
  2. Tere! Pikalt vaikus olnud aga omajagu toimunud vahepeal. Suurim muutus ilmselt see, et m52 on kapotialt ära rännanud uuele kerele. Sõbraga head diilid, sain tasuta m62tub35 mootori. Kastiks tuleb 2.0d 6ne manu keevitatud kojaga. Et mootorivahetus liiga lihtne poleks, teen v8 ka turbokaks. Ruumiga küll kitsas aga nagu öeldakse, pole võimatuid asju, on saamatud mehed. Hetkel käib usun juppide kogumine ja aasta lõpuks tahaks mootori ja käigukasti paika saada. Peale seda juhtmestiku adapter ja maxxecu pealt tööle. Üritan foorumit rohkem meeles pidada ja jooksvalt taas uuendada teemat. Üks pilt ka hetke olukorrast.
  3. Vaatasin, et polegi siia arengust pilte lisanud. Nagu ikka aastake möödas ja aeg asi lõpule viia. Homme saab uue paagi alla ja siis peaks põhja alt enamvähem kõik olema. Eks pildid räägivad enda eest. Käigu osale midagi vana jäänud ei ole. Tänaseks on mootor ka pealt maas koos kastiga. Mootori jõudsin laiali ka võtta ja ploki ära värvida kuid sinna jäi asi seisma. Uusi kolbe vaja jne ja tegijaga läks asi veidi keeruliseks. Nüüd lihtsuse eesmärgil olen liigutanud ikkagi mõtteid teise mootori peale. M20B25 näiteks? Kui keegi teab kust saab ja kes peale paneks siis info eest tänulik. Istmetele suutsin ebayst uue kanga leida ja need on ka kõik ära õmmeldud. Lagi oli niiskusega alla vajunud ja lagi sai ka uue kattega. Kahjuks õiget materjali ei leidnud ja pidin leppima mingi alcantara sarnase asjaga. Teen homme pildid kui jõuan. Kui paak all siis plaan salong kokku laduda ja siis jäävad juba stanged, esiosa (tiivad lahti veel) ja mootor.
  4. Eilne jutt oli siis lihtsamate killast. Mutrikeeraja, joptvujumatt ning relakas ja võis vähe robustsema jõuga asjadele läheneda. Tänane palju delikaatsem demontaaz. Valge kinnas ja väga rahulikult ning hellal moel tuli asjadele läheneda. Nimelt plaanis oli siis laepolster maha võtta. Esiteks tahaks uut riiet (ei pea originaal olema) või siis hoopis teeks midagi muud. Kuna mul sõbrajne tegeleb sadulsepa tööga, siis temaga ma panen plaanid paika ning vaatame, mis riide sinna lakke liimime. Aga alustame algusest. Esimese hooga sai uksed eest ära tõstetud ning mõningad juhtmed ära märgistatud. No lihtsalt just in case. Mine tea, vana pea ja kõiki asju ei suuda meeles pidada. Tundub, et keegi on selle elektrilise katuseluugi siia retrofittinud. Ühendused on muidugi "bueno". Selle plaanin ikkagi teha ümber nii nagu peab. Õige pistik, õiged juhtmed jne. Mulle ei meeldi kuidagi sellised soss-sepad. Järgmisena hakkasin siis genereerima, kuidas käib maha esimene laepaneel, kus check panel ja sirmid. Sirmide maha kruvimine on lihtne. Mõned kruvid ja käes nad olidki. Aga edasi tuli hakata lähenema loogilisel suunal. Ülevalt katuse poolt tuulesuunaja vardad lahti ning see tõusis siis nii palju ülesse, et neid minikruvisid keerata ja selle paneeli kaks kinnituskruvi ka olid seal all peidus. Muidugi keegi oli juba selle kunagi maha võtnud, sest paneel oli näpus aga kinnitused kukkusid vahelt välja. Peab tagasi liimima mõne hea liimiga. Järgmiseks siis läksid loosi salongivalgustid ning käepidemed. Halb muidugi see, et aeg oli oma töö teinud ning salongivalgusti pesad olid nii pudedad, et ühel läksid nagad katki maha võttes ning teine otustas pooleks minna. 🤦‍♂️ Kuna originaalosad.ee väitis, et neid veel saab uuena, siis lisasin need ostukorvi ja vajutasin telli nuppu. Vahepalaks veel, et sai endale korralik salongitööde jaoks valgusti soetatud. Tootja Philips ning mudel CBH52. Selle raha eest on ikka väga hea abimees sellistes töödes. 