Aeg lendab ja tuleks veidi kirja panna mis vahepeal toimunud on. Projektika osas on siis niipalju, et vahepeal on saanud soetada palju vajalikke varuosi, nagu näiteks ketastega tagasild, mis käis liivapritsis ja värvis, jämedad esipüstakud, võimuga roolilatt, polü puksid jne. Lisaks sellele veeres hoovile lisaks üks FL kupee kere aastast 1988. Kere osas pole veel kindlat otsust teinud, kumbaga edasi lähen, ise kahtlustan, et FL kere läheb ikkagi käiku. Igastahes 10. novembril on maalrile aeg bronnitud ja selleks ajaks peab otsus tehtud olema.
Uus kere:
Pre Facelift kere:
Pritsitud sillad ja tagasilla pidurite komplekt:
Kupeele ja sedaanile sai vahepeal soetatud oma uus pesa ja autod peaaegu valmis talvekorteriks.
Kui autod oma garaaži said, siis otsustasin nokitsed ka veidike pisidetailide kallal, mis häirisid. Kupeele sai tellitud uued pedaalikatted, kojamehe varrastelt rooste eemaldatud ja värvitud, M-tech 1 rooli embleem värskendatud ja lõpuks, mis mind ennast kõige rohkem häiris, kupee katuseluugi vända nupp uus 3D prindis teha.
Tulemus jäi päris hea, pöörleb ja näeb välja nagu OEM.
Sedaan on siiamaani ilus ja lõbus auto, pole mind siiani kuskilt otsast alt vedanud.