Hüppa postitusse

Tervitused kaasrullijad!

 

Otsustasin siia teema teha, kuna autost tuleb pikaajalisem projekt ja hiljem hea pilku peale visata, mis tehtud - tegemata.

 

Autoks siis e30 316i sedaan aastast 1990. Lisadest 2x elektri aknad, elektri katuseluuk, hunnikute viisi roostet ja kilukarbi pleki - silikoni tuuningut.

 

Plaanid siis järgmised antud masinaga:

 

1. Mootori vahetus - hetkel veel täpselt ei tea, kas tekitab rohkem peavalu ja püüab 318is mootori turbotatuna peale panna või legendaarne 2,5 141kw mootor, mille prooviks järgi aidata. Ilmselt tuleb mingine aeg võtta sõit ette Tallinna ja herr Lille käest veidi nõu küsida. Vahetusse läheb loomulikult ta koos käigukasti ja juhtmestikuga.

 

2. Tagusild - püüan leida e36 compacti silda.

 

3. Sisu - soov leida miskine nahk sisu. Põhja ja lae polster samamoodi vahetusse.

 

4. Kere - M-tech 2 bodykit tellitud (replica), rooste/augud jeehat ja loomulikult kogu kupatus uue värvi alla.

 

Ja lisaks muu pudipadi, mis vastavalt rahalistele võimalustele tasapisi soetada: Smoke tuled ette/taha, sobilikud veljed, coilid jne.

 

Täpsustuseks veel see, et autot ehitan õepojale esimeseks autoks ja tore, et temagi soovis ühe e30 roostetamis surmast päästa.

 

Pilte püüan vastavalt progressile teha.

 

Hetke seisust on niipalju, et mootor maas, seest tühi ja ootab bodykit´i saabumist ja seejärel keretöödesse.

 

image.jpg

 

Kõiksugused ideed/ettepanekud alati teretulnud.

Muudetud , muutis kalev88

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Badboy kulm jata kyll nuud valja

 

eks näis, kui endale sobib siis ei jäta välja aga hetke emotsiooniga tundus sobivat.

Toetan Trax-i kulm ja tagaakna sirm ei ole kohe mitte. Aga muu poolest tugev ettevõtmine.

Aga kui ehitajale meeldib siis muidugi, ega oma maitset ei saa peale suruda lihtsalt avaldada ainult. ;)

  • Autor

Kui kere valmis siis näha täpselt, mis nendest vidinatest saab :)

 

Seniks aga tänase õhtu saak:

 

2jaf381.jpg

 

Mootorist niipalju, et kuna kaane paneb nagunii vabamalt hingama siis ilmselt peaks surved ka ära mõõtma ja vaatama mis seal allpool otsas ka toimub. Loomulikult uued tihendid, starteri ja geneka kurja pilguga üle ja malm kollektor jeehat ja RST toru asemele.

23jopjl.jpg

 

Käimakoti auk - seda nipitab ka, ilmselt saab ära parandada.

196zxh.jpg

 

Head õhtut jätku, kaasrullijad

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Pisike update veel:

 

Kuna keretegijatel käed-jalad tööd täis siis masin läheb keretöödesse alles november/detsember. Kere sai veel veidi puhastastud üleliigsetest vidinatest ja ootab katuse all oma aega. 

 

Punane südamedoonor leiab oma ´´õnneliku´´ lõpu metalli kokkuostjate juures, juppidele erilist turgu pole siiani leidnud ja kuna juba häiris see romula siis said kõik üleliigne kokku korjatud ja läheb jeehat.

 

Ilmselt see aasta näeb pilte ainult veel mootorist ja selle korrastamisest (RV torukollektor, sidur, kaane hingavuse parandamine, uued tihendid/simmerid.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Starter ja genekas lähevad taastamisse. Uus veepump, siduri survelaager olemas. Siduriketta peaks ka miskise kangema pisut vaatama. Kere peaks ka see kuu minema tegemisse.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Update päeviku suhtes: Mootorile mõningate detailide tellimine, puhastamine, värvimine.

 

Kere järgmise nädal EHK tegemisse, raske leida tegijat - kes teeks hästi ja kellel aega oleks. Ammu ammu juba ootame, et saaks kerega ´´ühelepoole`´.

 

Kellegil mingit Mõnusat M-tech rooli, miskiseid hea kujuga istmeid või muid edevaid vidinaid pakkuda on siis võib seda julgelt teha.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Täna sai uus väntvõlli andur ja taastatud generaator+starter. Klapikambri kaas peaks tulema pritsist samuti homme. Seejärel veel karteri tihend ja saab kogu kompoti kokku laduda.

  • Autor

update

 

1. plokk kuumakindla värviga tehtud

2. genekas küljes

3. pingutus rull ja pinguti ise uus ja küljes

4. Rihm raibe oli AC´ga oma, tuleb homme ringi vahetada

 

post-3147-0-42416300-1420575977_thumb.jp

  • Autor

Täna rändasid FK istmed minuni. Hetkel veel küll kileall toas ja tv vaatamiseks mõnusad :P

  • Autor

Sai ka nüüdseks hea diili compacti tagasilla ja esimkäändmikuga. Need peaksid samuti bolt-on vidinad olema ?

  • Autor

Kere läks täna tegemisse. Saime kätte ka klapikambrikaane soodapritsist. Veebruaris saab kere kätte ja saab ilusaid säravaid juppe külge hakata kruvima.

  • Autor

Tegemisse läks tuttava juurde (Lauri Peegel). Kutt siiani Soome mõned ameeriklased teinud ja ta enda firebird näeb ka väga hea välja. Sellest lähtudes otsustasin tema kasuks. Töö muidugi suuremahuline ja päris kulukas. 

 

Endil meil polegi suurt muud teha kui nüüd mootoriga ´´pedereerida´´ ja ilusaid juppe välja sebida.

 

Täna teeme klapikambrikaant ja sisselaske kollektorit (puhastamine/värvimine)

 

Auto tuleb M´i sinine ja valge jääb lisavärviks. Seega kapotialune tuleb samuti sini-valge.

 

 

 

post-3147-0-01977600-1420916852_thumb.jp

  • Autor

Nüüd tuleb pisike vidinate kogumise paus kuni kere jõuab töödest tagasi. Mootoril ilmselt läheb vahepeal kaan veidi tegemisse ja saab kergema hingamise. Samuti saab hooratas väikse ´´dieedi´´. Eks püüan keretöödest teid ka piltidega kostitada.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.