👍 Jätkame. Eks selle rullika lae maha võtmine on paras peavalu inimesele, kes pole iial seda tööd teinud. Avastamist ja mõtlemist omajagu, et midagi p*rsse ei keeraks ning ära ei lõhuks. Eelnevalt natukene infot ammutades sain nii palju teada, et laepolster on keeratud klaasiservade taha ja liimitud. Olles eelnevalt mitmeid E39'id lammutanud, siis see tundus minu jaoks uus asi. Aga eks tehnoloogia oli ka ju mõned aastakümned varasem. C piilarite küljest tuli ilusti lahti, b piilarite kätte saamiseks tuli turvavööd lahti korraks lasta ja neid piilari katteid tuli käsitleda nagu moonaliisa maali. Väga õrnad ja rabedad katted. Õnneks sain need kätte tervelt. Ma küll peas mõtlesin ette, et mitu kilo kergemaks mu tengelpung muutub, kui peaks ära lõhkuma need. Edit: Uudishimu sai võitu. Ca 100.- tk oleks olnud. 😬 Taga otsas ja keskel on siis sellised vibu moodi vardad, mis hoiavad riiet ilusti. Need sain läbi suure nikerdamise tervel kätte. Küll ma pusisin, et pihta saada, kuidas see kõik käib. Lõpuks sai siis laeriide rippu lasta. Ilmselgelt suurem osa proffesionaalidest vaatab mind, kui oskamatut töömeest. Nagunii tööjärg vale, töövõtted annavad ka soovida. Näha, et riie on päevi ja niiskust näinud. See oli nüüd see lihtne osa. Ajudek*pp alles saab alles alguse. Mis moodi eemaldada katuseluugi alumine polster, mis moodi katuseluugi plaat jne ? Küll ma tuhlasin mööda internetti, guuglit, juut tuubi ja bimmerforumeid. Lõpuks tundus, et vist sain lahenduse kätte. Katuseluugi plaadi kätte saamiseks oli vaja siis alumine kate kätte saada. Luuk tuli manuaalselt poole peale keerata ja ees otsas on siis metallist tüüblid, mille saab kätte õrnalt kruvikeeraja või mõne muu polstritööristaga mudides. Järgmiseks tuli siis luugi tagumine ots ülesse keerata ning luugipoltrit alla surudes saab selle lahti sealt küljest. Kui nüüd mälu ei peta, siis sai selle libistada katuse sisse, et katuseplaadi kinnituskruvidele ligi pääseda. Selliseid polte on seal siis 6 tükki. Oli vist äkki TX25. Juhi poole 3 tulid lahti ilma suurema jamata. Kunde poolt kaks. Kuid see üks ostustas, et tema hakkab vastu. Tagumine mutter, mis on siis luugisüsteemi mingise plastikust varda sisse vulgitud, hakkas ringi käima. Sellega oli siis aamen. Mõtlesin erinevaid variante, kuidas seda kätte saada ? Lõpuks siis (mul polnud muid variante) puurisin väljas läbi lastiku mutri kohale augu, süvistasin mutri sisse soone, et kruvikaga kinni hoida. Tulemus siis siin. 😢😢 Vana mundel otsustas katki minna. Palju õnne mulle! Siit siis küsimus. Kas keegi on selle vahetamisega tegelenud kunagi ja kui hull töö see on ? Tean ja avastasin, et selle katuseluugi süsteemi kätte saamine on peavalu kuubis. Kogu see mehaanika on sinna katuse külge keevitatud koos raamiga. Seda ei tahaks lahti lõikama hakata. Aga kui vaja, siis pean vist tegelema hakkama sellega ? 🙄 Ning kas seda juppi võiks kellelgi leiduda kasutatuna ? Uut täitsa pakub veel ja väidab ka, et on võimalik tellida. Hind muidugi sellised mõnusad 140.- eurikut. 👍 Peasüüdlane. Hea uudis on see, et mul ei põle selle asjaga. Muid töid veel palju enne, kui sinna katuseni ükskord jõuab. Aga soov oleks siiski korda see osa teha ning toimima saada nii nagu peab. Ma vihastasin küll nii piisavalt, et mõtlesin juba katuseluugi kinnikeevitamisele. 😁 Aga kui viha üle läks, muutsin meelt.
  5. @eix22 - ma siis lepin hetkel sellega, et ma jätan selle korgist tihendi sinna külge. Kuna mul nagunii veel mootor pikka aega pukis, siis las olla. Aga eilsest päevast ka mõne sõnaga. Alustame siis lihtsamast asjast ehk esisild. Tegelikult polnud plaanis üldse sedasi tööga alustada, aga no läks sedasi jälle. Käed sügelesid ning oli vaja midagi teha. Kuna esisild tahtis nagunii uuendamist saada, siis paningi plaani, et kisun alt ära ning pulkadeks. Saab kohe üle kontrollida sillatala seisukorra ning õõtsade sharniiride olukorra ka. Keegi kunagi oli midagi vahetanud, aga millal, seda ei tea keegi. Kasutasin siis hetkel keregrilli esimest otsa. Tegin kinnitused parajaks. Ma ei viitsinud väga quasimodo moel kägaras veeta oma aega seal auto all, siis tõmbasin kogu täiega silla alt ära. Nagu olen aru saanud, siis sillatala kinnitus on sellisel vanal autol alati üks hell teema. Eriti kinnituspoldid, mis kipuvad makaroni kombelt katki minema. Mul on olemas korralik mutrikeeraja, kuid siiski alustasin hellal moel nagu peab, käsitööriistaga. Muidugi enne uputasin kõik poldid roostesurmaga üle. Vahel aitab, vahel piisab sellest teadmisest, et ma ju panin roostesurma, küll lähti liguneb. Õnne kombel tulid kõik tala poldid lahti ilma suuremat jõudu või vaeva kasutamata. Win-win! 😎 Proovisin iluvõimleja moel ennast väänata asendisse, kus saaks enamvähem pildid kinnituskohtadest. Tegelt küsimus ka, et millega neid pärast kannataks värvida/mäkerdada ? Kas lihtsalt puhtaks ning värv peale või peaks sinna ka mingit põhjamastiksi laadset toodet määrima ? Juhipoolne: Kundepoolne: Egas midagi, silla kisume siis juppideks põrandal ja vaatame, mis vaja. Olgem ausad, ikka kogu see mudru on nii kohutavalt roostes. Mul hakkas silmadel lausa valus, kui seda vaatasin. Päris mitmed mutrid ja poldid said relaka ketast maitsta, sest ei soostunud alluma ei mutrikeerajale ega ka minu käte jõule. Ma ise natukene pelgasin seda sillatala alt võtta. Mine tea, kui hullus seisus see on. Tekitab ju jälle augu rahakotti. No sellise auto korrastamise puhul on auk rahakotis koguaeg ning lihatooted jõuluvana soovide nimekirjas. Aga tegelikult polnud häda midagi, täitsa taastatav kogu värk. Vedrustuse osas ma nüüd natukene mõtlen, mida teha. Variant üks on see, et lasen liivapristida, värvida ning pressin uued šarniirid sisse. Variant kaks, et võtan kogu täiega uued õõtsad koos kõigega. Ja siis vanad teen korda ning jätan riiulisse vedelema. Mõtteainet on pisut. Stabilisaatori kinnitusplekid tellisin uued originaalid. Puksid tahtsin ka tellida, aga ma udu unustasin mõõta varda paksuse ära. Õnneks neid veel liigub, ei muretse väga selle pärast. Roolilatile ka kõik uued kummid, rooliotsad jne. Mõtlesin, et kisuks laiali ja prooviks seda Aquablasti asja. Mind täitsa huvitab tulemus. Olen päris palju seda töökulgu jäginud einevatel videoplatformidel ning jätab küll hea mulje see lõpptulemus. Peangi mingi hunniku kokku koguma ja korraga viima. Siis saab ehk natukene hinnaga ka mängida. Viimaseks siis amordipüstakud. Tundub, et vist joppas nendega. Ma küll enne ei plaksuta siin käsi, kui asi 100% kindel. Kuna mul polnud nihikut käepärast, sai mõõdetud mõõdulindiga, aga mina sain püstakute mõõduks 51mm. Kui see on nii, siis olen ma küll õnnelik. Vähemalt ei pea hakkama otsima esimesi püstakuid. Kuid nüüd on selle kõige juures väike aga. Mida teha nendega ? Plaanis oli tegelikult vedrustust parendada ja coiloverid alla panna. A kuna hetkel ei ole arvestanud ca 800.- eurose väljaminekuga, siis panebki mõtlema, et mida siis teha ? Samas 2 korda ühte ja sama tööd teha ka ei tahaks. Kui ma arvestan, et esimesed amordid on ca 70-100.- tk, uued kaitsekummid ca 15.- komplekt, uued tugilaagrid ca 40.- paar, ülemised plaadid 32.- paar ning uued kummid vedru alla 14.- paar, siis minu matemaatika ütleb, et ei ole pointi. Hetkel juba pea 300 koos. 🤷‍♂️ Lisaks tulevad veel uued rattalaagrid. Parem kõriseb ja on lõtkuga ja seda öeldi mulle suvel ülevaatusel ka. Õnneks poriplekid on terved, need saab pritsis puhtaks lasta ning uuesti värvida. Jätkub.....
  6. Ootavad lund koos ix 😂
  7. 1 punkt
    Olemas, äitöh Ivar
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.