Postitatud 17. veebruar 200718 a comment_28560 Sai täna ühe 318iS kapotialune lahti harutatud. Viga: diislile sarnanevad tööhääled 2000rpm+ puhul Tegelikkus: lagunenud ketitald, tükid mööda ketikoda laiali, otsakaanel hõõrumisjäljed. lahtivõtmisel avanes selline vaatepilt lähemalt vaadates Kõik jupid läksid vahetusse, veepump ja termostaat sealhulgas. Tulemus on normaalselt käiv mootor
17. veebruar 200718 a comment_28559 Õli tapab plastiku aastatega ära. Mul M10-nel ka ketipingutil jupp otsast läinud (õnneks ebaoluline detail).
17. veebruar 200718 a comment_28556 Teadmiseks 318iS M42 omanikele Kui kolisema hakkab siis toon sinu juurde remonti...
18. veebruar 200718 a Autor comment_28553 Sai veel eile õhtul hilja ära õhutatud ja proovsõitu tegema mindud. No ei tunne autot enam ära - liigub juba oma nime vääriliselt. Ennem oli minek 1. ja 2. käiguga väga vaevaline, nüüd kappab nagu kevadine varss.
Sai täna ühe 318iS kapotialune lahti harutatud.
Viga: diislile sarnanevad tööhääled 2000rpm+ puhul
Tegelikkus: lagunenud ketitald, tükid mööda ketikoda laiali, otsakaanel hõõrumisjäljed.
lahtivõtmisel avanes selline vaatepilt
lähemalt vaadates
Kõik jupid läksid vahetusse, veepump ja termostaat sealhulgas. Tulemus on normaalselt käiv mootor