Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 29.07.2017 asukohas Postitused

  1. Tere e30 sõbrad. Kuna muidu ei hakka projekt üldse edenema, siis tuleb teha teema ja teemasse hakata kenasti postitama uuendusi. Teema eesmärk enda motiveerimine ja know howd saada veidi. Auto jõudis minu kätte 2015 suvel. Sõber müüs, käisin vaatamas, panin audi müüki, sain müüdud ja ostsin rulli. Suvi otsa sai paarutatud, sügisel läks nookur pooleks. Nii ta seisma jäigi paremaid aegu ootama. Talvel sai toodud veel üks varu m20b25 mootor koos torukollega, igaks kümneks juhuks kui olemas olev mootor peaks kohvi olema. Eelnevalt vanast mootorist keegi eelmine omanik pannud sinna kangema nukkvõlli, kergendatud hooratas, pööretepiiraja oli ca 6800 kui ei eksi, ise lisasin k&n õhufiltri ja m50b25 pihustid. Projektist üldisemalt siis: - kere korrastada, üldiselt on heas korras, mõnes kohas pindmine rooste - puksid poluretaan pukside vastu vahetada, kuna plaan on ka rada sõita veidi - mootor komplekteerida, kulunud detailid välja vahetada, esialgu VIST jääb naturaalselt hingav, aga kes teab mis isu tuleb - salong korrastada, hea oleks kui leiaks originaal sport istmed esimesed, tagapinki niikuinii ei pane. Kuna plaan on n/a jätta, siis kui palju piirab m20b25 originaal sisselase? Väljalaskes hakkavad tänu torukoldele gaasid vabamalt liikuma, seega võiks õhk kiiremini mootori ka jõuda? Mida arvata ITBdest? On keegi kasutanud mootorratta ITBsid? Näiteks mõõdult on 2004a suzuki gsxr1000 itbd sama diameetriga mis e46 m3 mootori oma. Paar pilti vanadest aegadest.
  2. Hakkasin vaatama viimaseid postitusi ja sellest etapist ikka auto päris palju muutunud. Parempoolne karp sai ka ilusti uus külge ja siis läks auto maalri kätte. Maaler siis vaatas terve kere kriitilise pilguga üle ja kõik suuremad ning väiksemad mõlgid sai ilusti siledaks tehtud ning lisaks sai tellitud ka uus b osa kapott, enda oma oli suht prügi ja ostetud uus kasutatud osutus ka prügiks ning sai siis otsustatud uue kasuks. Lõpuks jõudis siis autole ka peale pikka nühkimist, kruntimist ja lihvimist uus värv peale ning hunnikuga lakki. Lõpp tulemusega jäin ise väga rahule ja kui autole järgi läksin siis pm kõik muu lülitus minu peast välja ja lihtsalt ttirutasin ümber auto ning kõik oli täpselt selline nagu vaimusilmas ette kujutasin. Nüüdseks on autol kõik aknad küljes ja auto nö veekindel, aga tegemist veel on küllaga. Aga et igav ei hakkaks siis hunnik pilte ka ikka juurde:
  3. Ma ka ei saa aru Piltidel ei tundu hetkel midagi väga hullu. Youngtimer Camp-i näitus rohkem ju igamehe näitus ja ma küll ei näe põhjust, miks mitte auto välja panna.
  4. Mõned kvaliteetsemad pildid ka teema uuendamiseks.
  5. lõpuks ometi on meil kauaoodatud "pardinokk" ees. Auto välimus muutus kohe. Lähiajal plaanis pole teha midagi muud, kui suve nautida autoga Eestis ja Välismaal 😄
  6. Pestud. Salongi detaile korrastatud ja lisatud puuduolevaid. Homsest pealinna tänavatele.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.