Noniiii. Vahepeal vähe pikem vaikus olnud. Proovin järgemööda minna nii palju kui meeles. Telefoni vahetusega muidugi terve hunnik pilte kaduma läinud, proovin messengerist leida miskit, vabandan ette juba kvaliteedi pärast. Mootoril sai tihendid ülekäidud ja plokk värvitud ja kõik agregaadid seest ning väljast puhastatud. Siis veel sai juurde soetatud aluline 16x9 veljed. 4x100-5x120 adapterid ka sinna otsa. Proovisin alla ning enne värvi sai veel koopad ka ära rullitud.
Talvel mõtlesin et mina ikka ei viitsi seda lõpuni pahteldada. Koll oli nii ees. Nii saigi värvijaga ühendust võetud ja viisin masina talle tegemisse. Tegi mulle kaks pakkumist, kuna mina polnud tiivakaari vahetanud ja ei teadnud mis keevituste peale pandud on: a) pahteldab mu pahteldamised lõpuni, värvib ära ja aasta pärast võib kuskil roosteuss sees olla. b) lihvib kõik maha ja alustab nullist. Viisin talle jaanuaris auto ja variant b läks käiku. Ja hea oli ka et läks. Tiivakaarte keevitused olid jubedad ja oli näha juba roosteelgeid.
Vahelduva eduga tegi seda autot ja nüüd lõpuks 6 juuni sain masina kätte.
Proovin mingi aeg päris fotokaga värvist pilti teha. A et miks sinine? Kaalusin ka mõnda teist varianti aga kuna sinine ikkagi lemmik värv siis läksin sinist metalliku teed. Ja see peaks kroom stangede ja pronks klaasidega kokku minema küll.
Eile juba panin õige esisillatala ja 36 roolilati külge ning vedasin juhtmestiku ära. Vaikselt hakkan muid juppe värvima ja kokkuladuma seda puslet. Nüüd mul oleks vaja kedagi, kellele kirjutada ja lolle küsimusi küsida auto kokkupanekul on vabatahtlikke? Kuna pole enne rulliga kokku puutunud ja vältida lolli tööd siis oleks lihtsam kellegiga vajadusel otse suhelda ja küsida.
Eks ma sukeldun nüüd garaasi ja hakkan toimetama.