Hüppa postitusse

M: E30 Preface roostevaba komplektne kere


Soovitatud postitused

Pakkuda 1986.a E30 318i komplektne kere. Dokumendid on 325e omad. Müün kuna pole lihtsalt aega temaga tegeleda. Oli plaan teha V8 e30, Oli peaaegu kõik olemas juba, kuid siis läks mootor ühe teise auto peal kasutusse. Kerel mootorit peal ei ole ega kaasa tule. Sillad on all komplektsed ja korras.

 

Kerel on esiotsa kõks olnud enne ja ninapaneel tuleb välja vahetada koos ühe poolraami otsaga. Need saab kaasa. Roostet ei paista kuskil silma. Kõhualt näeb välja nagu uus. Silladetailidel, kütusepaagil jms pole roostetäppigi näha. Salong on sisuliselt defektivaba.

 

20140607_133644.jpg

 

Lisaks tuleb kaasa:

 

  1. Kõik vajalik esiotsa taastamiseks (uued Hella udutuled, korralik kroomstange jne) 
  2. Korralikud poolteljed 2tk
  3. Tagumine korralik sillatala
  4. Esimesed õõtshoovad uute lemförder šarniiridega, uued rooliotsad
  5. Esisillatala
  6. Uued originaalvedrud
  7. Vähese roostega pagasiluuk
  8. Üks korraliku kroomiga, kuid mõlgiga esistange
  9. Vähese roostega juhiuks
  10. Spidoplokke, tulesi, pisividinaid jne

Kaasa tuleb üht-teist veel mida ei suutnud peast kirjutada.

 

Hind kõigele korraga 800€. Autot kindlasti ei jupita. Tõsine huviline tuleb kohale, mitte ei pritsi teemasse.

 

Asub Jõgeval. TEL 55966170

Muudetud , muutis Molotov51
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/9216-m-e30-preface-roostevaba-komplektne-kere/
Jaga teistel saitidel

..."Kerel on õrn esiotsa kõks olnud"

 

Võib olla sa sõnastad oma teksti osaliselt veel natukene ümber...? Niimoodi, et ta pegeldab enam vähem ka reaalsus?!

Tahan veel mainida, et antud masin oli enne avarii väljapaistav korralik....

Muudetud , muutis Baur TC

O.K. - tunnistan ausalt:

 

olen vana - kui käisin auto peale avarii vaatamas, siis jäid minu prillid kahjuks koju ja ma nägin vist ainult vaevaga, et tegu on üldse E30 kerega masinaga

 

olen Saksa rahvuses ja ei mul ei ole vist aimu mis tähendavad Eesti keelsed sõnad: õrn ja olematu -_-  ,

 

ja lisaks pärinevad minu tehnikaoskused põllumajandustehnikamaailmas.

 

 

 

N.B. hakkan jurde õppima, palun kannatus ja natukene :respect:  vana meeste vastu.

Muudetud , muutis Baur TC
  • Meeldib 1

Vabandust ot pärast, aga e30 mõistes õrn kõks tähendaks jalaga vastu stanget. Siin foorumis kasutaja Mario lasi oma hoovis kogemata ühe e30`ga teisele tagant selga ja juba esi poolraami otsad kortsus.

Siin fotol on parempoolne ikka mõnusalt kõver, tiib vastu ust ja kui pilt ei peta, siis a piilar ka üleval juba suurema vahega ülevalt nurgast. Eks oma silm ole kuningas ,kui konksu järgi tulen ,siis vaataks üle. Peace.

Njah. Pildipeal on lihtsalt uksed esimeses klõpsus õrnalt kinni, et uksevahed paigast ära on. Tiiva ja uksevahe on täiesti olemas. Kapott on ka ju täiesti lahtiselt kätega peale tõstetud lihtsalt.  Poolraami ots kuni amordipüstakuni ongi e30 ju nii pehme, et seda painutab käepäraste vahenditega ka lihasjõul.

Tegelikult on ka originaaldokid olemas kuskil... Aga kuna minul oli kindel plaan V8 või V12 teha, siis jätsin ka eelmise 325E omad alles, mis natukenegi parem passi kirje on tänaval liiklemiseks. Numbrimärk 988ALG.

 

Aastaarv, värv jms kõik on sama.

See pole makro, vaid tavott, mida sinna keegi on terve purgi plätserdanud. Seda kohta on ka natuke keevitatud. Ju on teisel pool ka mingid roostetäpid olnud ja teine pool on pinstliga ka midagi mastiksilaadset saanud, kuid klaasriie see nüüd kohe kindlasti pole. Koobas seest katsudes mingi ulme peidukihi all ei ole vaid nagu ikka. 

 

Tegingi nimme pildid nendest, et kohapeal üllatusi ei tuleks. Kõhualt mujalt kohtadest selliseid plätserdusjälgi ei näe, ühtlane õhuke mastiksikiht.

Muudetud , muutis Molotov51
  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

Vabandan juba ette ,et vana teema üles kisun .

Käisin antud isendit uue omaniku juures vaatamas. Roostevabast kerest on asi ikka VÄGA VÄGA KAUGEL. Kõik tehtud kohad roostetavad mõnuga. Tegemata kohtadest nagu näiteks see klaasriide vms jamaga tehtud koopast võib igalt poolt käe läbi suruda.

Mis avariid puudutab, siis on kere kõver ,kõrvalistuja A piilari üles juba ära surunud täpselt nii nagu ütlesin , suur vahe on sees seal , pole vahet kas uks on esimeses astmes või kinni. Üsna kõva kõks on see olnud seega.

Ei vaidle vastu,et väljastpoolt tegu väga libeda pilliga , kõik luugid peaaegu ilma roosteta , sisu samuti 5+.

 

Miks seda kõike tagantjärgi räägin?

Ehk on abi edaspidiseks, inimesed mõelge või uurige enne, kui midagi reklaamite või tutvustate.

See ei muuda kauba ega tehingu juures enam midagi, uus omanik nägi seda kõike ise ka enne ostu ja on kaubaga rahul, antud postitus ei ole kellegi teise soovitusel tehtud!

  • Meeldib 2

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus