Nii, 6 kuud, 4500 km ja paar tuhat eurot hiljem võib minu esimese E30 hooaja selle autoga lõppenuks kuulutada. Kokkuvõttes oli väga vahva suvi ja autoga sai ikka omajagu sõidetud. VIimased kuu aega on BMW oodanud talvekorterisse parkimist ning täna sai auto veel kord üle pestud ja garaaži pandud.
Rehvid pumpasin täis, aknaklaasipaagi lasin tühjaks, bensupaagi lasin täis, aku võtsin maha ja panin sooja, käsipidurit peale ega käiku sisse ei jätnud. Ei tea, kas peaks midagiv veel tegema? Ma ei suuda ka otsustada, kas on kuivas (kuid jahedas) garaažis autole peale vaja veel mingi kate panna või mitte. Mis te arvate?
Enamik hooaja alguses tuvastatud probleeme said lahenduse, kuid mõned vanad ja uued pärandan järgmisse kevadesse:
odomeeter jäi 180 000 ette löömisel kinni, samuti tripomeeter - ei tea, kas kelladebloki kala või miks nii?
kõrvalistuja elektripeegel ikkagi ei toimi, olen kõik ühenduskohad lahti võtnud ja üle käinud, ainult plõksub juhi pool, kui reguleerida;
esisild koos amortidega vajab remonti, kirjutasin sellest paar posti eespool;
peale rihmavahetust ikkagi midagi piniseb mootoriruumis ja suureneb koos pööretega, ei tea kas rihm teeb häält, pinguti sai ju vahetatud;
rattalaagrid kontrolliti küll üle, aga mulle siiski tundub, et parem esimene rattalaager undab - 50/60 juures tuleb ja 80/90 juures kaob, rooli paremale keerates läheb laulmine ära.
Praegu rohkem midagi ei meenugi. Muidu igati hea auto ja jään kevadet ootama!
Paar pilti ka lõppu: