raimo Postitatud 17. veebruar 2007 Jaga Postitatud 17. veebruar 2007 Sai täna ühe 318iS kapotialune lahti harutatud. Viga: diislile sarnanevad tööhääled 2000rpm+ puhul Tegelikkus: lagunenud ketitald, tükid mööda ketikoda laiali, otsakaanel hõõrumisjäljed. lahtivõtmisel avanes selline vaatepilt lähemalt vaadates Kõik jupid läksid vahetusse, veepump ja termostaat sealhulgas. Tulemus on normaalselt käiv mootor Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/91-teadmiseks-318is-m42-omanikele/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 17. veebruar 2007 Jaga Postitatud 17. veebruar 2007 Õli tapab plastiku aastatega ära. Mul M10-nel ka ketipingutil jupp otsast läinud (õnneks ebaoluline detail). Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/91-teadmiseks-318is-m42-omanikele/#findComment-28559 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Silwer Postitatud 17. veebruar 2007 Jaga Postitatud 17. veebruar 2007 Teadmiseks 318iS M42 omanikele Kui kolisema hakkab siis toon sinu juurde remonti... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/91-teadmiseks-318is-m42-omanikele/#findComment-28556 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
raimo Postitatud 18. veebruar 2007 Autor Jaga Postitatud 18. veebruar 2007 Sai veel eile õhtul hilja ära õhutatud ja proovsõitu tegema mindud. No ei tunne autot enam ära - liigub juba oma nime vääriliselt. Ennem oli minek 1. ja 2. käiguga väga vaevaline, nüüd kappab nagu kevadine varss. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/91-teadmiseks-318is-m42-omanikele/#findComment-28553 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse